Wat is hier niet mooi aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Arghhhhh, m'n ogen!!!!
Tja. Voor jongedames in nood doe ik veel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef k_man het volgende:
Vijf van de laatste tien berichten uit het vorige deeltje ge-edit door UIO.
leuk die opmaak die ze bij FOK ooit eens verzonnen hadden, eigenlijk best wel leuker dan wat jij er nu van maaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:53 schreef k_man het volgende:
De meningen over wat lime green is verschillen trouwens nogal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja, ik had al ge-edit. Zeurkous.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
leuk die opmaak die ze bij FOK ooit eens verzonnen hadden, eigenlijk best wel leuker dan wat jij er nu van maakt
Daarop worden ze aangenomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't zijn ook altijd dezelfde hè
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:01 schreef Douwe het volgende:
Mijn god, dit loopt echt vreselijk uit de hand
Ja, ik vond het een rotopmerking, maar ik had hem ook wel zien aankomen eigenlijk, ook een beetje stom van me dat op je vraag ingingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef k_man het volgende:
Ow, Vogue, was het echt zo'n kutopmerking? Was zeker niet zo bedoeld. beetje beduusd dat je volgens jou van mij wel kutopmerkingen kunt verwachten trouwens.
Mijn redder in noodquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja. Voor jongedames in nood doe ik veel.
sorry, ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:
DT wat doe je!!
Het zegt dus niks over jouw kwaliteiten als reisbegeleider. Ik heb goede (en minder goede) ervaringen met mensen die zelf ook nog nooit eerder in het land waren geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:
Ja, ik vond het een rotopmerking, maar ik had hem ook wel zien aankomen eigenlijk, ook een beetje stom van me dat op je vraag inging![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat je boos werd [afbeelding]
Ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zegt dus niks over jouw kwaliteiten als reisbegeleider. Ik heb goede (en minder goede) ervaringen met mensen die zelf ook nog nooit eerder in het land waren geweest.
Ja, zo ben ik.quote:
quote:Als u tussen 16 en 25 augustus online boekt betaalt u voor een retourtje Parijs onze speciale internetprijs van slechts 48 euro. U reist met Thalys in comfort 2. In slechts 4 uur bent u van Amsterdam snel, gemakkelijk en comfortabel in hartje Parijs. Vanaf Rotterdam duurt de reis zelfs maar 3 uur!
Deze aanbieding, genaamd Flash tarief, geldt voor reizen in de periode 6 september t/m 25 november.Tijdens de boeking kunt u ervoor kiezen de tickets thuis printen. Dat is handig, snel en gemakkelijk. Let op: voor deze actie geldt op=op
Nog even de voorwaarden op een rijtje:
Niet omboekbaar, niet annuleerbaar
Boeken van 16 t/m 25 augustus
Reizen van 6 september t/m 25 november
De Thalys treinen zijn te boeken binnen 3 maanden voor
Dan wel een lime-groene TVP toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:56 schreef flipsen het volgende:
Oeps, vergat ik toch bijna een tvp'tje te plaatsen...
En vanaf wanneer kun je je eindelijk weer eens douchen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef Lucille het volgende:
Voorlopig ben ik dus nog wel even zoet.
Jeetje Lucille, wat een karwei!! Heb je er nog wel plezier in?quote:
Maar jij hebt dan waarschijnlijk ook meer aan de speciale aanbiedingen van de Thalys vanaf Luik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:59 schreef ultra_ivo het volgende:
48 Euro dat betaal ik normaal voor een enkeltje met de normale trein. (Via Maubeuge)
Gelukkig kan ik nu nog gebruik maken van mijn oude douche, dat had ik slim bekeken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En vanaf wanneer kun je je eindelijk weer eens douchen?
Gelukkig zie ik steeds weer stukjes die af zijn, dat houdt de motivatie er in.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:17 schreef Vogue het volgende:
[..]
Jeetje Lucille, wat een karwei!! Heb je er nog wel plezier in?
Ik weet niet wat de rozetten en afstandsbussen op S-koppelingen zijn, maar het klinkt erg tijdrovend als ik het hele verhaal zo samenvat.
Mijn hart ging even sneller kloppen, maar toen zag ik het knipoogje...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef k_man het volgende:
Hik, je weet dat ik het niet waardeer als er foto's van me op Fok gezet worden.
Babes & Hunks een idee?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit nu ernstig te twijfelen of ik dit topic niet een schop naar het klusforum moet geven. Nadat ik al twijfelde over een eventuele schop naar Lifestyle.
Al aan Tripoli, Libië gedacht? Of Tunesië / Marokko? Eventueel Libanon, nu het weer wat rustiger is. Of Malta, Cyprus of een ander eiland?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:14 schreef Hik het volgende:
Ok, om de boel nog maar eens naar travel terug te werpen... Stel dat ik inderdaad de eerste twee weken van september heb (vrij kort dus), waar zal ik dan eens heengaan?!
quote:Cockpit Country is a massive, dramatic, sculpted limestone plateau in Jamaica's central west.
Dat kan natuurlijk ook, gewoon een weekje naar Salou... Barcelona en Valencia dichtbij, strand aan je voeten en alle pubers al weer op schoolquote:GRATIS toegangskaart PortAventura voor transavia.com passagiers
Iedereen die tussen 15 september en 31 oktober 2005 met transavia.com naar Reus (Salou) vliegt (en geboekt heeft direct op transavia.com), krijgt een dag lang gratis toegang tot het nabijgelegen pretpark PortAventura, onderdeel van Universal Parks & Resorts. De mascotte Woody Woodpecker zorgt er persoonlijk voor dat elke passagier een voucher ontvangt bij aankomst op de luchthaven van Reus.
Dat weet ik. Dat was het verrassingselement in de suggestie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:22 schreef Hik het volgende:
US (afgezien van New York) trekt me voor geen meter.![]()
(Om maar eens een kort door de bocht antwoord te geven... )
Overigens is een leuke stad wel een must inderdaad. Meer nog dan strand.
Niets, maar die reis die daar staat beschreven wel...quote:
Als ik dat lees ...quote:Les Palétuviers profileert zich duidelijk op een geheel eigen manier in toeristisch Senegal en dat komt voor een groot stuk door de unieke ligging middenin de Afrikaanse savanne (wildernis) en de mangrovendelta, ver weg van geconcentreerde toeristische centra. De rode draad doorheen het verblijf van de gasten is het persoonlijke contact met de locale bevolking. De hotelgasten beschikken over een grote vrijheid: zij kunnen op eigen houtje wandelingen of fietstochten ondernemen en in de buurt op zoek gaan naar échte kleine Afrikaanse woonkernen. Ofwel kunnen ze kiezen uit de talrijke excursies die het hotel aanbiedt.
Och. Ik zou er geen twee weken willen zitten denk ik, maar zo fout lijkt me het niet hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:10 schreef DutchTrain het volgende:
Niets, maar die reis die daar staat beschreven wel...
Als ik dat lees ...
Of ben ik nou gewoon te wantrouwend en de te cynisch ten opzichte van dit soort reizen en het publiek dat het trekt. je kan er wel mee op de golfbaan aankomen in ieder geval![]()
Perfect voor de vroege kerstinkopen zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef k_man het volgende:
Hmm, kheb eens naar die Parijs aanbieding van de NS gekeken. Als ik voor die 48 euro een weekendje op en neer wil, kan dat pas op 5 en 6 november. Niet bepaald het ideale seizoen, lijkt me.
Gewoon hoop blijven houden...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:30 schreef Vogue het volgende:
Of ik hoor ineens wat van die super-functie in Leiden, maar mijn hoop neemt met de dag af.
En de kleur van het polo-shirt van Jantje Smitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef DutchTrain het volgende:
Hebben jullie overigens de kleur van het jasje van Louis van Gaal gezien op SBS6?
Kan iemand mij ooit uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Parijsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef Vogue het volgende:
Parijs![]()
Misschien ga ik ook wel een weekendje op en neer, 48 euro is niet veel geld. Ik heb er een vriendin wonen, dat valt dan mooi te combineren
maar hij sinkt met een amsterdams aksent ik wil Lee Towersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef Vogue het volgende:
Jantje Smit is een Volendammer
dat ik dat weet![]()
Nee, dat moet je gewoon ervaren, denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
Kan iemand mij ooit uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Parijs![]()
Is goed, open er maar een topic overquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Zullen we een internationale TRV-meet Parijs doen? 5 en 6 november...
Kan ik een weekendje Parijs vragen voor me verjaardag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Zullen we een internationale TRV-meet Parijs doen? 5 en 6 november...
Hebben we hier de eerste deelnemer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is goed, open er maar een topic over
* checkt agendaquote:
Barbaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben ook niet zo weg van Parijs.
De een-na-laatste niet. Met de laatste zou ik pas zeer laat thuis zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
de laatste trein op 6 november is al uitverkocht... nou ja, dan kan ik tenminste thuis eten
OK boek ik de één na laatste en dan heen op vrijdag om 9.54 vanaf Rotterdam.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef k_man het volgende:
[..]
De een-na-laatste niet. Met de laatste zou ik pas zeer laat thuis zijn.
26u50m is mij iets te kort, ik ga dus op vrijdag al, dan heb ik 50u50 minquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef k_man het volgende:
Zaterdag om 13.05 in Parijs, zondag om 15.55 weer terug.
Part-time reisbegleidsterquote:Ik kreeg vanmiddag zomaar nóg een Marokko-reisje aangeboden. Dat is meer dan welkom natuurlijk, anders vallen er zoveel gaten. Zoals het er uitziet ben ik 14 sept. weg, kom ik 11 oktober terug en vlieg ik rond de 27e weer naar Mexico. Tussendoor zou ik dan naar Isla Margarita kunnen vliegen voor de bruiloft van mijn vriendin (die onverwachts dat kind had gekregen, heb ik ooit eens wat over geschreven). Alleen moet ik ná die Mexico reis natuurlijk wel weer wat reisjes hebben. Maar daar maak ik me niet zo druk om, ik zou nog die ene Costa Rica reis kunnen doen in december. Of ik hoor ineens wat van die super-functie in Leiden, maar mijn hoop neemt met de dag af.
Nou, dan mag je me afhalen van Gare du Nord op zaterdag 5 november.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
26u50m is mij iets te kort, ik ga dus op vrijdag al, dan heb ik 50u50 min
Wat is er mis met het Hilton voor 425 euro per nacht ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, dan mag je me afhalen van Gare du Nord op zaterdag 5 november.
Nu het hotel nog. Als ik zeg dat het hotel waar ik in Parijs steeds heb geslapen 142 euro per nacht kost, roept dat dan weerstand op?
Paris Hilton? Is dat geen heel dom hotel?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef DutchTrain het volgende:
Wat is er mis met het Hilton voor 425 euro per nacht ?
Linkje?quote:ehmm, 150 euro was eigenlijk mijn budget voor 2 nachten... ik heb deze gevonden: Hotel Eden Montmartre
Bij ons werkt dat helaas met een sleutel (ook voor ambulances enzo is dat wel handig), vorige week is het me gelukt om op 16 van de 20 verdiepingen te stoppen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat ga ik uitproberen.Wij zitten op de 7e verdieping en de lift is soms net een stoptrein. En volgens mij hebben we Otis liften. Mooie naam trouwens. Otis.
Leuk hè, tijdeljke aanbiedingen die beperkt voorradig zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef Vogue het volgende:
He verdorie, wil ik een ticket boeken om naar Parijs te gaan 10 september, zijn er helemaal geen tickets voor 48 euro meer verkrijgbaar. Ik moet nu 108 euro betalen, nogal een verschil
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:31 schreef Hik het volgende:
Godver
Kom ik speciaal vanmorgen naar huidig werk om baas in te lichten over mijn vertrek (toch gedelijk geladen natuurlijk) blijkt dat-ie er pas maandag is!![]()
Damn... ik wil hier gewoon vanaf zijn...![]()
Je moet ook op 5 november gaan...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef Vogue het volgende:
He verdorie, wil ik een ticket boeken om naar Parijs te gaan 10 september, zijn er helemaal geen tickets voor 48 euro meer verkrijgbaar. Ik moet nu 108 euro betalen, nogal een verschil
En stond je vooraan in de rij van kantine?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat ga ik uitproberen.Wij zitten op de 7e verdieping en de lift is soms net een stoptrein. En volgens mij hebben we Otis liften. Mooie naam trouwens. Otis.
ach, 't is maar 10 minuten op de fiets hiervandaan, en heb een jaarkaart... anders loop ik nog wel even binnen bij het NAI voor mijn maandelijkse dosis architectuurquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef k_man het volgende:
Die over Gaudi valt nogal tegen. Veel plezier.
Ja, die fot's waren erg mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:02 schreef Hik het volgende:
Ik vond die Gaudi tentoonstelling wel mooi. Niet erg diep allemaal, maar erg mooie opstellingen en héle mooie foto's (van de schoorstenen op...was dat Casa Mila?!).
quote:De 'Dag van de Romantische Muziek'
is een eendaags openlucht-festival voor romantische klassieke muziek in Rotterdam.
...
Om 21:30 uur, als de schemering ingevallen is, begint het meest romantische deel van de Dag van de Romantische Muziek namelijk het Maanlichtconcert.
Dit sfeervolle muziekfestival met picknick en romantische kleding trekt jaarlijks ruim 20.000 bezoekers en is gratis toegankelijk.
quote:Geniet op zaterdagavond 20 augustus in de veerhaven te Rotterdam van een uniek, klassiek, gratis toegankelijk openluchtconcert!
In een relaxte setting worden werken ten gehore gebracht van o.a. Verdi en Puccini. Het programma is speciaal voor deze avond samengesteld en wordt verzorgd door het Rotterdams Philharmonisch Orkest en drie solisten van wereldformaat
quote:Pleinbios
SKY CAPTAIN AND THE WORLD OF TOMORROW
New York in de jaren 30. Wanneer gerenommeerde wetenschappers beginnen te verdwijnen en Manhattan aangevallen wordt door vliegende machines en gigantische robotten, gaat reporter Polly Perkins (Gwyneth Paltrow) op onderzoek uit.
quote:The Rotterdam Boatshow
Een evenement waar watersporters, botenbouwers en zakenleven elkaar kruisen. Doordeweeks zullen de kwalificaties plaatsvinden voor de zeilwedstrijd en in het weekend vinden de finales plaats t.h.v. de Boompjeskade.
Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:02 schreef Hik het volgende:
Nog een laatste leuke vraag aan mij... of ik vast de 3e week van oktober vrij wil houden om misschien mee te gaan naar Ecuador![]()
![]()
... Wat een kutbaan!
Oh vandaar dat jij ook UIO in je nickname hebt staan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?
Al zijn er nu wel wat opstanden weer.
Dat zal het zijn inderdaad. Tweede TRV meet in UIO.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:54 schreef Douwe het volgende:
Waarschijnlijk een post uit pure jaloezie
Ik zal binnenkort ook weer eens het Quito-fotoboek doorbladeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:32 schreef Douwe het volgende:
Ja, goed plan. UIO laat ons alle highlights van de stad zien, en qwerty_x en Diego hebben eindelijk ook eens kans om te komen
Inderdaad, Deventer is toch veel leuker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?
Welnee. Ik ga liever naar de VS, Spanje, Turkije, Egypte of Engeland waar je geen kans hebt om om te komen bij een aanslag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:54 schreef Douwe het volgende:
Waarschijnlijk een post uit pure jaloezie
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:53 schreef Hik het volgende:
Ik moest wel lachen om de mensen die het verzoek van de gemeente (om je vuilniszakken tot maandag binnen te houden) wilden negeren uit solidariteit met de vuilnismannen, onder het mom "Pleur die zak op straat"![]()
Zomerschoonmaak??? En hoe lang had je die dan al niet uitgesteld dat dat er zelfs niet meer bij kon op straat?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Morgen kan ik eindelijk mijn vuil kwijt. Het mocht eens tijd worden. De grote zomerschoonmaak heb ik gewoon uit moeten stellen. Da's toch niet normaal?!?!?!?
Mooi hè, Amersfoort?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:55 schreef Hik het volgende:
Zaterdag naar de (zowaar droge!) Días Latinos in Amersfoort. Erg leuk festival, leuke muziek en sfeer en de binnenstad van Amersfoort kende ik ook nog niet.![]()
Gunstige data, op zich.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:29 schreef DutchTrain het volgende:
@ K_man, de Brazilië info laat nog even op zich wachten (luie Amerikanen)... voorlopige data 27 december - 15 januari.
You've got mailquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:51 schreef k_man het volgende:
Gunstige data, op zich.Betekent wel dat ik alweer mijn Chili / Paaseiland plannen zou moeten laten schieten; die reis vertrekt op 4 januari.
Je weet dus ook nog niet of Brasilia in de reis zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |