Een 30-jarige maagd?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
/sorry, we kwamen er allebei nogal laat achter hoe oud de ander was. Daarbij was het voor allebei de eerste keer. Je mag me verlegen, onzeker en een complete loser noemen qua versieren noemen maar een smeerlap vind ik mezelf absoluut niet.
Je zit op scouting...say no morequote:Op woensdag 7 december 2005 23:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
/sorry, we kwamen er allebei nogal laat achter hoe oud de ander was. Daarbij was het voor allebei de eerste keer. Je mag me verlegen, onzeker en een complete loser noemen qua versieren noemen maar een smeerlap vind ik mezelf absoluut niet.
*Checkt profiel...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
Als je (bijna) 30 bent en je wilt een meisje van 16 neuken ben je gewoon een smeerlap, einde discussie.![]()
28 ook goed. Op m'n 30e was ik toch al een keer naar het schipperskwartier in Antwerpen gegaan.quote:
Jij kent die feestjes die we hadden niet. en daar is naar mijn idee meer dan voldoende gebeurd.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef JeroenMeloen het volgende:
[..]
Je zit op scouting...say no more![]()
omdat IMHO mannen (let op mannen!) van 50 haar vader had kunnen zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom dan wel een ander verhaal.
En stel dat het Sting is, of Barry Haye, of Bono of Bruce Springsteen
Neuh.Dat ben ik niet met je eens.Mn huidige vriend dacht dat ik 23 wasquote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
Als je (bijna) 30 bent en je wilt een meisje van 16 neuken ben je gewoon een smeerlap, einde discussie.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef Zwaffel het volgende:
Mijn zegen heb jeik ga mn tijd Hij gaat zijn lans wel in hemme steken
Ik denk van nietquote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef Brunette het volgende:
[..]
*Checkt profiel...
....bouwjaar 1988
Nou ik denk dat jij daar op je 30e anders over na zal denken![]()
ach,ranzig of niet,mn kerel van 27 neukt goedquote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef Mieks het volgende:
maar t blijft ranzig, 14/27
en graag denk ik.. elke ouwe vent wil wel een jong vrouwtje dat nog niet uiitgerekt is.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ach,ranzig of niet,mn kerel van 27 neukt goed
Najaa...om 27 nou echt oud te gaan noemen...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef Mieks het volgende:
[..]
en graag denk ik.. elke ouwe vent wil wel een jong vrouwtje dat nog niet uiitgerekt is.
Ja, onbetaalde seks is vanaf 16 jaar, betaalde seks vanaf 18 jaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:45 schreef Nerdmans het volgende:
Stel je bent 24 en je ontmoet een leuk meisje van 16.
Jullie hebben sex met elkaar.
Mag dat wettelijk gezien eigenlijk wel?
meldtquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de junior beter bedeeld was dan senior...bovendien was junior veel flexibeler en nog lekker te kneden.
maar puntje bij paal is een ervaren, zelfverzekerde man met de nodige tricks toch wel favoriet![]()
In Tsjechie is dat anders.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:54 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ja, onbetaalde seks is vanaf 16 jaar, betaalde seks vanaf 18 jaar.
quote:Op maandag 12 december 2005 12:13 schreef Appeltaarten het volgende:
16-24 ging `t toch over ipv 13-24 enzo... blijf ff on topic
Van echte liefde kan geen sprake zijn, gezien het feit dat tiener hersentjes daar niet toe in staat zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef in-limboy het volgende:
En je kan je niet voorstellen dat het mogelijk zou kunnen zijn dat er wél echte liefde is? Beide gevallen zijn mogelijk, als je het mij vraagt, dus om nou te zeggen dat het altijd fout is vind ik iets te generaliserend.
Dat is nu juist verboden, om de jongeren te beschermen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:58 schreef sharpshooter85 het volgende:
Jij legt mij woorden in de mond. Ik begrijp best dat mensen iets voor elkaar kunnen voelen, ongeacht zo'n leeftijdsverschil.
Ik keur het ook niet af! Mensen moeten dat lekker zelf bepalen maar zeg nou zelf.. Als jij een volwassen man van richting de dertig bent, een huis hebt, volledig op jezelf woont en een berg levenservaring hebt, wat moet je dan met een meisje van 15?
Voor 1 keertje even sexen kan ik nog begrijpen maar echt een relatie...
mee eens!quote:Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef in-limboy het volgende:
En je kan je niet voorstellen dat het mogelijk zou kunnen zijn dat er wél echte liefde is? Beide gevallen zijn mogelijk, als je het mij vraagt, dus om nou te zeggen dat het altijd fout is vind ik iets te generaliserend.
Je kunt het je dus niet voorstellen. Okee, openbaring: kinderen kunnen wel degelijk verliefd zijn en houden van iemand. Het hangt af van de persoon, je kan niet zeggen dat ze het allemaal wél of allemaal níet doen, maar het komt voor.quote:Op maandag 12 december 2005 15:24 schreef Kered het volgende:
Van echte liefde kan geen sprake zijn, gezien het feit dat tiener hersentjes daar niet toe in staat zijn.
Ik blijf het alleen misselijkmakend vinden om het uit zijn mond te horen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef Appeltaarten het volgende:
in-limboy heeft een punt, en `t komt voor.
dat kan hequote:Op donderdag 15 december 2005 11:20 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik blijf het alleen misselijkmakend vinden om het uit zijn mond te horen.
Juist vaker dan bij ouderen. Tieners kunnen extreem verliefd/hoteldebotel zijn, dat is door de natuur zo bepaald. Het is te belachelijk voor woorden om te zeggen dat tieners niets van 'liefde' af kunnen weten. Wat is nou verliefdheid meer dan een dierlijk instinct om de voortplanting te bevorderen? Het is voor sommigen misschien schokkend dat kinderen hier ook mee te maken hebben, maar het is dus wel gewoon zo.quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Je kunt het je dus niet voorstellen. Okee, openbaring: kinderen kunnen wel degelijk verliefd zijn en houden van iemand. Het hangt af van de persoon, je kan niet zeggen dat ze het allemaal wél of allemaal níet doen, maar het komt voor.
Verliefdheid is iets anders dan 'houden van'.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Juist vaker dan bij ouderen. Tieners kunnen extreem verliefd/hoteldebotel zijn, dat is door de natuur zo bepaald. Het is te belachelijk voor woorden om te zeggen dat tieners niets van 'liefde' af kunnen weten. Wat is nou verliefdheid meer dan een dierlijk instinct om de voortplanting te bevorderen? Het is voor sommigen misschien schokkend dat kinderen hier ook mee te maken hebben, maar het is dus wel gewoon zo.
Ah en een volwassenen kan 'houden van' en een 16-jarige niet? Wat een onzin..quote:Op donderdag 15 december 2005 11:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Verliefdheid is iets anders dan 'houden van'.
ff over jouw zin hierboven, daar zit zeker wat in, want iemand van 16 kan net zo goed 'houden van' als een ouder persoon (volwassenen) dat kanquote:Op donderdag 15 december 2005 11:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah en een volwassenen kan 'houden van' en een 16-jarige niet? Wat een onzin..
Precies. Ik was op m'n 10e al tot over m'n oren verliefd. Of je dan of daarna echt van 'houden van' kunt spreken is een andere vraag, maar definieer eerst maar eens wat 'houden van' precies betekent.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:30 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
ff over jouw zin hierboven, daar zit zeker wat in, want iemand van 16 kan net zo goed 'houden van' als een ouder persoon (volwassenen) dat kan
Het heeft niets te maken met of ik het me wel kan voorstellen of niet. Het is een wetenschappelijk bewezen feit. Natuurlijk houden kinderen van hun ouders, van hun vrienden enz.quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Je kunt het je dus niet voorstellen. Okee, openbaring: kinderen kunnen wel degelijk verliefd zijn en houden van iemand. Het hangt af van de persoon, je kan niet zeggen dat ze het allemaal wél of allemaal níet doen, maar het komt voor.
Nee, wat jij omschrijft zijn pure hormonen. Om het lichaam te ontwikkelen, wat gebeurt bij kinderen en pubers, is de hormoonspiegel extreem verhoogd. Dit is enkel bedoeld voor het ontwikkelen van het lichaam. Verwar het niet met liefde! Als je dat wel doet, is jou geestelijke ontwikkeling waarschijnlijk blijven steken, wat niet ongewoon is.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Juist vaker dan bij ouderen. Tieners kunnen extreem verliefd/hoteldebotel zijn, dat is door de natuur zo bepaald. Het is te belachelijk voor woorden om te zeggen dat tieners niets van 'liefde' af kunnen weten. Wat is nou verliefdheid meer dan een dierlijk instinct om de voortplanting te bevorderen? Het is voor sommigen misschien schokkend dat kinderen hier ook mee te maken hebben, maar het is dus wel gewoon zo.
Je kan me vanalles proberen wijs te maken, maar niet dat er een onderzoek is wat aantoont dat de verhoogde hormoonspiegels bedoeld zijn voor het ontwikkelen van het lichaam en dat hormonen daarna bedoeld zouden zijn voor de geslachtsdrift. Het is hooguit een theorie.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef Kered het volgende:
[..]
Nee, wat jij omschrijft zijn pure hormonen. Om het lichaam te ontwikkelen, wat gebeurt bij kinderen en pubers, is de hormoonspiegel extreem verhoogd. Dit is enkel bedoeld voor het ontwikkelen van het lichaam. Verwar het niet met liefde! Als je dat wel doet, is jou geestelijke ontwikkeling waarschijnlijk blijven steken, wat niet ongewoon is.
Sorry hoor, je kan geloven wat je wil, maar dat is de waarheid. Tenzij jij decennia lang in een laboratorium hebt gezeten en een andere uitkomst had.
Sorry?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef Kered het volgende:
Het heeft niets te maken met of ik het me wel kan voorstellen of niet. Het is een wetenschappelijk bewezen feit. Natuurlijk houden kinderen van hun ouders, van hun vrienden enz.
Het is wetenschappelijk bewezen dat seksualiteit bij tieners voort komt uit verkeerd geinterpreteerde hormonen en ontoerijkend onderwijs (nieuwsgierigheid dus). Dat jij dat onomstotelijke feit niet kan geloven, ligt dus geheel aan jou beperkte indenkende vermogens...
Een relatie is niet eens verboden. Het is verboden om seksueel contact te hebben. En niet omdat kinderen geen 'liefde' zouden kennen, maar omdat volwassenen een natuurlijk overwicht over kinderen hebben, waardoor zij makkelijk een kind tot handelingen zouden kunnen dwingen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:24 schreef Kered het volgende:
[..]
Dat is nu juist verboden, om de jongeren te beschermen.
Hij komt zo met onomstotelijk wetenschappelijk bewijs.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry?'Verkeerd geinterpreteerde hormonen'?
'Ontoereikend onderwijs'?
Wat is dat nou voor kwatsch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |