ook tegen dioe verslaggever: "Wil je een biertje?" en vervolgens biedt ze hem haar half lege glas aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook en dacht ook van, dat klopt niet helemaal.
Ooit op Carnavalsmaandag bij de optocht in een willekeurige stad in het zuiden geweest?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:34 schreef rubbereend het volgende:vrouw op boot bij Sail: "K heb net een Rosétje op en nu een biertje." "K ben met de trein gekomen want dat is beter dan met t OV"
en het is nog geen 12.00
E E E Equote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
de meeste nederlanders niet Bluezz, vooral degene ouder dan 65 hebben er nog wel eens problemen mee !
Ze kwam ook van Sail?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
E E E E
Vraagt een mevrouw : Hoe laat moet ik opgenomen worden morgen?
Vraag ik : waar?
Zegt zij : In het ziekenhuis
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ooit op Carnavalsmaandag bij de optocht in een willekeurige stad in het zuiden geweest?
Stront Van de Makke Beerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef Suijk het volgende:
Wat gaan we eten deze middag?
pessimist.....haar glas was half vol hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook tegen dioe verslaggever: "Wil je een biertje?" en vervolgens biedt ze hem haar half lege glas aan
Tosti´squote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef Suijk het volgende:
brood. en straks naar het lageveldquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef Suijk het volgende:
Goed idee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
brood. en straks naar het lageveld
Ik altijd maar denken dat het 't iq van een lege fles cola light was...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef golfer het volgende:
Zo, weer de nodige telefonische sessies bij het werkverschaffingsproject voor randdebielen dat men ook wel het CWI noemt achter de rug.
Om daar te mogen werken heb je blijkbaar het IQ van een garnaal nodig.
is jouw F&F-modje het wel eens met deze belediging ten aanzien van de garnaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef golfer het volgende:
Zo, weer de nodige telefonische sessies bij het werkverschaffingsproject voor randdebielen dat men ook wel het CWI noemt achter de rug.
Om daar te mogen werken heb je blijkbaar het IQ van een garnaal nodig.
direct weer gebruik maken van het lekkere weer.quote:
Je viert carnaval maar niet in het zuiden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]vier zelf carnaval, dus k heb geen tijd om naar t zuiden te komen
Zegt hij die vorig jaar na 1 biertje al helemaal naar de kloten was...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |