quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:16 schreef inkie1010 het volgende:
En dat lijkt me echt geweldig door zo'n dierenpark lopen als er nog geen bezoekers zijn!!
Geen ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef Spindizzy het volgende:
En die witte die ernaast staan? Die kom ik nog wel 's tegen.
Ik kom er ook heeeel veel tegen, echt ongelooflijk veel. Ik dacht ook dat ze pas kwamen als de blaadjes vielen enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef Spindizzy het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er dit jaar heel veel paddestoelen? En horen die niet pas in de herfst op te duiken?
Ik haak sjaals voor anderen, en voor mezelf als ik weer een nieuwe jas hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:02 schreef Spindizzy het volgende:Ik haak soms ook maar ik maak nooit wat af. Heb er geen geduld voor.
Jeetje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:10 schreef Spindizzy het volgende:
Ik brei truienVan de week van Brecht te horen gekregen dat ze een nieuwe trui wil. Heb het kind een patronenboek in der handen geduwt en ze heeft er zelf een uitgezocht
Zowaar deze keer niet iets waar je spontaan schreeuwende koppijn van krijgt. De keer daarvoor dat ze zelf iets uit mocht kiezen koos ze dit garen:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:15 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb een hartstikke lollig patroontje voor een hondenkabeltruitje
Oh! Geweldig!! Ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ik twijfelde nog maar ik denk dat ik hem gewoon ga maken. Al is het alleen al om een foto te kunnen maken van Smek met dat ding aan
Oeh! Krijgt hij hem in het roze
Hij is vrij klein, niet gecastreerd en mist een stukje staart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef Spindizzy het volgende:
Oooooh, bosmutsjesWat zijn ze geweldig he
Ja! Die heeft 'ie!! Geweldig, ik mag wel oppassen dat ik niet krols van 'm wordt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:25 schreef Spindizzy het volgende:
Pluimpjes in zijn orenHeeftie ook van die dikke poten, met pluimpjres tussen zijn tenen?
Rogz heeft inderdaad hippe dingen voor honden, waaronder ook speelgoed wat ik niet begrijpquote:Rogz heerst! Heb Taak ervan weten te overtuigen dat honden toch echt tenminste twee (liever drie of meer!) tuigjes en riemen moeten hebben dus ik ga binnenkort ook eens flink inkopen doen bij Rogz
Smekkie!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben Smek al steeds aan het dreigen dat hij een Rogztuigje met blommetjes krijgt
Dit tuigje blijft wel heel?
Lotjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:35 schreef Auticia het volgende:
Hij had toch een vriendinnetje die ook Pincher/Russell was?
Onze vorige kat Jimmy brak graag in in de wc om een doos tampons te ontvoeren en die over het hele huis te verspreidenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Bluezz het volgende:
en bij voorkeur je pap.zakdoekjes en always te verpulveren![]()
Ik heb 16 filmpjes gemaakt, ik heb de smaak te pakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef Spindizzy het volgende:
He? Wat is er met Fritzje dan?
Kom maar op met dat filmpje! Sloopt ze er wat op?
Nee gelukkig niet!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:05 schreef Spindizzy het volgende:
Oooooh, gelukkig niks mis met Fritz
Dank je Bluezz, ik zal het morgen eens proberen. En ook nog bedankt voor je antwoord van gisteren (black-crowquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Bluezz het volgende:
http://media.putfile.com/wilhelminaadotblogspotadotcom_24
heeeeeeel handig uppen daar
Mooi! Mijn eerste filmpje was 26 mb, en ik kon hem aan niemand laten zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:46 schreef Spindizzy het volgende:
Op die Yousendit link kun je elke keer 1 GB uploaden
Ik wil het filmpje wel even privé sturen als je wilt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:50 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zie het filmpje nietIk ga het zo nog eens proberen.
Ik heb niks te vertellen eigenlijk, alles doet het hier nog, allemaal even lief/stout enz
Oe ja graag! Ik zie het zo echt niet. Heb je mijn mailadres nog?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik wil het filmpje wel even privé sturen als je wilt?
Ja, ik!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef Nilasha het volgende:
Autica heeft er al iemand interesse getoond voor die onwijs mooie boskat?
Jawelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Oe ja graag! Ik zie het zo echt niet. Heb je mijn mailadres nog?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef Spindizzy het volgende:
Een schaap! Waarom zit er een schaap in het asiel?![]()
Istie te waaks? Blaft hij te hard en te veel? Istie dominant?
Wel een leuk schaappie
Autica krijgt een bosmutjeeeee!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, ik!.
Het is een vondelingetje, dus het asiel houdt hem nog 2 weken, zodat de eigenaar zich kan melden. Daarna is hij waarschijnlijk plaatsbaar.
Staat er nou een Labraschaap naast Spikey?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:50 schreef Auticia het volgende:
Even spammen hoor, ik heb maar weer een paar foto's gemaakt vandaag, zodat ik de beestjes toch een beetje mee naar huis kan nemen.
.
[afbeelding]
Ze passen wel leuk bij elkaar heh!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:02 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Staat er nou een Labraschaap naast Spikey?Wat een vetkleppie dat beest
Whehehe. Ik heb mijn vriend nog niet zo verquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Autica krijgt een bosmutjeeeee!!Eh.. of ben ik iets te enthousiast.
![]()
Witte hond op eerste foto ziet er ook lief uit, wat voor naam heeft ie?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef Auticia het volgende:
En ze verhuist zaterdag naar haar nieuwe baasjes.
Inderdaad heel fijn. De middag dat ze gebracht was kwamen er al mensen voor haar. Ze heeft het niet zo naar haar zin in het asiel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef Nilasha het volgende:
Vind het wel een lekker ding die Naomi, fijn dat ze een nieuw huisje heeft!!
Awwww!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Goed zo!
Onze Turkse buurjongen is weer terug van vakantie en hij na een flinke knuffelpartij met Smek verzuchtte hij: "Oh, wat heb ik jou gemist!"
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef Nilasha het volgende:Smekkie windt iedereen om zijn pootje!!
Volgende week weer nieuwe avonturenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ja he
Vind je asielverhalen wel erg leuk hoor...
Morgen is Smekkerdje McSmek precies 9 maanden oudquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef Nilasha het volgende:
Hoe oud is Smek eigenlijk? En is hij al helemaal volgroeid of wordt ie nog groter?
Gelukkig niet want Smek begon met een poot omhoog te pissen toen hij 13 weken oud wasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef Auticia het volgende:
klopt het echt dat wanneer een reutje zijn poot op gaat tillen om te piesen hij niet meer groeit?
Konijntje zat vanmorgen in de hondenquarantaine, is vanmorgen gebracht. Een heel mooi beestje, ook best lief volgens mij, alleen wat gestressed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:27 schreef inkie1010 het volgende:
Auticia ik vind je asielupdates echt heel leuk!! Vooral met de foto's
Dat konijntje![]()
als ik nou een tuin had......
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gelukkig niet want Smek begon met een poot omhoog te pissen toen hij 13 weken oud was
Hij begon met zijn poot omhoog te piesen toen hij 1 dag bij ons was!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef Spindizzy het volgende:
En nu begint hij met zijn poot omhoog te piesen?
Toen we Casper kregen was hij bijna 1 jaar oud en laatst zaten we foto's uit die tijd terug te kijken en toen viel ons op dat hij nog flink groter is geworden sinds toen. Misschien krijgt Spike nog wel wat meer massa
Ik was een overtuigd kattenmens. Sterker nog: tot voor een jaar geleden was ik doodsbang voor honden. Had me toch in mijn hoofd gehaald dat ik een hond wilde. Ruim twee jaar over nagedacht. Besloten dat ik er toch aan ging beginnen maar dan wel een kleintje want grote honden zijn eng! Ik op zoek naar een Jack Russelltje. Toen zag ik Casperquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef inkie1010 het volgende:
Al weet ik niet of ik zelf een hond zou nemen later... ben toch meer een katten en knagersmens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |