oh, please do mequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef Dirkh het volgende:
mother-mother, IS HET NOU EENS AFGELOPEN!!!!!!! Anders kom ik je even persoonlijk inwendige stokslagen geven.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:29 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Jij kan het woordje verloofde beter onder je Ctrl V zetten
Dirkh gaat aan sm doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef Dirkh het volgende:
mother-mother, IS HET NOU EENS AFGELOPEN!!!!!!! Anders kom ik je even persoonlijk inwendige stokslagen geven.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Dank je wel.![]()
Heb het topic meteen even de plaats gegeven die het verdient.
Mag ik ook eensch pimpen?quote:
Misschien dat Pool dat een keer wil doen op een vrije middag.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Mag ik ook eensch pimpen?
Alleen wel jammer dat al mijn plaatjes het niet meer doen in dat topic..
Ik heb ze wel allemaal op m'n schijf, dus ik kan ze ergens anders uploaden.
Nu nog posts kunnen editen.
Ik zet wel even een heuleboel [img] tags met werkende links in een textfile.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat Pool dat een keer wil doen op een vrije middag..
Ze willen me niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:58 schreef Pool het volgende:
Ja, echt niet hè.![]()
Lik je zelf maar in de crew.
Dat topic is te kickquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Mag ik ook eensch pimpen?
Alleen wel jammer dat al mijn plaatjes het niet meer doen in dat topic..
Ik heb ze wel allemaal op m'n schijf, dus ik kan ze ergens anders uploaden.
Nu nog posts kunnen editen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:17 schreef HuHu het volgende:
m-m
Je hebt ¤1000 verdient, kijk maar:
¤ 1000
kijk hier eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:44 schreef zoalshetis het volgende:
hoe kan het ooit te vroeg zijn voor bier?? vrouwen...
ik zie niks... (ontkenningsfase)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:45 schreef mother-mother het volgende:
Omdat jij hem niet meer open hebt gedaan na m-m's laatste slotje.quote:
puur gesloten omdat ik 'm geopend hebquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Omdat jij hem niet meer open hebt gedaan na m-m's laatste slotje.
Wat een godsgruwelijk kuttopic trouwens.![]()
Okay, je hebt nu gebaggerd en je bent even geband geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Mr-Z het volgende:
sorry Pool.. ik wilde gewoon eens even kijken hoe het was om een bagger topic te openen![]()
Die ban was niet vanwege baggeren.. Alleen omdat ik mijn mening gaf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Pool het volgende:
[..]
Okay, je hebt nu gebaggerd en je bent even geband geweest.![]()
En nu weer gauw kwaliteitstopics openen.![]()
Da's een veel zwaarder vergrijp.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die ban was niet vanwege baggeren.. Alleen omdat ik mijn mening gaf.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Pool het volgende:
@Tokay: Hey, leuk dat je weer terug bent!![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Da's een veel zwaarder vergrijp.
je hebt er geloof ik een stuk of 6 gemist in de tussentijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:56 schreef Tokay het volgende:
Nieuwe mods!![]()
![]()
Tjonge jonge, ga je een paar weken internetloos met vakantie, gebeurt er weer van alles...
hoe lang geleden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef Repeat het volgende:
wie verneukt nou net mn topictitel?
taaa
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:52 schreef FlyingFox het volgende:
Mag Brainvoyager een preventieve ban?
Het zit in zijn aard. Hij heeft al meerdere van deze topics gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:57 schreef Jolan het volgende:
Ik snap je punt, en je uitleg vanuit je moderatorspositie. Ik heb geconstateerd...
bladiebladiebla.
toch ben ik 'm nu al meer dan zat, en hij scheldt in het honderduit:
en dát mag volgens mij ook niet.
Eensch. Maar het duurt denk ik niet lang meer voor hij me dood wenst, dus dan is het niet meer preventiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:52 schreef FlyingFox het volgende:
Mag Brainvoyager een preventieve ban?
Ik denk niet dat een admin hem een ban zal geven voor zijn uitspraken in Raindrops keep falling on my head... als hij in de FiPo zelf al doodgewenst wordt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:57 schreef Jolan het volgende:
Ik snap je punt, en je uitleg vanuit je moderatorspositie. Ik heb geconstateerd...
bladiebladiebla.
toch ben ik 'm nu al meer dan zat, en hij scheldt in het honderduit:
en dát mag volgens mij ook niet.
nogmaals, nu slaat het namelijk nergens mee op. Is dit het werk van iemand zonder verstand en/of humor?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef Repeat het volgende:
wie verneukt nou net mn topictitel?
taaa
Ik ben dan ook vijf weken weggeweest!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef Xlarge het volgende:
je hebt er geloof ik een stuk of 6 gemist in de tussentijd
Manier van moderatie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:38 schreef skiczukie het volgende:
Hier zitten de échte ONZ-gebruikers. Wat is up met dat gebagger de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |