Minimaal niet toevalligquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:41 schreef stijgende_ster het volgende:
Jouw leeftijd, gedeeld door 2, plus 5 = maximale leeftijd van desbetreffende dame.
Ze denken dat ze eerder volwassen worden, met alle narigheid van dien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:30 schreef DarkDancer het volgende:
btw 16 jaar klinkt jong maar als je soms hoort wat ze vanaf 14 jaar al uitvreten, sex en drank en andere shit dan kun je misschien wel stellen dat de jeugd eerder volwassen is of zih iig al veel eerder bezig houdt met zaken waar je vroeger op je 16/17/18 mee begon!
Niet dat jij zo jong bent, maar je vriendin is er misschien nog gewoon te jong voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef thizjackal het volgende:
ik ben 17 en me vriendin 14.. we zijn dus beiden nog minderjarig. dan zou het toch geen problemen moeten opleveren?
Of kunnen de ouders er alsnog een probleem van maken?
Leraar/leerling mag niet hoor, dat is geen gewone verhouding namelijk, dat valt niet onder de gewone regels van instemmng van beide kanten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zag laatst op tv iets over een Amerikaanse gozer van begin 20 (die natuurlijk net in de verkeerde staat woonde) die iets had met een meisje van 17 ofzo. Ging allemaal vrijwillig, allebei verliefd, alleen het was daar dus echt strafbaar.. hij de bak in en werd voor 25 jaar met foto, naam en adres op een website gezet met zedendelinquenten
Hier kan het gelukkig gewoon, tenzij het tegen haar wil in is. Daarom hoor je vaak van die verhalen over leraren die worden verleid en als ze hun vrouw niet voor zo'n wicht willen verlaten worden ze aangeklaagd wegens verkrachting en zijn zij altijd de lul.
Ik zei ook niet dat dat wel mocht, was gewoon een voorbeeld. Bedoel dus eigenlijk oudere man/vrouw en minderjarige, moest als eerst aan een leraar denken vandaar. Effe ge-edit voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Leraar/leerling mag niet hoor, dat is geen gewone verhouding namelijk, dat valt niet onder de gewone regels van instemmng van beide kanten.
Wat een gore slet ben jijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:48 schreef Koewam het volgende:
Ik ben zelf 16, en ik zou er geen probleem mee hebben, m'n oudste scharrel was 23. (toen ik 15 was nog)![]()
Eerder volwassen? Absoluut niet! Integendeel, vroeger was men veel vroeger volwassen. Wat betreft kleding, gedrag en leefwijze.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:30 schreef DarkDancer het volgende:
btw 16 jaar klinkt jong maar als je soms hoort wat ze vanaf 14 jaar al uitvreten, sex en drank en andere shit dan kun je misschien wel stellen dat de jeugd eerder volwassen is of zih iig al veel eerder bezig houdt met zaken waar je vroeger op je 16/17/18 mee begon!
Haha!quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Haha!
Dat ken ik!
Heb een vriendin die ik al een jaar of 6 ken en die had toen ze 15 was ook iemand die tegen de 30 ging aanlopen.
Dat bracht wat reacties op in het begin maar uiteindelijk zagen ze hoe goed het ging toendertijd en werdt het wel geaccepteerd en kon ze overal samen met hem over de vloer komen zonder gezeur.
They were happy, en zijn achteraf dikke maatjes gebleven tot op de dag van vandaag!![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Haha!
Dat ken ik!
Heb een vriendin die ik al een jaar of 6 ken en die had toen ze 15 was ook iemand die tegen de 30 ging aanlopen.
Dat bracht wat reacties op in het begin maar uiteindelijk zagen ze hoe goed het ging toendertijd en werdt het wel geaccepteerd en kon ze overal samen met hem over de vloer komen zonder gezeur.
They were happy, en zijn achteraf dikke maatjes gebleven tot op de dag van vandaag!![]()
Wat een onzin.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:19 schreef 455H07E het volgende:
Allemaal leuk en aardig, legaal of niet legaal, als een gast van boven de 17 aan mijn 15 jarige zusje komt dan breng ik hem even een bezoekje. En ik weet 100% zeker dat mij vader er ook zo ver denkt. Ik vind dat altijd zo smerig en "pedofiel-achtig" als een gast van bv. 22 met een meisje van 15 een relatie heeft. Kijk ik vind leeftijdsverschillen NA een bepaalde leeftijd helemaal geen probleem. Bv. 25 en 32 vind ik geen probleem, maar 15 en 22 niet. Je laat je dochter van 7 toch ook niet piele met een jongen ven 14?
En ik ben het helemaal met EddieGuerrero eens, 15 jaar en 30 jaar moet je helemaal niet mee aankomen.
Je kunt je er wel onprettig bijvoelen, maar zo'n meisje moet zelf ook wel een beetje ondervinden wat wel en niet kan.
heb het ook gehad,.. ik 20 zij 15..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:04 schreef dborhem het volgende:
Ik heb het een keer meegemaakt als 18 jarige,ik kreeg 'verkering' (dat heette toen nog zo) met een 15 jarige,maar toen was de 'volwassenleeftijd' nog 21 jaar!
Je had dan kans dat de ouders jou konden aangeven mochten ze het er niet mee eens zijn,maar ik heb haar al die tijd zeer goed behandelt,en ze zagen ook dat het goed was.
Het punt is dat zij zeer volwassen voor haar leeftijd was,mede door het feit dat de moeder er eigenlijk alleen ervoor stond,want vader was naar zijn werk wanneer de kids sliepen,en weer thuis als ze er weer in lagen.
Echt zo'n 'wie is die man die het vlees komt snijden'-gezin.
Ze is nu getrouwd met iemand die 25 jaar ouder is,dus andersom kan het ook.
Tegenwoordig is 14 niet te jong. Op hun 12e liggen meiden al te slettebakken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:08 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Niet dat jij zo jong bent, maar je vriendin is er misschien nog gewoon te jong voor.
Dat heeft echt niks met fok te maken hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:52 schreef frixir het volgende:
nu is het bekend dat fok enorm bevoor oordeelt is.
Zou je mij dan ook nu even als slet willen bestempelen?quote:
ooh,echt wel. Niemand hier in mijn buurt kijkt raar op als ik zeg dat mn vriend 27 is en ik 16. Nou,zet dat fucking maar eens in een topic op fok. Of je krijgt vuile slet,of smerige pedo naar je orenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat heeft echt niks met fok te maken hoor.
Dat komt omdat je alleen een bepaalde groep mensen om je heen hebt, hier op fok heb je nog allerhande ander gajes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:55 schreef frixir het volgende:
[..]
ooh,echt wel. Niemand hier in mijn buurt kijkt raar op als ik zeg dat mn vriend 27 is en ik 16. Nou,zet dat fucking maar eens in een topic op fok. Of je krijgt vuile slet,of smerige pedo naar je oren
Wat bar weinig zin heeft, weet niet hoe het nu is, maar 13 jaar geleden was het zo dat zolang ik er geen probleem mee had iedereen kon aangeven wat ze wilde, maar dat er niets aan gedaan werd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:15 schreef vamos1 het volgende:
[..]
heb het ook gehad,.. ik 20 zij 15..
het ligt idd ook aan de ouders nog steeds...
ze mogen je aangeven als ze het niet accepteren
Was dit dezelfde man met wie je nu bent?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat bar weinig zin heeft, weet niet hoe het nu is, maar 13 jaar geleden was het zo dat zolang ik er geen probleem mee had iedereen kon aangeven wat ze wilde, maar dat er niets aan gedaan werd.
Ik was 14, hij 21 toen, zijn ouders waren zwaar gekant tegen onze relatie en voor de zekerheid heb ik toen aan een agent gevraagd of we gevaar liepen(beter gezegd hij), waarop het antwoord was dat als het echt vrijwillig was de politie zich er niet druk om zou maken.
En dat is vrij logisch, er zijn zat echt ernstige zaken waar ze het al druk genoeg mee hebben, als ze ook nog eens verliefde koppeltjes moeten gaan najagen komen ze nooit meer toe aan het echte werk.
Dat was het pre-Dutroux tijdperkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat bar weinig zin heeft, weet niet hoe het nu is, maar 13 jaar geleden was het zo dat zolang ik er geen probleem mee had iedereen kon aangeven wat ze wilde, maar dat er niets aan gedaan werd.
Ik was 14, hij 21 toen, zijn ouders waren zwaar gekant tegen onze relatie en voor de zekerheid heb ik toen aan een agent gevraagd of we gevaar liepen(beter gezegd hij), waarop het antwoord was dat als het echt vrijwillig was de politie zich er niet druk om zou maken.
En dat is vrij logisch, er zijn zat echt ernstige zaken waar ze het al druk genoeg mee hebben, als ze ook nog eens verliefde koppeltjes moeten gaan najagen komen ze nooit meer toe aan het echte werk.
Meen je dat? Dus als 2 mensen van 15 seks met elkaar hebben is dat verboden? Kan ik me niet echt voorstellen..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Volgens mij is het maximaal toegstane leeftijdsverschil tussen een volwassene en een minderjarige 5 jaar, daarbuiten is het strafbaar. Sex onder de 16 is sowieso officieel verboden.
Mooi verhaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:15 schreef erodome het volgende:
Yep....
Iedereen zei, niet doen, niet doen, dat blijft nooit goed gaan, diezelfde mensen zijn nu aan de weet ik veel hoeveelste relatie bezig
Mijn ouders zagen al heel snel hoe gek we op elkaar waren, ik moest heel snel mee op vakantie toen we net verkering hadden, gewoon op de camping waar we ieder jaar stonden, toen had hij gevraagd of hij een keertje langs mocht komen, uiteindelijk reed hij iedere dag uit zijn werk naar mij toe(gelukkig wisten mijn ouders niet waarvoor oa, grinnik).
Daarmee heeft hij het vertrouwen van mijn ouders gewonnen, die toch al niet moeilijk deden, maar mijn moeder was wel wat bezorgt dat ik misschien misbruikt werd.
In wat voor buurt woon jij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:55 schreef frixir het volgende:
[..]
ooh,echt wel. Niemand hier in mijn buurt kijkt raar op als ik zeg dat mn vriend 27 is en ik 16. Nou,zet dat fucking maar eens in een topic op fok. Of je krijgt vuile slet,of smerige pedo naar je oren.
In een buurt waar ze gewoon gezien worden als een koppel die verliefd is op elkaar, dan is het toch wat anders als je mensen met elkaar ziet, dan is het meer dan wat cijfertjes naast elkaar leggen namelijk.quote:
Of je leest het topic eerst helemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:18 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Meen je dat? Dus als 2 mensen van 15 seks met elkaar hebben is dat verboden? Kan ik me niet echt voorstellen..
Hallo Marc Dutrouxquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:47 schreef KonnieKipke het volgende:
van mij wel.. ik was 22 of 23 toen een 15 jarige me pijpte.
Bingoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef erodome het volgende:
[..]
In een buurt waar ze gewoon gezien worden als een koppel die verliefd is op elkaar, dan is het toch wat anders als je mensen met elkaar ziet, dan is het meer dan wat cijfertjes naast elkaar leggen namelijk.
Ja, dat is PRECIES HETZELFDE...quote:
NEEquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:45 schreef Nerdmans het volgende:
Stel je bent 24 en je ontmoet een leuk meisje van 16.
Jullie hebben sex met elkaar.
Mag dat wettelijk gezien eigenlijk wel?
^quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:40 schreef DS4 het volgende:
Altijd maar dat moeilijk doen over leeftijd. Als twee personen met elkaar naar bed willen, prima. Wat maakt de leeftijd nou uit? Als ik een 15 jarige dochter zou hebben, dan heb ik liever dat ze een vriend heeft van 30, dan zich door een 15 jarige player laat nemen.
Net zoals jij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef Koewam het volgende:
[..]
Wat een onzin. [afbeelding] Je kunt je er wel onprettig bijvoelen, maar zo'n meisje moet zelf ook wel een beetje ondervinden wat wel en niet kan.
Zo'n relatie loopt, of niet. En als jij er iets tegen doet, dan doet ze alles in het geheim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |