Ik ook niet, maar wat doe je eraan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind er werkelijks niks aan.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, inderdad, ik kan me nog wel de tidj herinneren dat er drie naamtopics voro skiczukie tegelijk waren,. Dat was ten minste gaaf.
suggesties?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]Dat hoeft voor mij nou ook weer niet. Het hele gedoe om ONZ uit zijn dal te halen e.d. vind ik gewoon raar en tegenstrijdig met wat ik zie.
mijn vraag inderdaad Snakey ? , dat ik in een dronken bui heb gevraagd om een slotje , moeten de modjes wel doorzien , en het topic gewoon openhouden om hoogstaand gezwam toe te latenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:32 schreef Snakey het volgende:
Waarom heb je deze Xlarge beoordelingstopic nou op slot gedaan M-M?
Ik ga er van uit dat het een beoordelingsfoutje was en het zo weer open gaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:34 schreef Xlarge het volgende:
[..]
mijn vraag inderdaad Snakey ? , dat ik in een dronken bui heb gevraagd om een slotje , moeten de modjes wel doorzien , en het topic gewoon openhouden om hoogstaand gezwam toe te laten
echtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:35 schreef PeRi het volgende:
Alhoewel er al een deel twee schijnt te zijn.
Alles ok dude?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:37 schreef Snakey het volgende:
MM?
Hij bedoelt het denk ik anders dan jij het opvat.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij bedoelt het denk ik anders dan jij het opvat.
Take care mate.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dank je.
Nog steeds bezorgd, maar ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |