Een belangrijke vraag is nat. wat je met me gaat doen als je me te pakken hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
je moet hard rennen om uit me buurt te blijven. maar na een uur mag je wel stoppen want dan ben ik kapot
is dit een Freudiaanse verspreking?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een belangrijke vraag is nat. wat je met me gaat doen als je me te pakken hebt.
Ik zie geen verspreking.. Waar doel je precies op?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is dit een Freudiaanse verspreking?![]()
Dan doelde je waarschijnlijk op het laatste deel van mijn post... OMFGquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanuit het gezichtspunt van een konijntje misschien nog best interessant.
Je schrijft: een belangrijke vraag is nat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie geen verspreking.. Waar doel je precies op?
Oh, je wist toch stiekem nog niet hoe erg ik kan zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan doelde je waarschijnlijk op het laatste deel van mijn post... OMFG![]()
Jij is groot, konijntje is klein, en da´s nie eerlijk......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Enyalius het volgende:
kan ik weinig over zeggen. maar mischien de eerst volgende meet kan ik er bij zijn en kun je zelf oordelen hoe gestoord ik ben
Kleine konijntjes houden wel van grote niet-konijntjes hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij is groot, konijntje is klein, en da´s nie eerlijk......
Hou opquote:Gaan we dan bij een meet aanschouwen hoe jij je vergrijpt aan een konijntje?![]()
mwoah...... het was maar ter bevestiging. Ik wil dat soort zaken liever niet projecteren. Ik ga er meestal niet van uit dat er velen erger zijn dan ik zelf ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, je wist toch stiekem nog niet hoe erg ik kan zijn?
Playboy Bunnies wel ja. Maar echte kleine bontkonijntjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kleine konijntjes houden wel van grote niet-konijntjes hoor.
[..]
Hou op
Je vind mij erger dan jou?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah...... het was maar ter bevestiging. Ik wil dat soort zaken liever niet projecteren. Ik ga er meestal niet van uit dat er velen erger zijn dan ik zelf ben.![]()
Ik dacht aan een hoop dingen tegelijk eik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Playboy Bunnies wel ja. Maar echte kleine bontkonijntjes?![]()
Misschien lezen ze toevallig mee, je weet nooitquote:
klein maar fijn. trouwens die beesten zijn snelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij is groot, konijntje is klein, en da´s nie eerlijk......
Gaan we dan bij een meet aanschouwen hoe jij je vergrijpt aan een konijntje?![]()
help me herinneren dat ik je moet leren hoe je zelf die usericoon kan veranderenquote:
Ik voel me niet zo slecht en evil hoor, maar dat zwak en niet willen laten zegenen door God klopt wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Het konijn is het zwakste dier omdat hij zich niet wilde laten zegenen door God. In principe zijn konijnen slechte dieren. De meest evil soort van het dierenrijk ook.
moest meteen denken aan Monty Python and the Holy Grail. KILLER BUNNY!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Het konijn is het zwakste dier omdat hij zich niet wilde laten zegenen door God. In principe zijn konijnen slechte dieren. De meest evil soort van het dierenrijk ook.
Op zondag eet ik wel eens konijn in zure saus. En dat smaakt zoet. Het is dus echt zoet vlees. Daar moet dan zuur in om het eetbaar te maken
Gebakken haantjes zijn ook lekker
Ik help je bij deze eraan herinnerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef coz het volgende:
[..]
help me herinneren dat ik je moet leren hoe je zelf die usericoon kan veranderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |