Hehe, op de een of andere manier verbaast me dat niet, hoewel ik er nooit eerder van had gehoord...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:07 schreef static het volgende:
Max is ietwat van een vervelende veeleisende snuivende homo dictator achter de schermen.
Haha, wat een bijnaam, That Nazi Gay from Holland, fantastisch. Goeie info, ff opzoeken of ik er iets over kan vinden;]quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zo leuk als ie voor de camera ON AIR is, zo'n schreeuwende dictator is het achter de schermen. Er is een boek: Miss America van een exwerkneemster. Daarin noemen zijn Amerikaanse collega's hem That Nazi Gay from Holland.
Maar tis niet alleen dat boek. RTL heeft een fragment van hem dat hij nog niet on air is maar dat de sateliet aanstaat en een medewerker verrot scheldt. Dit draaien ze naar verluidt op RTL feestjes. En er zijn collega's uit Nederland die dat bevestigen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef SunChaser het volgende:
Vond dit een erg leuk boek, al irriteerde de schrijfstijl me al snel (korte zinnen en een relatie subplot a Sex & The City) http://www.8weekly.nl/index.php?art=2100
Whehe.quote:de nare televisiecorrespondent Lex Oosterboer
Leuk boek maar mevrouw schijnt zelf ook een kutwijf te zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef SunChaser het volgende:
Vond dit een erg leuk boek, al irriteerde de schrijfstijl me al snel (korte zinnen en een relatie subplot a Sex & The City) http://www.8weekly.nl/index.php?art=2100
Uit die recentie..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
Leuk boek maar mevrouw schijnt zelf ook een kutwijf te zijn.
Wie zijn die andere Nederlandse coryfeeën?quote:De smeuïge 'smut' die Huigsloot over Max Westerman en andere Nederlandse coryfeeën vertelt (en van wie Huigsloot het kennelijk wel aandurft de werkelijke namen te gebruiken) en die geheid wél waar is, zorgt er voor dat het boek nog enigszins draaglijk is.
Conclusie: Om zo snel mogelijk als goedverdienend correspondent of productie-assistente aangesteld te worden in de VS, stel je professioneel gezien op als Nazi Gay of onuitstaanbare bitch.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk boek maar mevrouw schijnt zelf ook een kutwijf te zijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:43 schreef Hapertje het volgende:
Het gaat goed met NSE. Woensdagavond keken maar liefst 135.000 mensen naar het programma!![]()
Cynisch bedoeld neem ik aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:43 schreef Hapertje het volgende:
Het gaat goed met NSE. Woensdagavond keken maar liefst 135.000 mensen naar het programma!![]()
Jeroen Kijk in de Vegte wilden ze toch hebben in plaats van Albert?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:33 schreef HarigeKerel het volgende:
En toch is het niet erg slecht hoor daar bij Talpa, Daphne is leuk op 4 maar daar hebben ze Albert en die hangt mij inmiddels ook wel de keel uit.
Vooral dat hij nu al begint te zeuren dat hij niet iedere werkdag wil presenteren omdat hij zijn kinderen naar bed wil brengen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:23 schreef schatje het volgende:
Beau moet onderhand wel spijt hebben dat ie zo'n grote mond had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |