abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32905620
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:10 schreef Breetai het volgende:

[..]

/sorry, we kwamen er allebei nogal laat achter hoe oud de ander was. Daarbij was het voor allebei de eerste keer. Je mag me verlegen, onzeker en een complete loser noemen qua versieren noemen maar een smeerlap vind ik mezelf absoluut niet.
Een 30-jarige maagd?
pi_32905850
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:10 schreef Breetai het volgende:

[..]

/sorry, we kwamen er allebei nogal laat achter hoe oud de ander was. Daarbij was het voor allebei de eerste keer. Je mag me verlegen, onzeker en een complete loser noemen qua versieren noemen maar een smeerlap vind ik mezelf absoluut niet.
Je zit op scouting...say no more
pi_32908236
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
Als je (bijna) 30 bent en je wilt een meisje van 16 neuken ben je gewoon een smeerlap, einde discussie.

*Checkt profiel...

....bouwjaar 1988

Nou ik denk dat jij daar op je 30e anders over na zal denken
4
  donderdag 8 december 2005 @ 08:47:32 #254
22944 Breetai
....Relax....
pi_32911341
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Een 30-jarige maagd?
28 ook goed. Op m'n 30e was ik toch al een keer naar het schipperskwartier in Antwerpen gegaan.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_32911348
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 8 december 2005 @ 08:48:21 #256
22944 Breetai
....Relax....
pi_32911355
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Je zit op scouting...say no more
Jij kent die feestjes die we hadden niet. en daar is naar mijn idee meer dan voldoende gebeurd.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  donderdag 8 december 2005 @ 10:07:34 #257
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32912533
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Waarom dan wel een ander verhaal.

En stel dat het Sting is, of Barry Haye, of Bono of Bruce Springsteen
omdat IMHO mannen (let op mannen!) van 50 haar vader had kunnen zijn come on. ik heb altijd zoiets gehad voor mezelf.. een leeftijds verschil van 12 jaar.Meer niet. En dan moet hij dus ook extreem lief,leuk,grappig ect zijn.

En wat betreft Sting,of al die anderen. Dat is misbruik van status maken
  donderdag 8 december 2005 @ 10:09:22 #258
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32912572
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
Als je (bijna) 30 bent en je wilt een meisje van 16 neuken ben je gewoon een smeerlap, einde discussie.

Neuh.Dat ben ik niet met je eens.Mn huidige vriend dacht dat ik 23 was en waarom een smeerlap zijn,als je beide hetzelfde voor elkaar voelt. Deze discussie is zo nutteloos iedereen wil zijn of haar gelijk.

Mijn zegen heb je ik ga mn tijd wel in hem steken
  donderdag 8 december 2005 @ 10:11:59 #259
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32912618
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef Zwaffel het volgende:

Mijn zegen heb je ik ga mn tijd Hij gaat zijn lans wel in hemme steken
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  donderdag 8 december 2005 @ 10:21:23 #260
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32912763
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:11 schreef sr_firewire het volgende:

[..]
Helaas niet eerder dan vanaaf 20:00
pi_32915840
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:21 schreef Zwaffel het volgende:
Helaas niet eerder dan vanaaf 20:00
ik weet het leven is zwaar
pi_32919640
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef Brunette het volgende:

[..]

*Checkt profiel...

....bouwjaar 1988

Nou ik denk dat jij daar op je 30e anders over na zal denken
Ik denk van niet
Power perceived is power achieved.
pi_32920268
Ik geloof dat het wettelijk niet mag. Maar ze kunnen het toch nooit controleren. Ik zou wel heel goed rekening houden met de gevoelens van de meid in kwestie. Het kan namelijk zijn dat je onbedoeld over een grens gaat waar zij nog niet aan toe is. En als haar ouders dat dan weer te horen krijgen kun je wel problemen krijgen met de wet. 16-jarigen lijken vaak erg volwassen en soms zijn ze dat ook al, maar het zijn nog steeds jongeren in de puberteit. Houd rekening met hormonaal gedrag!

ik zie dat we inmiddels 11 blz. verder zijn. dit bericht was dan ook gericht aan de topicstarter

[ Bericht 11% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 08-12-2005 15:52:16 (toevoeging) ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_32929438
maar t blijft ranzig, 14/27
  donderdag 8 december 2005 @ 22:57:13 #265
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32931306
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef Mieks het volgende:
maar t blijft ranzig, 14/27
ach,ranzig of niet,mn kerel van 27 neukt goed
pi_32932433
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

ach,ranzig of niet,mn kerel van 27 neukt goed
en graag denk ik.. elke ouwe vent wil wel een jong vrouwtje dat nog niet uiitgerekt is.
pi_32935216
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef Mieks het volgende:

[..]

en graag denk ik.. elke ouwe vent wil wel een jong vrouwtje dat nog niet uiitgerekt is.
Najaa...om 27 nou echt oud te gaan noemen...
4
pi_32935583
Ik dacht dan minderjarigen en meerderjarigen niet mochten mixen, en dat het onder de 16 verboden is.
Naja, whatever...
  FOK!fotograaf vrijdag 9 december 2005 @ 09:35:57 #269
9758 GoGoHaRrY
live ingetypt !
pi_32938077
In mijn opinie zite het het volgende:

Onder de 16, absoluut niet.

Tussen 16 en 18, met wederzijds goedkeuren én goedkeuring van de ouders van de minderjarige. Mij staat bij dat er in de wet iets staan met "ontuchtelijke" handelingen. Dus ook de ouders kunnen iets ontuchtelijk vinden. ( Een minderjarige mag trouwens zelf geen aangifte doen)

Boven de 18, veel plezier !
EOS 10D / EOS 40D / 10-22 / 24-70 2.8L / 70-200 2.8L IS / 580EXII
Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither.
  zaterdag 10 december 2005 @ 04:54:48 #270
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_32964609
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:45 schreef Nerdmans het volgende:
Stel je bent 24 en je ontmoet een leuk meisje van 16.
Jullie hebben sex met elkaar.

Mag dat wettelijk gezien eigenlijk wel?
Ja, onbetaalde seks is vanaf 16 jaar, betaalde seks vanaf 18 jaar.
Asjemenou
pi_32964935
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat de junior beter bedeeld was dan senior...bovendien was junior veel flexibeler en nog lekker te kneden.

maar puntje bij paal is een ervaren, zelfverzekerde man met de nodige tricks toch wel favoriet
meldt

*kuch*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:21:49 #272
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32972633
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 04:54 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Ja, onbetaalde seks is vanaf 16 jaar, betaalde seks vanaf 18 jaar.
In Tsjechie is dat anders.
Hup, aan het werk!
pi_32973376
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:21 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

In Tsjechie is dat anders.
Tsjechie
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:01:27 #274
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32975532
Hup, aan het werk!
pi_32979224
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:13 schreef Talietje het volgende:

[..]

Tsjechie
Daar is toch veel kinderprostitutie ofniet?
4
  zaterdag 10 december 2005 @ 23:20:54 #276
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32982775
Joh.
Hup, aan het werk!
pi_33000682
das niks aan.
24 en 13 is pas wat.
pi_33010881
16-24 ging `t toch over ipv 13-24 enzo... blijf ff on topic
Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
last.fm
pi_33013091
Het rare is dat als een jongen van 15 of 16 een vrouw van tegen de dertig zou neuken je waarschijnlijk niemand erover hoort...
Een vriend van mij is nu 20 en flikt dit soort grappen vaker maar dat terzijde

Maar sommige mensen zijn in mijn ogen een beetje ziek/zielig. Als 25/27 jarige jongen/MAN (!) ben je dan waarschijnlijk gewoon nog niet zo volwassen, slim of ervaren lijkt mij.
Meisjes van een jaar 14/15 kijken dan tegen je op omdat je auto hebt, op jezelf woont of een goed inkomen hebt. Erg "stoer" natuurlijk maar echte liefde?
Als die meiden ouder worden en "echt" volwassen worden zullen ze dat waarschijnlijk ook wel inzien..
Zelf ben ik 20 en zou al niet aan een meid van 16 of jonger beginnen, maar wie ben ik?
Fedor, the last emporer...
pi_33014116
En je kan je niet voorstellen dat het mogelijk zou kunnen zijn dat er wél echte liefde is? Beide gevallen zijn mogelijk, als je het mij vraagt, dus om nou te zeggen dat het altijd fout is vind ik iets te generaliserend.
You're living in a fantasy... world...
pi_33015061
Jij legt mij woorden in de mond. Ik begrijp best dat mensen iets voor elkaar kunnen voelen, ongeacht zo'n leeftijdsverschil.
Ik keur het ook niet af! Mensen moeten dat lekker zelf bepalen maar zeg nou zelf.. Als jij een volwassen man van richting de dertig bent, een huis hebt, volledig op jezelf woont en een berg levenservaring hebt, wat moet je dan met een meisje van 15?

Voor 1 keertje even sexen kan ik nog begrijpen maar echt een relatie...
Fedor, the last emporer...
pi_33015667
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:13 schreef Appeltaarten het volgende:
16-24 ging `t toch over ipv 13-24 enzo... blijf ff on topic
pi_33015774
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef in-limboy het volgende:
En je kan je niet voorstellen dat het mogelijk zou kunnen zijn dat er wél echte liefde is? Beide gevallen zijn mogelijk, als je het mij vraagt, dus om nou te zeggen dat het altijd fout is vind ik iets te generaliserend.
Van echte liefde kan geen sprake zijn, gezien het feit dat tiener hersentjes daar niet toe in staat zijn.
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:58 schreef sharpshooter85 het volgende:
Jij legt mij woorden in de mond. Ik begrijp best dat mensen iets voor elkaar kunnen voelen, ongeacht zo'n leeftijdsverschil.
Ik keur het ook niet af! Mensen moeten dat lekker zelf bepalen maar zeg nou zelf.. Als jij een volwassen man van richting de dertig bent, een huis hebt, volledig op jezelf woont en een berg levenservaring hebt, wat moet je dan met een meisje van 15?
Voor 1 keertje even sexen kan ik nog begrijpen maar echt een relatie...
Dat is nu juist verboden, om de jongeren te beschermen.
pi_33019112
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef in-limboy het volgende:
mee eens!
last.fm
pi_33022008
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:24 schreef Kered het volgende:

Van echte liefde kan geen sprake zijn, gezien het feit dat tiener hersentjes daar niet toe in staat zijn.
Je kunt het je dus niet voorstellen. Okee, openbaring: kinderen kunnen wel degelijk verliefd zijn en houden van iemand. Het hangt af van de persoon, je kan niet zeggen dat ze het allemaal wél of allemaal níet doen, maar het komt voor.
You're living in a fantasy... world...
pi_33097377
in-limboy heeft een punt, en `t komt voor.
last.fm
pi_33097483
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef Appeltaarten het volgende:
in-limboy heeft een punt, en `t komt voor.
Ik blijf het alleen misselijkmakend vinden om het uit zijn mond te horen.
pi_33097538
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:20 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik blijf het alleen misselijkmakend vinden om het uit zijn mond te horen.
dat kan he
last.fm
pi_33097542
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef in-limboy het volgende:

[..]

Je kunt het je dus niet voorstellen. Okee, openbaring: kinderen kunnen wel degelijk verliefd zijn en houden van iemand. Het hangt af van de persoon, je kan niet zeggen dat ze het allemaal wél of allemaal níet doen, maar het komt voor.
Juist vaker dan bij ouderen. Tieners kunnen extreem verliefd/hoteldebotel zijn, dat is door de natuur zo bepaald. Het is te belachelijk voor woorden om te zeggen dat tieners niets van 'liefde' af kunnen weten. Wat is nou verliefdheid meer dan een dierlijk instinct om de voortplanting te bevorderen? Het is voor sommigen misschien schokkend dat kinderen hier ook mee te maken hebben, maar het is dus wel gewoon zo.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33097589
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Juist vaker dan bij ouderen. Tieners kunnen extreem verliefd/hoteldebotel zijn, dat is door de natuur zo bepaald. Het is te belachelijk voor woorden om te zeggen dat tieners niets van 'liefde' af kunnen weten. Wat is nou verliefdheid meer dan een dierlijk instinct om de voortplanting te bevorderen? Het is voor sommigen misschien schokkend dat kinderen hier ook mee te maken hebben, maar het is dus wel gewoon zo.
Verliefdheid is iets anders dan 'houden van'.
pi_33097618
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:25 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Verliefdheid is iets anders dan 'houden van'.
Ah en een volwassenen kan 'houden van' en een 16-jarige niet? Wat een onzin..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33097624
Voor alle mensen die denken dat (jonge) kinderen geen intense verliefdheid en/of liefde kunnen ervaren, raad ik het boek Voor een verloren soldaat aan. De gelijknamige film is ook de moeite waard.
pi_33097700
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ah en een volwassenen kan 'houden van' en een 16-jarige niet? Wat een onzin..
ff over jouw zin hierboven, daar zit zeker wat in, want iemand van 16 kan net zo goed 'houden van' als een ouder persoon (volwassenen) dat kan
last.fm
pi_33097789
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:30 schreef Appeltaarten het volgende:

[..]

ff over jouw zin hierboven, daar zit zeker wat in, want iemand van 16 kan net zo goed 'houden van' als een ouder persoon (volwassenen) dat kan
Precies. Ik was op m'n 10e al tot over m'n oren verliefd. Of je dan of daarna echt van 'houden van' kunt spreken is een andere vraag, maar definieer eerst maar eens wat 'houden van' precies betekent.
pi_33098244
"defineieer eerst maar eens wat 'houden van' precies betekent." das een goeije.
eerst is `t verliefdheid en dan komt houden van. houden van is denk ik een soor van band is die je met je partner hebt. houden van.. ehm liefde voor elkaar hebben?!? wel een goede om over na te denken American_Nightmare!!!
last.fm
pi_33099052
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met of ik het me wel kan voorstellen of niet. Het is een wetenschappelijk bewezen feit. Natuurlijk houden kinderen van hun ouders, van hun vrienden enz.
Het is wetenschappelijk bewezen dat seksualiteit bij tieners voort komt uit verkeerd geinterpreteerde hormonen en ontoerijkend onderwijs (nieuwsgierigheid dus). Dat jij dat onomstotelijke feit niet kan geloven, ligt dus geheel aan jou beperkte indenkende vermogens...
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee, wat jij omschrijft zijn pure hormonen. Om het lichaam te ontwikkelen, wat gebeurt bij kinderen en pubers, is de hormoonspiegel extreem verhoogd. Dit is enkel bedoeld voor het ontwikkelen van het lichaam. Verwar het niet met liefde! Als je dat wel doet, is jou geestelijke ontwikkeling waarschijnlijk blijven steken, wat niet ongewoon is.

Sorry hoor, je kan geloven wat je wil, maar dat is de waarheid. Tenzij jij decennia lang in een laboratorium hebt gezeten en een andere uitkomst had.
pi_33099612
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef Kered het volgende:

[..]

Nee, wat jij omschrijft zijn pure hormonen. Om het lichaam te ontwikkelen, wat gebeurt bij kinderen en pubers, is de hormoonspiegel extreem verhoogd. Dit is enkel bedoeld voor het ontwikkelen van het lichaam. Verwar het niet met liefde! Als je dat wel doet, is jou geestelijke ontwikkeling waarschijnlijk blijven steken, wat niet ongewoon is.

Sorry hoor, je kan geloven wat je wil, maar dat is de waarheid. Tenzij jij decennia lang in een laboratorium hebt gezeten en een andere uitkomst had.
Je kan me vanalles proberen wijs te maken, maar niet dat er een onderzoek is wat aantoont dat de verhoogde hormoonspiegels bedoeld zijn voor het ontwikkelen van het lichaam en dat hormonen daarna bedoeld zouden zijn voor de geslachtsdrift. Het is hooguit een theorie.

Ik spreek uit eigen ervaring dat ik verliefd was op mijn 10e, vervolgens op mijn 16e, wat precies hetzelfde voelde. En als jij een onderzoek kan laten zien dat onomstotelijk aantoont dat ik niet verliefd was maar dat ik slechts mijn hormonen verkeerd interpreteerde en dat ik slecht voorgelicht was, dan maak ik vandaag nog 1000 euro over op je bankrekening.
pi_33099653
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef Kered het volgende:
Het heeft niets te maken met of ik het me wel kan voorstellen of niet. Het is een wetenschappelijk bewezen feit. Natuurlijk houden kinderen van hun ouders, van hun vrienden enz.
Het is wetenschappelijk bewezen dat seksualiteit bij tieners voort komt uit verkeerd geinterpreteerde hormonen en ontoerijkend onderwijs (nieuwsgierigheid dus). Dat jij dat onomstotelijke feit niet kan geloven, ligt dus geheel aan jou beperkte indenkende vermogens...
Sorry? 'Verkeerd geinterpreteerde hormonen'? 'Ontoereikend onderwijs'? Wat is dat nou voor kwatsch?
pi_33099774
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:24 schreef Kered het volgende:
[..]

Dat is nu juist verboden, om de jongeren te beschermen.
Een relatie is niet eens verboden. Het is verboden om seksueel contact te hebben. En niet omdat kinderen geen 'liefde' zouden kennen, maar omdat volwassenen een natuurlijk overwicht over kinderen hebben, waardoor zij makkelijk een kind tot handelingen zouden kunnen dwingen.
pi_33099784
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sorry? 'Verkeerd geinterpreteerde hormonen'? 'Ontoereikend onderwijs'? Wat is dat nou voor kwatsch?
Hij komt zo met onomstotelijk wetenschappelijk bewijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')