Je zit in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:10 schreef pberends het volgende:
Daphne ziet er goed uit. De makeup is duidelijk beter dan bij de publieke omroep.
Dat hap-snapperige moet er inderdaad uit. Om gek van de worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:57 schreef HassieBassie het volgende:
Ik vind NSE geen slecht idee, ik mís juist het hele idee.. Israel afgewisseld met de toupet van Gerard Joling, en dan weer terug naar Iran. Logisch
Boulevard ophemelen doen we hierrr.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:10 schreef pberends het volgende:
Daphne ziet er goed uit. De makeup is duidelijk beter dan bij de publieke omroep.
Volgens mij wisselen Humbero en Jan Joost elkaar af.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:27 schreef Molluck het volgende:
Die verslaggeefster was echt waardeloos, was dat nou gewoon een buurtbewoonster of niet?
En ik zie dat ze Jan-Joost van Gangelen er uit gegooid hebben, zeer terecht, ik heb er in verschillende topics al wat over gezegd, maar iedereen vond hem juist leuk...
Ze wisselen elkaar af, dus hij komt wel weer terug. Geldt voor iedere presentator, ook voor Beau.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:27 schreef Molluck het volgende:
En ik zie dat ze Jan-Joost van Gangelen er uit gegooid hebben, zeer terecht, ik heb er in verschillende topics al wat over gezegd, maar iedereen vond hem juist leuk...
waarom in vredesnaam?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:05 schreef SlimShady het volgende:
want ik wil graag NOS en RTL vervangen door NSE.
quote:Na drie uitzendingen is het aantal kijkers inmiddels gedaald tot een schamele 135.000. Even ter vergelijking: dat is net zoveel als er afgelopen zondag keken naar het Teleacprogramma 'Nu Chinees' (best interessant!).
al is het maar met belspelletjes...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:29 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind het wel triest voor Beau. Maarja, Boulevard is gewoon leuker.
En ik blijf erbij dat het stom is geweest om een zender te delen met een jeugdzender. Als je mensen vertrouwd wil maken met je zender moet je er gewoon 24 uur per dag zijn zodat je zoveel mogelijk kans hebt dat mensen er tijdens het zappen eens langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |