Ik heb twee dikzakkies. Halfbloed Noorse Boskatten. En die zijn GROOT. Vraag maar aan Miss D. Die heeft ze in het echt gezien en die bleef er zowat in toen ze ze zagquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:34 schreef Nilasha het volgende:
Of zijn de katjes van die lekkere dikke kroelerds?Dat vraagt om een foto heh, dat snap je.
Ik ben doodsbang voor Bouviersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef inkie1010 het volgende:
sommige honden zoals Herders en Bouviers die vind ik gewoon eng omdat ze er eng uitzien ofzo...
Alleen maar rooitjes in Huize Spin. Als is Harrie eigenlijk rozequote:
Ik ook bleeeh vind het vreselijke honden... 1 zo'n bouvier heeft mijn zus vroeger aangevallen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang voor Bouviers![]()
Ik heb zo'n hondquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef Nilasha het volgende:
Ik vind het altijd zo eng als honden tegen je op gaan springen.
Spike mag wel tegen mij opspringenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hond.
Normaal hou ik hem tegen, maar als iemand iets van "fwuut" naar Spike doet of iets tegen hem zegt, zijn aandacht vraagt, doe ik geen enkele moeite om hem te stoppen..
Ik heb nog nooit een kat ontmoet die ik niet leuk en lief vondquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef Nilasha het volgende:
Maar ja, alle rooie katten zijn onweerstaanbaar!
Wat kleppen jullie veel vandaag!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Alleen maar rooitjes in Huize Spin. Als is Harrie eigenlijk roze
Kissa, ik heb het filmpje gehad hoor, en gezien! Hartstikke leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:09 schreef kissa het volgende:
Omg, ik moet nog gif spuiten op mijn slaapkamer![]()
Jaaaa, dat heb ik met Ayla nou ook!!!! Ik zou ook niet bij mezelf willen aanbellen.Terwijl ze alleen maar blaft en als je gewoon als bezoeker binnenkomt en doorloopt is het zo over. Mensen gaan alleen in de deuropening staan wachten tot Ayla stopt met blaffen. Maar gewoon doorlopen naar de kapstok of zo is de truc hier. Ik roep altijd meteen 'loop maar door, loop maar door'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef Spindizzy het volgende:
We hebben nu de truuk door. Je moet als bezoeker gewoon gelijk doorlopen naar de woonkamer. Niet in de gang tutten en al helemaal niet in de deuropening blijven staan. Dat is zijn vluchtroute. Casper is een mak lammetje als hij maar ziet dat zijn vluchtroute vrij is.
De baas moet gewoon leren dat hij/zij het bezoek eerst begroet en niet de hond. Pas als de mensen elkaar hebben begroet mag de hond, daar gaat het feitelijk over. En dan moet je niet op een kluitje in een hal blijven staan maar een plaats uitzoeken waar de hond én de bezoeker makkelijk weg/uit de voeten kunnen kan als het klaar is. Domme onzin als sleutels laten vallen is gewoon eh... domme onzin.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:53 schreef Bluezz het volgende:
Je weet gewoon nooit wat je moet doen bij mensen met honden
Bij 1 kennis moest je je sleutels laten vallen anders bleef ie blaffen
Ik snap het, ja heel raar van die sleutels.. maar ze wilden dat geblaf en gespring onderbreken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:58 schreef Tinkerbell het volgende:
De baas moet gewoon leren dat hij/zij het bezoek eerst begroet en niet de hond. Pas als de mensen elkaar hebben begroet mag de hond, daar gaat het feitelijk over. En dan moet je niet op een kluitje in een hal blijven staan maar een plaats uitzoeken waar de hond én de bezoeker makkelijk weg/uit de voeten kunnen kan als het klaar is. Domme onzin als sleutels laten vallen is gewoon eh... domme onzin.
![]()
Maar ik heb dan ook een drie-kilo-baby-katjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb twee dikzakkies. Halfbloed Noorse Boskatten. En die zijn GROOT. Vraag maar aan Miss D. Die heeft ze in het echt gezien en die bleef er zowat in toen ze ze zag
mensen moeten gewoon hun hond opvoedenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef Nilasha het volgende:
Ik vind het altijd zo eng als honden tegen je op gaan springen. Iedereen zegt dan altijd wel dat het uit vrolijkheid en speelsheid is.. maar vind dat toch niet zo als het een vrij onbekende hond is.
Een familielid heeft een rottweiler, ik zie de mensen niet zo vaak, maar zie er al tegen op als we er heen moeten omdat zodra de deur open gaat de hond op je af komt stormen en wil spelen.![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan. Tegen mensen opspringen is zelfbelonend gedrag. Ben nu al vanaf het begin bezig om het Smek af te leren maar zolang 9 van de 10 mensen waarbij hij het doet hem lekker blijven aanhalen kan ik toch echt de boom in mijn met opvoeding hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:58 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
mensen moeten gewoon hun hond opvoeden
dat verschil in gewicht blijft grappigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook een drie-kilo-baby-katje
Ze zijn superlief, en een 'beetje' dom![]()
Inderdaad en zelf doe je dan negeren enzo, en een ander haalt je hond aan of zegt: tis niet erg hoor, kom maar schatje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Tegen mensen opspringen is zelfbelonend gedrag. Ben nu al vanaf het begin bezig om het Smek af te leren maar zolang 9 van de 10 mensen waarbij hij het doet hem lekker blijven aanhalen kan ik toch echt de boom in mijn met opvoeding hoor.
Ik weet niet of ie geschrokken is, van de week liep het beestje 'gewoon' weer losquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:23 schreef Spindizzy het volgende:
Agossie, dat arme dingKan me best voorstellen dat je uit schrik boos bent maar hij zou vooral boos op zichzelf moeten zijn
Strontirritant is datquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Tegen mensen opspringen is zelfbelonend gedrag. Ben nu al vanaf het begin bezig om het Smek af te leren maar zolang 9 van de 10 mensen waarbij hij het doet hem lekker blijven aanhalen kan ik toch echt de boom in mijn met opvoeding hoor.
Jouw tijd komt nog welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:04 schreef Tristessa het volgende:
Het is dat ik weet dat mijn studentenkamer te klein is voor het houden van katten en / of honden anders had ik al lang iets meegenomen uit het asiel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:34 schreef Nilasha het volgende:
Tja.. het is ook een manier van lekker liggen, hè Sam?!
[afbeelding]
cool!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:14 schreef Nonneke het volgende:
Oeoeoeoeoeoeh ik had zoooooo'n vette dag vandaag, hij kon om 11 uur al niet meer stukWe moeten ook de kleed/badkamers van de trainers bij houden (soppie doorheen mikken enzow), dus ik liep naar de Koepel (dat grote blauwe ding) en loop langs een raam, zie ik dolfijntjes, dus ik sta zo voor dat raam te kijken, zegt zo'n trainster "Je mag hier wel komen kijken hoor
" dus ik
![]()
dat laat ik me geen 2x zeggen !
Dus ik loop naar ze toe, heeft ze me helemaal uitgelegd wat ze aan het doen was (twas nog een jonge(re) dolfijn in training), en hoe je het verschil kon zien tussen manntjes en vrouwtjes...en toen...en toen...EN TOEN MOCHT IK UM AAIEN !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik weet wel wie voortaan de koepel doet![]()
AAAAAAHHHHH EEN ARM ZIT ACHTER OBELIX AAN !!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:00 schreef inkie1010 het volgende:
Geweldig nonneke!!!!!!
Ik heb de webcam live op de caviakooi gezet!!!
Dus check hier wat ze aan het doen zijn
CaafCam
Je ziet obelix ws. ook een beetje strompelen met ze achterpootje![]()
Hihiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
AAAAAAHHHHH EEN ARM ZIT ACHTER OBELIX AAN !!!![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:31 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix slaapt idd altijd in het toilet!!![]()
kzie ze best goed nog hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:01 schreef inkie1010 het volgende:
Het wordt nu alleen een beetje donker voor mijn waardeloze webcam...
Het wordt inderdaad wat duister, maar ik kan ze nog prima uit elkaar houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:01 schreef inkie1010 het volgende:
Het wordt nu alleen een beetje donker voor mijn waardeloze webcam...
we hebben afgesproken dat ik af en toe wat zakken kattengrid doneer, is duur spul waar veel van gebruikt word.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:59 schreef Spindizzy het volgende:
Dat is inderdaad niet veel geld. Misschien kun je voor weinig donateur worden.
Thanxquote:
aaaaah, ik vond het zo'n schatjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef inkie1010 het volgende:
Stukken beter dan dat "vieze" hondje
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
we hebben afgesproken dat ik af en toe wat zakken kattengrid doneer, is duur spul waar veel van gebruikt word.
hij is nu nog in het gastgezin en daar lopen rond:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
ThanxBen er zelf helemaal verliefd op
Klonk: hoe reageren ze tot nu toe op elkaar?
Ik zag in het huis aan huisblad dat het plaatselijke asiel donateurs zocht en daar stond een nummer bij. Ik zou gewoon een asiel bij jou in de buurt even bellen of je donateur kunt worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:43 schreef Nilasha het volgende:
Hee wat leuk Spin, lijkt me ook wel wat om donateur van een asiel te worden, is er een centraal nr voor of kun je gewoon het asiel in de buurt bellen?
Als je in je eentje een hond adopteert kost het 20 euro per maand. Je kunt het ook samen met iemand anders doen en dan betaal je dus allebei de helftquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Uhmmie het volgende:
wat kost zo'n hondje dan spin?
die adoptiehond dus
Ik heb ook niet zoveel centen om al deze goede doelen te steunen. Door te werken in een asiel heb ik wel het idee dat ik iets goeds doe voor de beestjes. En als ik thuis dingetjes over heb die men in het asiel goed kan gebruiken (oude handdoeken, dekens etcetera) dan neem ik dat mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:13 schreef Uhmmie het volgende:
hmm dat durf ik nog even niet elke maand te willen missen eerlijk gezegd
eerst de financien hier goed op orde krijgen dan maar
misschien daarna
het is namelijk best een leuk idee
ook als je er nog eens regelmatig wat van hoort dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |