Een 30-jarige maagd?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
/sorry, we kwamen er allebei nogal laat achter hoe oud de ander was. Daarbij was het voor allebei de eerste keer. Je mag me verlegen, onzeker en een complete loser noemen qua versieren noemen maar een smeerlap vind ik mezelf absoluut niet.
Je zit op scouting...say no morequote:Op woensdag 7 december 2005 23:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
/sorry, we kwamen er allebei nogal laat achter hoe oud de ander was. Daarbij was het voor allebei de eerste keer. Je mag me verlegen, onzeker en een complete loser noemen qua versieren noemen maar een smeerlap vind ik mezelf absoluut niet.
*Checkt profiel...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
Als je (bijna) 30 bent en je wilt een meisje van 16 neuken ben je gewoon een smeerlap, einde discussie.![]()
28 ook goed. Op m'n 30e was ik toch al een keer naar het schipperskwartier in Antwerpen gegaan.quote:
Jij kent die feestjes die we hadden niet. en daar is naar mijn idee meer dan voldoende gebeurd.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef JeroenMeloen het volgende:
[..]
Je zit op scouting...say no more![]()
omdat IMHO mannen (let op mannen!) van 50 haar vader had kunnen zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom dan wel een ander verhaal.
En stel dat het Sting is, of Barry Haye, of Bono of Bruce Springsteen
Neuh.Dat ben ik niet met je eens.Mn huidige vriend dacht dat ik 23 wasquote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
Als je (bijna) 30 bent en je wilt een meisje van 16 neuken ben je gewoon een smeerlap, einde discussie.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef Zwaffel het volgende:
Mijn zegen heb jeik ga mn tijd Hij gaat zijn lans wel in hemme steken
Ik denk van nietquote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef Brunette het volgende:
[..]
*Checkt profiel...
....bouwjaar 1988
Nou ik denk dat jij daar op je 30e anders over na zal denken![]()
ach,ranzig of niet,mn kerel van 27 neukt goedquote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef Mieks het volgende:
maar t blijft ranzig, 14/27
en graag denk ik.. elke ouwe vent wil wel een jong vrouwtje dat nog niet uiitgerekt is.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ach,ranzig of niet,mn kerel van 27 neukt goed
Najaa...om 27 nou echt oud te gaan noemen...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef Mieks het volgende:
[..]
en graag denk ik.. elke ouwe vent wil wel een jong vrouwtje dat nog niet uiitgerekt is.
Ja, onbetaalde seks is vanaf 16 jaar, betaalde seks vanaf 18 jaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:45 schreef Nerdmans het volgende:
Stel je bent 24 en je ontmoet een leuk meisje van 16.
Jullie hebben sex met elkaar.
Mag dat wettelijk gezien eigenlijk wel?
meldtquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de junior beter bedeeld was dan senior...bovendien was junior veel flexibeler en nog lekker te kneden.
maar puntje bij paal is een ervaren, zelfverzekerde man met de nodige tricks toch wel favoriet![]()
In Tsjechie is dat anders.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:54 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ja, onbetaalde seks is vanaf 16 jaar, betaalde seks vanaf 18 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |