quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:16 schreef inkie1010 het volgende:
En dat lijkt me echt geweldig door zo'n dierenpark lopen als er nog geen bezoekers zijn!!
Geen ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef Spindizzy het volgende:
En die witte die ernaast staan? Die kom ik nog wel 's tegen.
Ik kom er ook heeeel veel tegen, echt ongelooflijk veel. Ik dacht ook dat ze pas kwamen als de blaadjes vielen enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef Spindizzy het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er dit jaar heel veel paddestoelen? En horen die niet pas in de herfst op te duiken?
Ik haak sjaals voor anderen, en voor mezelf als ik weer een nieuwe jas hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:02 schreef Spindizzy het volgende:Ik haak soms ook maar ik maak nooit wat af. Heb er geen geduld voor.
Jeetje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:10 schreef Spindizzy het volgende:
Ik brei truienVan de week van Brecht te horen gekregen dat ze een nieuwe trui wil. Heb het kind een patronenboek in der handen geduwt en ze heeft er zelf een uitgezocht
Zowaar deze keer niet iets waar je spontaan schreeuwende koppijn van krijgt. De keer daarvoor dat ze zelf iets uit mocht kiezen koos ze dit garen:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:15 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb een hartstikke lollig patroontje voor een hondenkabeltruitje
Oh! Geweldig!! Ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ik twijfelde nog maar ik denk dat ik hem gewoon ga maken. Al is het alleen al om een foto te kunnen maken van Smek met dat ding aan
Oeh! Krijgt hij hem in het roze
Hij is vrij klein, niet gecastreerd en mist een stukje staart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef Spindizzy het volgende:
Oooooh, bosmutsjesWat zijn ze geweldig he
Ja! Die heeft 'ie!! Geweldig, ik mag wel oppassen dat ik niet krols van 'm wordt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:25 schreef Spindizzy het volgende:
Pluimpjes in zijn orenHeeftie ook van die dikke poten, met pluimpjres tussen zijn tenen?
Rogz heeft inderdaad hippe dingen voor honden, waaronder ook speelgoed wat ik niet begrijpquote:Rogz heerst! Heb Taak ervan weten te overtuigen dat honden toch echt tenminste twee (liever drie of meer!) tuigjes en riemen moeten hebben dus ik ga binnenkort ook eens flink inkopen doen bij Rogz
Smekkie!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben Smek al steeds aan het dreigen dat hij een Rogztuigje met blommetjes krijgt
Dit tuigje blijft wel heel?
Lotjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:35 schreef Auticia het volgende:
Hij had toch een vriendinnetje die ook Pincher/Russell was?
Onze vorige kat Jimmy brak graag in in de wc om een doos tampons te ontvoeren en die over het hele huis te verspreidenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Bluezz het volgende:
en bij voorkeur je pap.zakdoekjes en always te verpulveren![]()
Ik heb 16 filmpjes gemaakt, ik heb de smaak te pakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef Spindizzy het volgende:
He? Wat is er met Fritzje dan?
Kom maar op met dat filmpje! Sloopt ze er wat op?
Nee gelukkig niet!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:05 schreef Spindizzy het volgende:
Oooooh, gelukkig niks mis met Fritz
Dank je Bluezz, ik zal het morgen eens proberen. En ook nog bedankt voor je antwoord van gisteren (black-crowquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Bluezz het volgende:
http://media.putfile.com/wilhelminaadotblogspotadotcom_24
heeeeeeel handig uppen daar
Mooi! Mijn eerste filmpje was 26 mb, en ik kon hem aan niemand laten zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:46 schreef Spindizzy het volgende:
Op die Yousendit link kun je elke keer 1 GB uploaden
Ik wil het filmpje wel even privé sturen als je wilt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:50 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zie het filmpje nietIk ga het zo nog eens proberen.
Ik heb niks te vertellen eigenlijk, alles doet het hier nog, allemaal even lief/stout enz
Oe ja graag! Ik zie het zo echt niet. Heb je mijn mailadres nog?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik wil het filmpje wel even privé sturen als je wilt?
Ja, ik!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef Nilasha het volgende:
Autica heeft er al iemand interesse getoond voor die onwijs mooie boskat?
Jawelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Oe ja graag! Ik zie het zo echt niet. Heb je mijn mailadres nog?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef Spindizzy het volgende:
Een schaap! Waarom zit er een schaap in het asiel?![]()
Istie te waaks? Blaft hij te hard en te veel? Istie dominant?
Wel een leuk schaappie
Autica krijgt een bosmutjeeeee!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, ik!.
Het is een vondelingetje, dus het asiel houdt hem nog 2 weken, zodat de eigenaar zich kan melden. Daarna is hij waarschijnlijk plaatsbaar.
Staat er nou een Labraschaap naast Spikey?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:50 schreef Auticia het volgende:
Even spammen hoor, ik heb maar weer een paar foto's gemaakt vandaag, zodat ik de beestjes toch een beetje mee naar huis kan nemen.
.
[afbeelding]
Ze passen wel leuk bij elkaar heh!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:02 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Staat er nou een Labraschaap naast Spikey?Wat een vetkleppie dat beest
Whehehe. Ik heb mijn vriend nog niet zo verquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Autica krijgt een bosmutjeeeee!!Eh.. of ben ik iets te enthousiast.
![]()
Witte hond op eerste foto ziet er ook lief uit, wat voor naam heeft ie?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef Auticia het volgende:
En ze verhuist zaterdag naar haar nieuwe baasjes.
Inderdaad heel fijn. De middag dat ze gebracht was kwamen er al mensen voor haar. Ze heeft het niet zo naar haar zin in het asiel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef Nilasha het volgende:
Vind het wel een lekker ding die Naomi, fijn dat ze een nieuw huisje heeft!!
Awwww!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Goed zo!
Onze Turkse buurjongen is weer terug van vakantie en hij na een flinke knuffelpartij met Smek verzuchtte hij: "Oh, wat heb ik jou gemist!"
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef Nilasha het volgende:Smekkie windt iedereen om zijn pootje!!
Volgende week weer nieuwe avonturenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ja he
Vind je asielverhalen wel erg leuk hoor...
Morgen is Smekkerdje McSmek precies 9 maanden oudquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef Nilasha het volgende:
Hoe oud is Smek eigenlijk? En is hij al helemaal volgroeid of wordt ie nog groter?
Gelukkig niet want Smek begon met een poot omhoog te pissen toen hij 13 weken oud wasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef Auticia het volgende:
klopt het echt dat wanneer een reutje zijn poot op gaat tillen om te piesen hij niet meer groeit?
Konijntje zat vanmorgen in de hondenquarantaine, is vanmorgen gebracht. Een heel mooi beestje, ook best lief volgens mij, alleen wat gestressed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:27 schreef inkie1010 het volgende:
Auticia ik vind je asielupdates echt heel leuk!! Vooral met de foto's
Dat konijntje![]()
als ik nou een tuin had......
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gelukkig niet want Smek begon met een poot omhoog te pissen toen hij 13 weken oud was
Hij begon met zijn poot omhoog te piesen toen hij 1 dag bij ons was!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef Spindizzy het volgende:
En nu begint hij met zijn poot omhoog te piesen?
Toen we Casper kregen was hij bijna 1 jaar oud en laatst zaten we foto's uit die tijd terug te kijken en toen viel ons op dat hij nog flink groter is geworden sinds toen. Misschien krijgt Spike nog wel wat meer massa
Ik was een overtuigd kattenmens. Sterker nog: tot voor een jaar geleden was ik doodsbang voor honden. Had me toch in mijn hoofd gehaald dat ik een hond wilde. Ruim twee jaar over nagedacht. Besloten dat ik er toch aan ging beginnen maar dan wel een kleintje want grote honden zijn eng! Ik op zoek naar een Jack Russelltje. Toen zag ik Casperquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef inkie1010 het volgende:
Al weet ik niet of ik zelf een hond zou nemen later... ben toch meer een katten en knagersmens
Ik heb twee dikzakkies. Halfbloed Noorse Boskatten. En die zijn GROOT. Vraag maar aan Miss D. Die heeft ze in het echt gezien en die bleef er zowat in toen ze ze zagquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:34 schreef Nilasha het volgende:
Of zijn de katjes van die lekkere dikke kroelerds?Dat vraagt om een foto heh, dat snap je.
Ik ben doodsbang voor Bouviersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef inkie1010 het volgende:
sommige honden zoals Herders en Bouviers die vind ik gewoon eng omdat ze er eng uitzien ofzo...
Alleen maar rooitjes in Huize Spin. Als is Harrie eigenlijk rozequote:
Ik ook bleeeh vind het vreselijke honden... 1 zo'n bouvier heeft mijn zus vroeger aangevallen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang voor Bouviers![]()
Ik heb zo'n hondquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef Nilasha het volgende:
Ik vind het altijd zo eng als honden tegen je op gaan springen.
Spike mag wel tegen mij opspringenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hond.
Normaal hou ik hem tegen, maar als iemand iets van "fwuut" naar Spike doet of iets tegen hem zegt, zijn aandacht vraagt, doe ik geen enkele moeite om hem te stoppen..
Ik heb nog nooit een kat ontmoet die ik niet leuk en lief vondquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef Nilasha het volgende:
Maar ja, alle rooie katten zijn onweerstaanbaar!
Wat kleppen jullie veel vandaag!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Alleen maar rooitjes in Huize Spin. Als is Harrie eigenlijk roze
Kissa, ik heb het filmpje gehad hoor, en gezien! Hartstikke leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:09 schreef kissa het volgende:
Omg, ik moet nog gif spuiten op mijn slaapkamer![]()
Jaaaa, dat heb ik met Ayla nou ook!!!! Ik zou ook niet bij mezelf willen aanbellen.Terwijl ze alleen maar blaft en als je gewoon als bezoeker binnenkomt en doorloopt is het zo over. Mensen gaan alleen in de deuropening staan wachten tot Ayla stopt met blaffen. Maar gewoon doorlopen naar de kapstok of zo is de truc hier. Ik roep altijd meteen 'loop maar door, loop maar door'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef Spindizzy het volgende:
We hebben nu de truuk door. Je moet als bezoeker gewoon gelijk doorlopen naar de woonkamer. Niet in de gang tutten en al helemaal niet in de deuropening blijven staan. Dat is zijn vluchtroute. Casper is een mak lammetje als hij maar ziet dat zijn vluchtroute vrij is.
De baas moet gewoon leren dat hij/zij het bezoek eerst begroet en niet de hond. Pas als de mensen elkaar hebben begroet mag de hond, daar gaat het feitelijk over. En dan moet je niet op een kluitje in een hal blijven staan maar een plaats uitzoeken waar de hond én de bezoeker makkelijk weg/uit de voeten kunnen kan als het klaar is. Domme onzin als sleutels laten vallen is gewoon eh... domme onzin.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:53 schreef Bluezz het volgende:
Je weet gewoon nooit wat je moet doen bij mensen met honden
Bij 1 kennis moest je je sleutels laten vallen anders bleef ie blaffen
Ik snap het, ja heel raar van die sleutels.. maar ze wilden dat geblaf en gespring onderbreken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:58 schreef Tinkerbell het volgende:
De baas moet gewoon leren dat hij/zij het bezoek eerst begroet en niet de hond. Pas als de mensen elkaar hebben begroet mag de hond, daar gaat het feitelijk over. En dan moet je niet op een kluitje in een hal blijven staan maar een plaats uitzoeken waar de hond én de bezoeker makkelijk weg/uit de voeten kunnen kan als het klaar is. Domme onzin als sleutels laten vallen is gewoon eh... domme onzin.
![]()
Maar ik heb dan ook een drie-kilo-baby-katjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb twee dikzakkies. Halfbloed Noorse Boskatten. En die zijn GROOT. Vraag maar aan Miss D. Die heeft ze in het echt gezien en die bleef er zowat in toen ze ze zag
mensen moeten gewoon hun hond opvoedenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef Nilasha het volgende:
Ik vind het altijd zo eng als honden tegen je op gaan springen. Iedereen zegt dan altijd wel dat het uit vrolijkheid en speelsheid is.. maar vind dat toch niet zo als het een vrij onbekende hond is.
Een familielid heeft een rottweiler, ik zie de mensen niet zo vaak, maar zie er al tegen op als we er heen moeten omdat zodra de deur open gaat de hond op je af komt stormen en wil spelen.![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan. Tegen mensen opspringen is zelfbelonend gedrag. Ben nu al vanaf het begin bezig om het Smek af te leren maar zolang 9 van de 10 mensen waarbij hij het doet hem lekker blijven aanhalen kan ik toch echt de boom in mijn met opvoeding hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:58 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
mensen moeten gewoon hun hond opvoeden
dat verschil in gewicht blijft grappigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook een drie-kilo-baby-katje
Ze zijn superlief, en een 'beetje' dom![]()
Inderdaad en zelf doe je dan negeren enzo, en een ander haalt je hond aan of zegt: tis niet erg hoor, kom maar schatje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Tegen mensen opspringen is zelfbelonend gedrag. Ben nu al vanaf het begin bezig om het Smek af te leren maar zolang 9 van de 10 mensen waarbij hij het doet hem lekker blijven aanhalen kan ik toch echt de boom in mijn met opvoeding hoor.
Ik weet niet of ie geschrokken is, van de week liep het beestje 'gewoon' weer losquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:23 schreef Spindizzy het volgende:
Agossie, dat arme dingKan me best voorstellen dat je uit schrik boos bent maar hij zou vooral boos op zichzelf moeten zijn
Strontirritant is datquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Tegen mensen opspringen is zelfbelonend gedrag. Ben nu al vanaf het begin bezig om het Smek af te leren maar zolang 9 van de 10 mensen waarbij hij het doet hem lekker blijven aanhalen kan ik toch echt de boom in mijn met opvoeding hoor.
Jouw tijd komt nog welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:04 schreef Tristessa het volgende:
Het is dat ik weet dat mijn studentenkamer te klein is voor het houden van katten en / of honden anders had ik al lang iets meegenomen uit het asiel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:34 schreef Nilasha het volgende:
Tja.. het is ook een manier van lekker liggen, hè Sam?!
[afbeelding]
cool!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:14 schreef Nonneke het volgende:
Oeoeoeoeoeoeh ik had zoooooo'n vette dag vandaag, hij kon om 11 uur al niet meer stukWe moeten ook de kleed/badkamers van de trainers bij houden (soppie doorheen mikken enzow), dus ik liep naar de Koepel (dat grote blauwe ding) en loop langs een raam, zie ik dolfijntjes, dus ik sta zo voor dat raam te kijken, zegt zo'n trainster "Je mag hier wel komen kijken hoor
" dus ik
![]()
dat laat ik me geen 2x zeggen !
Dus ik loop naar ze toe, heeft ze me helemaal uitgelegd wat ze aan het doen was (twas nog een jonge(re) dolfijn in training), en hoe je het verschil kon zien tussen manntjes en vrouwtjes...en toen...en toen...EN TOEN MOCHT IK UM AAIEN !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik weet wel wie voortaan de koepel doet![]()
AAAAAAHHHHH EEN ARM ZIT ACHTER OBELIX AAN !!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:00 schreef inkie1010 het volgende:
Geweldig nonneke!!!!!!
Ik heb de webcam live op de caviakooi gezet!!!
Dus check hier wat ze aan het doen zijn
CaafCam
Je ziet obelix ws. ook een beetje strompelen met ze achterpootje![]()
Hihiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
AAAAAAHHHHH EEN ARM ZIT ACHTER OBELIX AAN !!!![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:31 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix slaapt idd altijd in het toilet!!![]()
kzie ze best goed nog hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:01 schreef inkie1010 het volgende:
Het wordt nu alleen een beetje donker voor mijn waardeloze webcam...
Het wordt inderdaad wat duister, maar ik kan ze nog prima uit elkaar houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:01 schreef inkie1010 het volgende:
Het wordt nu alleen een beetje donker voor mijn waardeloze webcam...
we hebben afgesproken dat ik af en toe wat zakken kattengrid doneer, is duur spul waar veel van gebruikt word.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:59 schreef Spindizzy het volgende:
Dat is inderdaad niet veel geld. Misschien kun je voor weinig donateur worden.
Thanxquote:
aaaaah, ik vond het zo'n schatjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef inkie1010 het volgende:
Stukken beter dan dat "vieze" hondje
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
we hebben afgesproken dat ik af en toe wat zakken kattengrid doneer, is duur spul waar veel van gebruikt word.
hij is nu nog in het gastgezin en daar lopen rond:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
ThanxBen er zelf helemaal verliefd op
Klonk: hoe reageren ze tot nu toe op elkaar?
Ik zag in het huis aan huisblad dat het plaatselijke asiel donateurs zocht en daar stond een nummer bij. Ik zou gewoon een asiel bij jou in de buurt even bellen of je donateur kunt worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:43 schreef Nilasha het volgende:
Hee wat leuk Spin, lijkt me ook wel wat om donateur van een asiel te worden, is er een centraal nr voor of kun je gewoon het asiel in de buurt bellen?
Als je in je eentje een hond adopteert kost het 20 euro per maand. Je kunt het ook samen met iemand anders doen en dan betaal je dus allebei de helftquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Uhmmie het volgende:
wat kost zo'n hondje dan spin?
die adoptiehond dus
Ik heb ook niet zoveel centen om al deze goede doelen te steunen. Door te werken in een asiel heb ik wel het idee dat ik iets goeds doe voor de beestjes. En als ik thuis dingetjes over heb die men in het asiel goed kan gebruiken (oude handdoeken, dekens etcetera) dan neem ik dat mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:13 schreef Uhmmie het volgende:
hmm dat durf ik nog even niet elke maand te willen missen eerlijk gezegd
eerst de financien hier goed op orde krijgen dan maar
misschien daarna
het is namelijk best een leuk idee
ook als je er nog eens regelmatig wat van hoort dus
Ja,quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:00 schreef Klonk het volgende:
Ik doe dat eigenlijk zelfs nog liever, gewoon direct helpen, met dingen waar ze wat aan hebben.
Een kip adopteren kost 29,50 per jaar ofzoquote:
Als ik het goed zie, kan je bij een bepaalde bank dus een kip en ei rekening openen, je moet daar 1000 euro op storten, en van de rente wordt een kip gedadopteerd. Na 5 jaar kan je die 1000 euro dus gewoon terugkrijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:16 schreef Klonk het volgende:
psies
vage site wel, je kunt idd voor 29..50 een kip adopteren, maar 1 keer klikken op de eerste pagina leverde mij ook de volgende pagina op: http://www.triodos.nl/nl/personal_banking/savings/accounts/51691/
Ach gut, wat zieligquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik moet het even kwijt...we hadden het vermoeden dat Bailey epilepsie-aanvallen heeft sinds een of twee weken en vanmorgen was hij bij mij toen hij idd een aanval kreeg
Wat afschuwelijk om te zien! Ik had het ooit al gezien bij onze hond Senna dus ik wist meteen wat er aan de hand was.
Over een paar uurtjes kunnen we bij de DA terecht...
Das Lotjes normale blik en deze is nog ontspannenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:29 schreef Spindizzy het volgende:
Weet je zeker dat ze het leuk vindt? Ze kijkt zo boos![]()
Ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:22 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe is het met Bailey afgelopen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef tonja het volgende:
[offtopic] @ spindizzy; stoer icon[/img]
Hoe oud ben je Rena?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:08 schreef rena het volgende:Spin, ja, ik heb in zo'n periode gewoon niks te melden, het komt gewoon soms in een keer opzetten en dan ben ik 2 weken niet mezelf, ik ben soms een beetje depressief, gelukkig helpt het wel dat ik Bommeltje nu heb
Lief dat je het vraagt! Ik voel me nu wel weer wat beter
![]()
quote:
quote:
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:08 schreef rena het volgende:Spin, ja, ik heb in zo'n periode gewoon niks te melden, het komt gewoon soms in een keer opzetten en dan ben ik 2 weken niet mezelf, ik ben soms een beetje depressief, gelukkig helpt het wel dat ik Bommeltje nu heb
Lief dat je het vraagt! Ik voel me nu wel weer wat beter
![]()
Hihi nu zijn ze in beeld maar als het goed is wordt er binnen nu en niet al te lang een zooi groenvoer in gegooidquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Nilasha het volgende:
*Zet caafcam aan* Gelukkig staat het voerbakje in beeld, want zie ze nu niet.
Vroeger, toen honden nog wolven waren, deden ze het om zichzelf te camoufleren. Smekje doet het geloof ik vooral omdat hij het ontzettend lekker vindt ruiken. Soort van hondenparfummetjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:41 schreef Klonk het volgende:
wat is dat toch met honden dat ze door de poep moeten rollen, een golden van vrienden heeft dat ook, en als je niet oplet dan rolt dat beest door koeienvlaaien enzo.
Word jij ook altijd zo aangekeken van 'schattig, maar niet helemaal wijs' als je met de kat op stap gaat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
Als ik met Xien door de poort loop (aan het tuigje) moet ze er ook altijd ff aan ruiken met haar bekkie open
JA!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Word jij ook altijd zo aangekeken van 'schattig, maar niet helemaal wijs' als je met de kat op stap gaat?![]()
Dank je!!! Ja als de zon niet meer echt op mijn kamer schijnt dan issie gauw donker! Moet misschien een keer een betere webcam eraan hangen, deze kreeg ik ooit jaren terug gratis bij de 7upquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef rena het volgende:
Je caafcam is trouwens super om naar te kijken!! Nu een beetje donker, maar ik zag het pas ook en je caafjes zijn![]()
Awquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:36 schreef Spindizzy het volgende:
Vanmiddag eerst een hele poos met Casper op stap geweest. Lekker langs de rivier gelopen en daarna langs de plezierjachthaven. Onderweg even op een bankje geploft waar ik hem lekker koekjes heb zitten voeren en we samen bootjes hebben gekeken
[afbeelding]
Lieve ogen
[afbeelding]
Daarna was het Smekkerd zijn beurt. Door het centrum op weg naar de videotheek. Obderweg heeft hij nog midden op straat in de paardenpoep liggen rollenBij de videotheek is hij volgepropt met koek en knuffels door de videotheekmevrouw. Op de terugweg zijn we ook langs de plezierjachthaven gegaan.
Meneer was best wel moe op het eind:
[afbeelding]
Overbelichte close-up
[afbeelding]
Weet je wat vrouwtje? Geef mij mijn eigen riem maar dan laat ik mezelf wel uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Baasje! Ik ben er weer. Doe nou open
[afbeelding]
*herkent* (behalve kruizenruiken danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:31 schreef tonja het volgende:
Stom gezicht is dat he, dat bekkie open bij het ruiken. Zeker als ze bij je bezoek aan het kruis ruiken en zo'n kop trekken.
Daar had Crockett, mijn oude kater, nogal een handje van.![]()
Ach gos, was hij net wakker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:53 schreef rena het volgende:
Crosspost van mijn Bommelding![]()
[afbeelding]
Lieve stoere vent is het![]()
Dat is wat ik las op internet en wat de DA ook al zei. dat is dan een geluk bij een ongeluk denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:16 schreef Uhmmie het volgende:
duches: volgens mij herinneren mensen zich ook zelden iets van tijdens de epileptie aanval
dus dat zou best kunnen
quote:
quote:
Gelukkig wel. Doe het alleen als het baasje thuis is zodat ze niet echt alleen thuis hoeven te blijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:14 schreef kissa het volgende:
Spin, pikken jouw honden het zonder probleem dat de éne mee mag en de andere niet?
Hier geen denken (meer) aan![]()
Bedankt, niet inpakken, neem em zo wel meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:41 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb nog een Fritzje voor jullie:
Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:15 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAA baby 1 is geboren (ben nu voor de 6e keer OUDtante)
Nu is het wachten op baby 2 die mij "stief"Oma maakt![]()
Ooooo wat spannend!!! Maar je weet wat het betekent he? Vanmiddag fotooooosquote:Op zondag 21 augustus 2005 08:40 schreef Klonk het volgende:
feli bluezz
en hier is het vandaag B(ram) Day, eerst vanmiddag nog even naar een saaie verjaardag en dan onze kleine man ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |