Da's niet zo moeilijk. Lekker neuken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
Maar oke vanaf 16 mag het dus "wettelijk" maar dan nog wat moet je als kerel van pak um beet.. 30?? met een MEISJE van 16 dan???
idd maar doe `t wel rustig aan niet overhaasten dat schiet niet op!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk. Lekker neuken.
Hadden ze zo'n kleintje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:33 schreef SHE het volgende:
op mijn 15e had ik een vriendje van 30 en toen ik 24 was heb ik een jochie van nog geen 18 ervan langs gegeven
Voel je niks van![]()
Wat is nu het grootste probleem? De lleftijd of het VMBO?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef Roellio het volgende:
M'n ouders en m'n vrienden zien me aankomen!![]()
"Dit is Tina, ze is 16".![]()
![]()
![]()
"Ze zit in de 3e van het VMBO".
Ik moet zeggen dat de junior beter bedeeld was dan senior...bovendien was junior veel flexibeler en nog lekker te kneden.quote:
Een te flexibele penis is toch juist niet goed?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de junior beter bedeeld was dan senior...bovendien was junior veel flexibeler en nog lekker te kneden.
maar puntje bij paal is een ervaren, zelfverzekerde man met de nodige tricks toch wel favoriet![]()
Vandaar ook het gebruik van het woordje "te".quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:50 schreef SHE het volgende:
liever wel..anders kan ik er net zo goed een ploertendooier in proppen
Heheh hij kiest ze wel telkens 10 jr jongerquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ken ook iemand van 26 die nu een relatie heeft met een meisje van 16. Ik wil hem geen pedo noemen maar helemaal normaal vind ik het niet. Hij had ook ooit als 24-jarige iets met een meisje van 14...........
maar waar leg jij die grens dan, van waar het nog normaal is en waar je denkt "helemaal normaal vind ik het niet"?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ken ook iemand van 26 die nu een relatie heeft met een meisje van 16. Ik wil hem geen pedo noemen maar helemaal normaal vind ik het niet. Hij had ook ooit als 24-jarige iets met een meisje van 14...........
Vast een autist, die houden van regelmaatquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:47 schreef Brunette het volgende:
[..]
Heheh hij kiest ze wel telkens 10 jr jonger![]()
24-14 pedo, 26-16 idem, wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar waar leg jij die grens dan, van waar het nog normaal is en waar je denkt "helemaal normaal vind ik het niet"?
Ik hou van afwisselingquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vast een autist, die houden van regelmaat![]()
Helaasch,quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
24-14 pedo, 26-16 idem, wat denk jezelf?![]()
Dus een man van 60 met een vrouw van 50 is ook een pedo..quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
24-14 pedo, 26-16 idem, wat denk jezelf?![]()
Nee, dat zijn gewoon bejaarden. Minstens net zo vies maar andere terminologie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dus een man van 60 met een vrouw van 50 is ook een pedo..
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dus een man van 60 met een vrouw van 50 is ook een pedo..
Dat is dus flauwekul he. Ik weet niet waar dat fabeltje vandaan komt, maar meisjes van 16 zijn NOOIT volwassen, ook al vinden ze zelf van wel omdat ze aandacht van oudere jongens hebben.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:17 schreef firestorm_99 het volgende:
inderdaad dat wil je niet zien
maar ik denk dat je het van geval tot geval moet bekijken.
het hangt er meer vanaf hoe volwassen de jongste is..
een meisje van 16 kan net zo volwassen zijn als een jongen van 26
andersom is niet erg waarschijnlijk...
(jah ik ben een man maar voel me nog maar 20 ofzo...)
...Maar je hebt er niets op toe te voegen?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef thaeastwood het volgende:
hmm interessant om te lezen dit.
hoe lang ken je dat meisje al?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:32 schreef thaeastwood het volgende:
Nou vooruit. Ik heb namelijk een beetje hetzelfde probleem. Ik heb een meisje leren kennen die ook 16 is. Klikt echt vreselijk goed. Alleen ben ik 27. Heb er nog niks meegedaan omdat ik weer wat voor reacties het kan opleveren. Dus vandaar dat ik het interessant vind. Weet eigenlijk zelf niet wat ik hier mee aan moet aangezien ik weet dat het wederzijds is.....
Vetgedrukte :quote:Op woensdag 7 december 2005 15:40 schreef Black_Tulip het volgende:
Tsja, heel lastig dit. Zoals ThE_ED al heeft gepost was ik 17, hij 24 toen we iets kregen (en ook bij 'de eerste keer'), we zijn nu ruim anderhalf jaar verder en het gaat prima. Aangezien bij ons het leeftijdsverschil zeven jaar is en ik minderjarig was toen we verkering kregen heb ik weinig recht om tegen een ander te zeggen dat het niet goed is. Toch trek ik wel mijn wenkbrauwen op bij enkele posts in dit topic. Ik ben op mijn 14e verliefd geweest op iemand van 27 en dat zie ik nog steeds als een van de grootste fouten in mijn leven, zelfs hoewel het niet wederzijds was.
Leeftijd is niet slechts een nummer; het is een (niet altijd betrouwbare) indicatie van volwassenheid/zelfstandigheid. Ik snap best dat het bekrompen overkomt om te gaan beoordelen op basis van leeftijd, maar op zoiets als Fok is dat meestal een van de weinige indicaties die je hebt. Als je toch denkt dat leeftijd niets uit hoeft te maken bij een relatie, kijk dan op zijn minst naar andere indicaties van volwassenheid. Ik denk dat dat toch erg belangrijk is.
En waarom dan, zou je misschien denken? Ten eerste heb je het gevaar dat de oudere in de relatie de naļviteit en onervarenheid van de jongere misbruikt. Dat is tevens een bezwaar tegen pedofilie, hoewel pedofilie wil zeggen dat je slechts op jongere jongens/meisjes valt; 1 relatie met een jongere maakt je nog geen pedofiel.
Ten tweede heb je (vaak, maar niet altijd) te maken met een dramatisch verschil in referentiekader/wereldbeeld. De jongere in de relatie zit net in de puberteit, doet heerlijk opstandig tegen de ouders maar zou bij God nog niet weten hoe die het zelfstandig zou moeten rooien, zit in de laatste jaartjes van de middelbare school, feest en beest wat met leeftijdsgenoten, maar heeft eigenlijk nog weinig van de wereld gezien. De oudere woont al jaren op zichzelf, is zijn wilde haren kwijtgeraakt, heeft al een carriėre opgebouwd en heeft mogelijk al enkele relaties achter de rug. Ik weet het, dit is een generalisatie, maar waar dit zich voordoet, lijkt een relatie me geen goed idee.
Nou heb je bij een referentiekader/wereldbeeld wat zo sterk verschilt het euvel dat je na een tijd gewoon uitgepraat bent (of zelfs op elkaar afgeknapt) en dan is het over en uit, met gebroken harten als resultaat. Als het toch doorgaat, kan de jongere onder invloed van de oudere meegesleurd worden naar zaken waar het gewoon nog niet aan toe is; een soort versnelde ontwikkeling, zeg maar. Om het even heel extreem te stellen: het ene moment zit je te gapen in de schoolbanken en het volgende moment ben je huisvrouw met twee kinderen. Dat kan niet echt de bedoeling zijn.
Wat dus het grootste bezwaar kan zijn tegen een relatie tussen een jongere en iemand van een jaar of 20/30 is een groot verschil in volwassenheid en zelfstandigheid, maar daar hoeft niet gelijk sprake van te zijn bij een groot leeftijdsverschil. Het draait erom hoeveel onderwijs de jongere heeft gehad, hoeveel werkervaring, hoe goed ze zichzelf kan redden en of haar gedrag volwassen en verantwoordelijk is. Als de oudere 'jong van geest' is, helpt dat ook mee natuurlijk
Waar was je het niet mee eens dan?quote:
Mooi zoquote:Ik ben meestal de gene die zoiets heeft van "damnnu alweer uit?" ik hang veeeeeeel liever heerlijk met hem op de bank,dan dat ik uitga. Tuurlijk,eens een keer uitgaan is leuk,maar ik ga net zo lief niet
Overigens ben ik ook heerlijk opstandig tegen mn ouders..maar heb ik toch het nodige meegemaakt. En zelfstandig (als in ik kan prima voor me zelf zorgen) ben ik ook. Ik zit bij hem,ik kook eten,ik doe wat van het huishouden ect. Gaat prima.
Mijn vriendjelief van 26 ookquote:En als ik heel eerlijk ben,en dit is niet om mn vriend in de zeik te zetten oid..maar mannen van 27 kunnen ook behoorlijk onvolwassen zijn
Waarom dan wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:17 schreef Zwaffel het volgende:
16 en iemand van een xx leeftijd mag gewoon van de wet. Mits er natuurlijk geen dwang oid in het spel is. Niemand die je iets kan maken. En iemand van 24 met 16 vind ik gewoon kunnen.
16-50 is een compleet ander verhaal
En als ze 17 is?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
Als je (bijna) 30 bent en je wilt een meisje van 16 neuken ben je gewoon een smeerlap, einde discussie.![]()
/sorry, we kwamen er allebei nogal laat achter hoe oud de ander was. Daarbij was het voor allebei de eerste keer. Je mag me verlegen, onzeker en een complete loser noemen qua versieren noemen maar een smeerlap vind ik mezelf absoluut niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
Als je (bijna) 30 bent en je wilt een meisje van 16 neuken ben je gewoon een smeerlap, einde discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |