abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:03:50 #201
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31565015
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
Maar oke vanaf 16 mag het dus "wettelijk" maar dan nog wat moet je als kerel van pak um beet.. 30?? met een MEISJE van 16 dan???
Da's niet zo moeilijk. Lekker neuken.
Hup, aan het werk!
pi_32859875
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Da's niet zo moeilijk. Lekker neuken.
idd maar doe `t wel rustig aan niet overhaasten dat schiet niet op!
Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
last.fm
pi_32859974
nuttige kick

maar het is jammer dat veel mensen toch hun vooroordelen vast blijven houden bij relaties met aanzienlijke leeftijdsverschillen
pi_32860018
Ik zie het probleem niet zo.
pi_32860240
het fikse leeftijd verschil kan wel een probleem geven
vooral dat je erg scheef wordt aangekeken in de nederlandse samenleving...
pi_32861484
Ik vind het wel grappig dat sommigen aankomen met de toevoeging 'als je het allebei uit vrije wil doet'. Volgens mij is dat 'uit vrije wil' namelijk niet leeftijdsgebonden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:16:25 #207
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_32862091
Ik dacht al... dit topic ken ik!
*Sluit zich aan bij American Nightmare*
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:33:46 #208
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32862491
op mijn 15e had ik een vriendje van 30 en toen ik 24 was heb ik een jochie van nog geen 18 ervan langs gegeven

Voel je niks van
pi_32862554
M'n ouders en m'n vrienden zien me aankomen!

"Dit is Tina, ze is 16".

"Ze zit in de 3e van het VMBO".
pi_32862596
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:33 schreef SHE het volgende:
op mijn 15e had ik een vriendje van 30 en toen ik 24 was heb ik een jochie van nog geen 18 ervan langs gegeven

Voel je niks van
Hadden ze zo'n kleintje?
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:38:11 #211
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32862602
Je hoeft 'r toch niet meteen mee naar huis te nemen?

gewoon beetje freubelen volstaat hoor
pi_32862625
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef Roellio het volgende:
M'n ouders en m'n vrienden zien me aankomen!

"Dit is Tina, ze is 16".

"Ze zit in de 3e van het VMBO".
Wat is nu het grootste probleem? De lleftijd of het VMBO?
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:39:40 #213
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32862653
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Hadden ze zo'n kleintje?
Ik moet zeggen dat de junior beter bedeeld was dan senior...bovendien was junior veel flexibeler en nog lekker te kneden.

maar puntje bij paal is een ervaren, zelfverzekerde man met de nodige tricks toch wel favoriet
pi_32862838
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat de junior beter bedeeld was dan senior...bovendien was junior veel flexibeler en nog lekker te kneden.

maar puntje bij paal is een ervaren, zelfverzekerde man met de nodige tricks toch wel favoriet
Een te flexibele penis is toch juist niet goed?
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:50:28 #215
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32862907
liever wel..anders kan ik er net zo goed een ploertendooier in proppen
pi_32863036
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:50 schreef SHE het volgende:
liever wel..anders kan ik er net zo goed een ploertendooier in proppen
Vandaar ook het gebruik van het woordje "te".
pi_32864275
Ik ken ook iemand van 26 die nu een relatie heeft met een meisje van 16. Ik wil hem geen pedo noemen maar helemaal normaal vind ik het niet. Hij had ook ooit als 24-jarige iets met een meisje van 14...........
Gaap Goals rulezzz!
pi_32864380
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ken ook iemand van 26 die nu een relatie heeft met een meisje van 16. Ik wil hem geen pedo noemen maar helemaal normaal vind ik het niet. Hij had ook ooit als 24-jarige iets met een meisje van 14...........
Heheh hij kiest ze wel telkens 10 jr jonger
4
pi_32864459
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
maar waar leg jij die grens dan, van waar het nog normaal is en waar je denkt "helemaal normaal vind ik het niet"?
pi_32864489
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:47 schreef Brunette het volgende:

[..]

Heheh hij kiest ze wel telkens 10 jr jonger
Vast een autist, die houden van regelmaat
pi_32864524
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:51 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar waar leg jij die grens dan, van waar het nog normaal is en waar je denkt "helemaal normaal vind ik het niet"?
24-14 pedo, 26-16 idem, wat denk jezelf?
pi_32864535
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Vast een autist, die houden van regelmaat
Ik hou van afwisseling
4
pi_32864611
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Helaasch,

Je bent pas pedo als je je seksueel aangetrokken voelt tot ''kinderen'' ,die de puberteit nog niet bereikt hebben. dus [0 < 12 į 13 jr]. Maarjah.... 24-14 en 26-16 is ook niet echt maatschappelijk geaccepteerd.
4
pi_32865067
Die 14-jarige meisjes van tegenwoordig zijn gewoon veel te vruchtbaar.
pi_32865658
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dus een man van 60 met een vrouw van 50 is ook een pedo..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32866047
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee, dat zijn gewoon bejaarden. Minstens net zo vies maar andere terminologie.
pi_32868139
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

alleen dan wordt er niet meer zo moeilijk over gedaan
&lt;a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Typ mee, met FOK! naar de top&lt;/a&gt;
pi_32883632
inderdaad dat wil je niet zien

maar ik denk dat je het van geval tot geval moet bekijken.
het hangt er meer vanaf hoe volwassen de jongste is..
een meisje van 16 kan net zo volwassen zijn als een jongen van 26
andersom is niet erg waarschijnlijk...

(jah ik ben een man maar voel me nog maar 20 ofzo...)
pi_32883958
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:17 schreef firestorm_99 het volgende:
inderdaad dat wil je niet zien

maar ik denk dat je het van geval tot geval moet bekijken.
het hangt er meer vanaf hoe volwassen de jongste is..
een meisje van 16 kan net zo volwassen zijn als een jongen van 26
andersom is niet erg waarschijnlijk...

(jah ik ben een man maar voel me nog maar 20 ofzo...)
Dat is dus flauwekul he. Ik weet niet waar dat fabeltje vandaan komt, maar meisjes van 16 zijn NOOIT volwassen, ook al vinden ze zelf van wel omdat ze aandacht van oudere jongens hebben.
pi_32885928
ik zeg ook niet dat ze volwassen zijn
maar ze kunnen net zo (on)volwassen zijn als een jongen van 26
pi_32887130
ik heb het gedeeltelijk met recht besproken gehad...

het is geen probleem als iemand ouder is dan 16 en niet AFHANKELIJK van je is... dit houd in dat je geen invloed kan hebben op die persoon.... in de vorm van Baas//leraar... dan is het wettelijk verboden. Echter kunnen de ouders wel omgang met jouw verbieden totdat zij de leeftijd van 18 heeft bereikt.
je moet natuurlijk wel beiden ermee instemmmen anders is het verkrachting
if practise makes perfect...
and no one is perfect...
why practise...
pi_32887809
ligt idd hoe `t meisje van 16 is en ook belangrijk is dat dr ouders `t ok vinden!
maar zolang dr ouders `t niet weten en `t meisje stemd in tsja...
last.fm
pi_32889604
ik denk dat de norm draait om relatieve leeftijdsverschillen
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
pi_32890069
hmm interessant om te lezen dit.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:22:48 #235
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_32890714
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef thaeastwood het volgende:
hmm interessant om te lezen dit.
...Maar je hebt er niets op toe te voegen?
Als je dan toch iets post, waarom uit je niet gelijk jou gedachten erover?
Nu weet ik alleen dat je dit interessant vindt, oftewel nu weten we nog niks!
pi_32891010
Nou vooruit. Ik heb namelijk een beetje hetzelfde probleem. Ik heb een meisje leren kennen die ook 16 is. Klikt echt vreselijk goed. Alleen ben ik 27. Heb er nog niks meegedaan omdat ik weer wat voor reacties het kan opleveren. Dus vandaar dat ik het interessant vind. Weet eigenlijk zelf niet wat ik hier mee aan moet aangezien ik weet dat het wederzijds is.....

[ Bericht 0% gewijzigd door thaeastwood op 07-12-2005 14:52:16 ]
pi_32892122
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:32 schreef thaeastwood het volgende:
Nou vooruit. Ik heb namelijk een beetje hetzelfde probleem. Ik heb een meisje leren kennen die ook 16 is. Klikt echt vreselijk goed. Alleen ben ik 27. Heb er nog niks meegedaan omdat ik weer wat voor reacties het kan opleveren. Dus vandaar dat ik het interessant vind. Weet eigenlijk zelf niet wat ik hier mee aan moet aangezien ik weet dat het wederzijds is.....
hoe lang ken je dat meisje al?
pi_32892597
iets meer als 2 jaar. Maar gewoon als kennis pas in de laatste 2 maanden is het anders geworden
pi_32893106
Tsja, heel lastig dit. Zoals ThE_ED al heeft gepost was ik 17, hij 24 toen we iets kregen (en ook bij 'de eerste keer'), we zijn nu ruim anderhalf jaar verder en het gaat prima. Aangezien bij ons het leeftijdsverschil zeven jaar is en ik minderjarig was toen we verkering kregen heb ik weinig recht om tegen een ander te zeggen dat het niet goed is. Toch trek ik wel mijn wenkbrauwen op bij enkele posts in dit topic. Ik ben op mijn 14e verliefd geweest op iemand van 27 en dat zie ik nog steeds als een van de grootste fouten in mijn leven, zelfs hoewel het niet wederzijds was.

Leeftijd is niet slechts een nummer; het is een (niet altijd betrouwbare) indicatie van volwassenheid/zelfstandigheid. Ik snap best dat het bekrompen overkomt om te gaan beoordelen op basis van leeftijd, maar op zoiets als Fok is dat meestal een van de weinige indicaties die je hebt. Als je toch denkt dat leeftijd niets uit hoeft te maken bij een relatie, kijk dan op zijn minst naar andere indicaties van volwassenheid. Ik denk dat dat toch erg belangrijk is.

En waarom dan, zou je misschien denken? Ten eerste heb je het gevaar dat de oudere in de relatie de naļviteit en onervarenheid van de jongere misbruikt. Dat is tevens een bezwaar tegen pedofilie, hoewel pedofilie wil zeggen dat je slechts op jongere jongens/meisjes valt; 1 relatie met een jongere maakt je nog geen pedofiel.

Ten tweede heb je (vaak, maar niet altijd) te maken met een dramatisch verschil in referentiekader/wereldbeeld. De jongere in de relatie zit net in de puberteit, doet heerlijk opstandig tegen de ouders maar zou bij God nog niet weten hoe die het zelfstandig zou moeten rooien, zit in de laatste jaartjes van de middelbare school, feest en beest wat met leeftijdsgenoten, maar heeft eigenlijk nog weinig van de wereld gezien. De oudere woont al jaren op zichzelf, is zijn wilde haren kwijtgeraakt, heeft al een carriėre opgebouwd en heeft mogelijk al enkele relaties achter de rug. Ik weet het, dit is een generalisatie, maar waar dit zich voordoet, lijkt een relatie me geen goed idee.

Nou heb je bij een referentiekader/wereldbeeld wat zo sterk verschilt het euvel dat je na een tijd gewoon uitgepraat bent (of zelfs op elkaar afgeknapt) en dan is het over en uit, met gebroken harten als resultaat. Als het toch doorgaat, kan de jongere onder invloed van de oudere meegesleurd worden naar zaken waar het gewoon nog niet aan toe is; een soort versnelde ontwikkeling, zeg maar. Om het even heel extreem te stellen: het ene moment zit je te gapen in de schoolbanken en het volgende moment ben je huisvrouw met twee kinderen. Dat kan niet echt de bedoeling zijn.

Wat dus het grootste bezwaar kan zijn tegen een relatie tussen een jongere en iemand van een jaar of 20/30 is een groot verschil in volwassenheid en zelfstandigheid, maar daar hoeft niet gelijk sprake van te zijn bij een groot leeftijdsverschil. Het draait erom hoeveel onderwijs de jongere heeft gehad, hoeveel werkervaring, hoe goed ze zichzelf kan redden en of haar gedrag volwassen en verantwoordelijk is. Als de oudere 'jong van geest' is, helpt dat ook mee natuurlijk
  woensdag 7 december 2005 @ 15:41:17 #240
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_32893142
Follow your heart dude.
Ik bedoel... na 2 jaar tijd heb je haar toch wel een beetje leren kennen lijkt mij.
En als het dan wederzijds is... go for it!
pi_32896586
hee Black_Tulip leuk stukje om te lezen en er staan goede punten in!
last.fm
pi_32896887
Het ene meisje is het andere niet van 16.
pi_32897151
ik zie wel hoe het loopt. als het zover komt dan komt het zover .....
  woensdag 7 december 2005 @ 18:17:54 #244
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32897293
Ach dikke bullshit allemaal hiero. Ik word wekelijks flink geneukt door mn vriend van 27 en ben zelf ook 16. Niemand,en vooral wij hebben er geen problemen mee. Ik ben heel goed in staat te bepalen wat ik wel en niet wil,en wat ik wel en niet mag. Tuurlijk is er ouderlijk invloed,maar die reikt toch echt niet tot op mijn relatie gebied.

Zou wat zijn als mn moeder zou zeggen "nee! het gebeurt niet!" de boom in met haar

En verder om ff inhoudelijk in te gaan :

16 en iemand van een xx leeftijd mag gewoon van de wet. Mits er natuurlijk geen dwang oid in het spel is. Niemand die je iets kan maken. En iemand van 24 met 16 vind ik gewoon kunnen.

16-50 is een compleet ander verhaal

tot zover mijn inbreng dus. En doe geen moeite om posts te typen om me af te fikken,het zal me werkelijk aan mn reet roesten wat jullie denken
  woensdag 7 december 2005 @ 18:25:23 #245
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32897513
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:40 schreef Black_Tulip het volgende:
Tsja, heel lastig dit. Zoals ThE_ED al heeft gepost was ik 17, hij 24 toen we iets kregen (en ook bij 'de eerste keer'), we zijn nu ruim anderhalf jaar verder en het gaat prima. Aangezien bij ons het leeftijdsverschil zeven jaar is en ik minderjarig was toen we verkering kregen heb ik weinig recht om tegen een ander te zeggen dat het niet goed is. Toch trek ik wel mijn wenkbrauwen op bij enkele posts in dit topic. Ik ben op mijn 14e verliefd geweest op iemand van 27 en dat zie ik nog steeds als een van de grootste fouten in mijn leven, zelfs hoewel het niet wederzijds was.

Leeftijd is niet slechts een nummer; het is een (niet altijd betrouwbare) indicatie van volwassenheid/zelfstandigheid. Ik snap best dat het bekrompen overkomt om te gaan beoordelen op basis van leeftijd, maar op zoiets als Fok is dat meestal een van de weinige indicaties die je hebt. Als je toch denkt dat leeftijd niets uit hoeft te maken bij een relatie, kijk dan op zijn minst naar andere indicaties van volwassenheid. Ik denk dat dat toch erg belangrijk is.

En waarom dan, zou je misschien denken? Ten eerste heb je het gevaar dat de oudere in de relatie de naļviteit en onervarenheid van de jongere misbruikt. Dat is tevens een bezwaar tegen pedofilie, hoewel pedofilie wil zeggen dat je slechts op jongere jongens/meisjes valt; 1 relatie met een jongere maakt je nog geen pedofiel.

Ten tweede heb je (vaak, maar niet altijd) te maken met een dramatisch verschil in referentiekader/wereldbeeld. De jongere in de relatie zit net in de puberteit, doet heerlijk opstandig tegen de ouders maar zou bij God nog niet weten hoe die het zelfstandig zou moeten rooien, zit in de laatste jaartjes van de middelbare school, feest en beest wat met leeftijdsgenoten, maar heeft eigenlijk nog weinig van de wereld gezien. De oudere woont al jaren op zichzelf, is zijn wilde haren kwijtgeraakt, heeft al een carriėre opgebouwd en heeft mogelijk al enkele relaties achter de rug. Ik weet het, dit is een generalisatie, maar waar dit zich voordoet, lijkt een relatie me geen goed idee.

Nou heb je bij een referentiekader/wereldbeeld wat zo sterk verschilt het euvel dat je na een tijd gewoon uitgepraat bent (of zelfs op elkaar afgeknapt) en dan is het over en uit, met gebroken harten als resultaat. Als het toch doorgaat, kan de jongere onder invloed van de oudere meegesleurd worden naar zaken waar het gewoon nog niet aan toe is; een soort versnelde ontwikkeling, zeg maar. Om het even heel extreem te stellen: het ene moment zit je te gapen in de schoolbanken en het volgende moment ben je huisvrouw met twee kinderen. Dat kan niet echt de bedoeling zijn.

Wat dus het grootste bezwaar kan zijn tegen een relatie tussen een jongere en iemand van een jaar of 20/30 is een groot verschil in volwassenheid en zelfstandigheid, maar daar hoeft niet gelijk sprake van te zijn bij een groot leeftijdsverschil. Het draait erom hoeveel onderwijs de jongere heeft gehad, hoeveel werkervaring, hoe goed ze zichzelf kan redden en of haar gedrag volwassen en verantwoordelijk is. Als de oudere 'jong van geest' is, helpt dat ook mee natuurlijk
Vetgedrukte :

Ik ben meestal de gene die zoiets heeft van "damn nu alweer uit?" ik hang veeeeeeel liever heerlijk met hem op de bank,dan dat ik uitga. Tuurlijk,eens een keer uitgaan is leuk,maar ik ga net zo lief niet Overigens ben ik ook heerlijk opstandig tegen mn ouders..maar heb ik toch het nodige meegemaakt. En zelfstandig (als in ik kan prima voor me zelf zorgen) ben ik ook. Ik zit bij hem,ik kook eten,ik doe wat van het huishouden ect. Gaat prima.

En als ik heel eerlijk ben,en dit is niet om mn vriend in de zeik te zetten oid..maar mannen van 27 kunnen ook behoorlijk onvolwassen zijn
pi_32904843
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:25 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Vetgedrukte :
Waar was je het niet mee eens dan?
quote:
Ik ben meestal de gene die zoiets heeft van "damn nu alweer uit?" ik hang veeeeeeel liever heerlijk met hem op de bank,dan dat ik uitga. Tuurlijk,eens een keer uitgaan is leuk,maar ik ga net zo lief niet Overigens ben ik ook heerlijk opstandig tegen mn ouders..maar heb ik toch het nodige meegemaakt. En zelfstandig (als in ik kan prima voor me zelf zorgen) ben ik ook. Ik zit bij hem,ik kook eten,ik doe wat van het huishouden ect. Gaat prima.
Mooi zo

Ik vind uitgaan, je helemaal laveloos zuipen en alles neuken wat los en vast zit ook echt niet getuigen van volwassenheid. Het feit dat jongeren hier steeds vroeger mee beginnen is dus ook geen teken dat ze eerder volwassen zijn, als je het mij vraagt. Ik sla die fase gewoon over
quote:
En als ik heel eerlijk ben,en dit is niet om mn vriend in de zeik te zetten oid..maar mannen van 27 kunnen ook behoorlijk onvolwassen zijn
Mijn vriendjelief van 26 ook
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2005 @ 22:50:49 #247
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32904936
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:17 schreef Zwaffel het volgende:

16 en iemand van een xx leeftijd mag gewoon van de wet. Mits er natuurlijk geen dwang oid in het spel is. Niemand die je iets kan maken. En iemand van 24 met 16 vind ik gewoon kunnen.

16-50 is een compleet ander verhaal
Waarom dan wel een ander verhaal.

En stel dat het Sting is, of Barry Haye, of Bono of Bruce Springsteen
pi_32905134
Als je (bijna) 30 bent en je wilt een meisje van 16 neuken ben je gewoon een smeerlap, einde discussie.

Power perceived is power achieved.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2005 @ 22:57:55 #249
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32905170
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
Als je (bijna) 30 bent en je wilt een meisje van 16 neuken ben je gewoon een smeerlap, einde discussie.

En als ze 17 is?
  woensdag 7 december 2005 @ 23:10:08 #250
22944 Breetai
....Relax....
pi_32905567
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
/sorry, we kwamen er allebei nogal laat achter hoe oud de ander was. Daarbij was het voor allebei de eerste keer. Je mag me verlegen, onzeker en een complete loser noemen qua versieren noemen maar een smeerlap vind ik mezelf absoluut niet.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')