Het zullen de biertjes wel geweest zijn jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:43 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond laat een klein stukje meegekregen, en het leek er inderdaad op dat het team wat beter en losser op elkaar was ingespeeld.
Maar het kunnen ook die paar biertjes zijn geweest die mijn blik roziger kleurden.
Je, en ik heb een grote lul.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:23 schreef schatje het volgende:
Het mooie weer speelt het natuurlijk ook een beetje parten. Maar het zijn zeker maar heel weing mensen die ernaar kijken.
Beau moet onderhand wel spijt hebben dat ie zo'n grote mond had.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:19 schreef pberends het volgende:
Je, en ik heb een grote lul.
Denk je dat echt? Volgens mij zullen ze alleen maar zenuwachtiger worden nu de kijkcijfers dramatisch slecht zijn en hoogstwaarschijnlijk amper zullen verbeteren (lijkt me erg sterk, zie analyse van Fons van Westerloo).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:43 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond laat een klein stukje meegekregen, en het leek er inderdaad op dat het team wat beter en losser op elkaar was ingespeeld.
Maar het kunnen ook die paar biertjes zijn geweest die mijn blik roziger kleurden.
Het programma is gewoon slecht. Dat zal niet snel veranderen. Ze hadden veel kritischer moeten zijn op de generale repetities en het programma moeten cancellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Niet dus.
Gisteren was het natuurlijk wel stukken beter weer dan eergisteren...
Tuurlijk niet, ze zijn net 3 dagen onderweg.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef pberends het volgende:
Volgens mij zullen ze alleen maar zenuwachtiger worden nu de kijkcijfers dramatisch slecht zijn
Aan de analyse van Fons van W. hecht ik in dit kader weinig waarde, aangezien het hier een concurent betreft wiens zienswijze zeker gekleurd is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef pberends het volgende:
Denk je dat echt? Volgens mij zullen ze alleen maar zenuwachtiger worden nu de kijkcijfers dramatisch slecht zijn en hoogstwaarschijnlijk amper zullen verbeteren (lijkt me erg sterk, zie analyse van Fons van Westerloo).
iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
Ik vond het gisteren ook een stuk beter hoor CC..
Raken meer op elkaar ingespeeld en Harmke was erg leuk..
idd, alsof we al niet genoeg hebben aan het irritante gekrijs van tooske en nance..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:22 schreef bloodymary het volgende:
Harmke wordt afgezeken omdat het geen jong, lekker wijf is. Dat is zo jammer, want ze doet haar werk hartstikke goed, en heeft ook lang voor NSE haar sporen al verdiend wat dat betreft.
En nu iedereen op haar zit te zeiken en ze straks vervangen wordt door een jong lekker ding van minder niveau is het zeker wel goed?
Gek he dat het niveau van de Nederlandse t.v. steeds slechter wordt?![]()
fons van westerloo.. en sinds wanneer nemen we die serieus?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Volgens mij zullen ze alleen maar zenuwachtiger worden nu de kijkcijfers dramatisch slecht zijn en hoogstwaarschijnlijk amper zullen verbeteren (lijkt me erg sterk, zie analyse van Fons van Westerloo).
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:22 schreef bloodymary het volgende:
Harmke wordt afgezeken omdat het geen jong, lekker wijf is. Dat is zo jammer, want ze doet haar werk hartstikke goed, en heeft ook lang voor NSE haar sporen al verdiend wat dat betreft.
En nu iedereen op haar zit te zeiken en ze straks vervangen wordt door een jong lekker ding van minder niveau is het zeker wel goed?
Gek he dat het niveau van de Nederlandse t.v. steeds slechter wordt?![]()
ik vind het wel humor. En het toont aan dat Nederland helemaal niet op een nieuwe tv-zender zat te wachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:46 schreef Hapertje het volgende:
Voor de volledigheid:
Thuis 95.000
NSE 135.000
Je Leven In De Steigers 233.000
American Funniest Home Videos 135.000
Hide And Seek 169.000
Je Leven In De Steigers 146.000
Thuis 192.000
NSE 145.000
Inderdaad. Net zoals Nederland niet zit te wachten op allerlei zenders achter decoderquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:10 schreef Kipman het volgende:
[..]
ik vind het wel humor. En het toont aan dat Nederland helemaal niet op een nieuwe tv-zender zat te wachten.
Nederland zit te wachten op goede programma's, ongeacht de zender. Goede programma's zijn helaas nog schaars bij Talpa, maar dat komt echt wel goed. Ik kan me nog de begindagen van SBS6 herinneren, dat was pas een drama..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:10 schreef Kipman het volgende:
[..]
ik vind het wel humor. En het toont aan dat Nederland helemaal niet op een nieuwe tv-zender zat te wachten.
Hoe meer zenders, hoe meer uitgemolken thema's. En slechte ideeen, zoals NSEquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:51 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Nederland zit te wachten op goede programma's, ongeacht de zender. Goede programma's zijn helaas nog schaars bij Talpa, maar dat komt echt wel goed. Ik kan me nog de begindagen van SBS6 herinneren, dat was pas een drama..
De zender trekt met Big Brother wel bij maar of deze programma's het nog beter gaan doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:10 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ik vind NSE geen slecht idee, ik mís juist het hele idee.. Israel afgewisseld met de toupet van Gerard Joling, en dan weer terug naar Iran. Logischquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:56 schreef Kipman het volgende:
[..]
Hoe meer zenders, hoe meer uitgemolken thema's. En slechte ideeen, zoals NSE
Maar ik ben het zeker met je eens dat het uiteindelijk om de programma's gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |