Helpt zeker!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik heb mijn contract net getekend! En ik moet nog afstuderen, dus er is in ieder geval één potentieel werkloze minder, helpt dat?
Bankieren in Londen, zin in!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Helpt zeker!
Gefeliciteerd! Wat voor werk ga je doen?
Je (als ik jou was zou ik het doen) zou ook cursussen kunnen gaan volgen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef tulpje6 het volgende:
koningin hoe gaat het met jouw efforts?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Helpt zeker!
Gefeliciteerd! Wat voor werk ga je doen?
Nog niet zo geweldig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:16 schreef komrad het volgende:
[..]
koningin hoe gaat het met jouw efforts?
Ah jo, dat zijn van die standaard brieven die zo uit de printer komen rollen. Moet je je niet teveel achter zoeken. Overigens klopt het nog steeds (taaltechnisch dan). Ze zijn erachter gekomen door jou eerlijke berichtje dat je werk had.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:06 schreef PDOA het volgende:
Ik ben intussen al weer 11 weken aan het werk naar volle tevredenheid.
Alleen snappen ze dit niet echt bij Sociale Zaken aangezien ik nog steeds elke maand een brief krijg met de mededeling dat mijn uitkering is stopgezet omdat ze erachter zijn gekomen dat ik weer aan het werk ben, terwijl ik ze 12 weken geleden zelf daarvan op de hoogte heb gebracht!
je hebt iig nog steeds je werk dat maakt de druk toch wel ietsje minderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:24 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nog niet zo geweldig.
Ik kan nog niet echt iets vinden, waarvan ik zeg Dat wil ik! En als ik het al vind, wordt ik niet aangenomen.
Maar we kijken rustige verder, er zal toch wel iets voor mij tussen zitten.
kom op djenneke, zal toch wel eens goed komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:04 schreef djenneke het volgende:
* djenneke ook weer in een diep dal zit...
erg herkenbaar SadKingBilly... (en dan ben ik nog net 27)
Maar ik wil hier echt niet blijven en dan wordt de motivatie steeds minder en de irritaties steeds groter...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:35 schreef komrad het volgende:
[..]
je hebt iig nog steeds je werk dat maakt de druk toch wel ietsje minder
klopt maar als je geen werk hebt is het natuurlijk nog veel ergerquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Maar ik wil hier echt niet blijven en dan wordt de motivatie steeds minder en de irritaties steeds groter...
quote:Helaas moet ik je mededelen dat we je niet op deze functie kunnen voorstellen. Men zoekt namelijk een kandidaat op MBO werk en denkniveau. Voor deze functie ben jij overgekwalificeerd
quote:De vacature is reeds ingevuld. Hier op zijn ook vele reacties geweest en was dus snel afgehandeld. Op dit moment hebben wij geen concrete vacature beschikbaar waar u qua kennis en ervaring op past. Wel houden we graag uw CV in file. Mochten wij een geschikte vacature binnen krijgen dan nemen we zeker contact op. Voor nu, veel succes met het vinden van een leuke baan.
quote:Naar aanleiding van je sollicitatie delen wij je het volgende mee. Hoewel wij niet twijfelen aan je kennis en capaciteiten hebben wij de voorkeur gegeven aan andere kandidaten die qua achtergrond en ervaring nog beter aansluiten op het door ons gewenste profiel.
quote:Naar aanleiding van uw sollicitatie, moeten wij u helaas berichten dat we u niet voor de functie in aanmerking kunnen laten komen.
In enkele opzichten kwam een aantal van uw medekandidaten nog meer tegemoet aan de verlangens die bestaan met betrekking tot het vervullen van de functie.
quote:Hartelijk bedankt voor je reaktie op onze vacature. Helaas kom je echter niet in aanmerking voor de vacature omdat we op zoek zijn naar een kandidaat met gerichte werkervaring.
quote:Naar aanleiding van uw sollicitatie inzake bovengenoemde vacature, moeten
wij u helaas mededelen dat wij na zorgvuldige overwegingen besloten hebben
deze procedure met andere kandidaten voort te zetten.
quote:We hebben uw gegevens in goede staat ontvangen. Helaas moet ik mededelen dat u niet in aanmerking komt voor de vacature.
Respect voor het werk dat je elke week weer verzet! Serieus, ik heb het tot nu toe met alles enorm makkelijk gehad, maar ik geloof dat het ook zo kan gaan. Alleen maar karakter dat je blijft zoeken en dat je het er niet bij laat zitten. Je hebt er niet veel aan, maar toch, mijn respect heb jequote:
En dat zijn alleen nog maar de afwijzingen die ik per mail heb gehad.... (zucht)quote:Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Respect voor het werk dat je elke week weer verzet! Serieus, ik heb het tot nu toe met alles enorm makkelijk gehad, maar ik geloof dat het ook zo kan gaan. Alleen maar karakter dat je blijft zoeken en dat je het er niet bij laat zitten. Je hebt er niet veel aan, maar toch, mijn respect heb je![]()
Weet ik, maar ik ken genoeg mensen die na zoveel tijd nog steeds extreem kieskeurig zijn en maar 1 sollicitatie per maand doen... je zou er toch moe van wordenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
En dat zijn alleen nog maar de afwijzingen die ik per mail heb gehad.... (zucht)
Had ik maar nooit voor een universitaire studie gekozen...![]()
Bedankt voor het respect, maar ja, ik wil gewoon werk, dus dan moet je ook wel!)
Ik heb dat ook voor mezelf gedaan, maar feit is dat ik met een lagere opleiding allang werk zou hebben gehad...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:10 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ken genoeg mensen die na zoveel tijd nog steeds extreem kieskeurig zijn en maar 1 sollicitatie per maand doen... je zou er toch moe van worden
Nooit twijfelen aan je studie, je hebt het voor jezelf gedaan, niet voor je carriere toch? Zo zie ik het tenminste altijd. Maar goed, duimen dan maar?
Ik heb wel een baan gehad ja, maar het bleek dat ik daar dan 5 jaar op hetzelfde niveau zou blijven steken, en dan ook nog in de salarisadministratie. Toch niet mijn ding, ja voor erbij is het leuk (ik wil alleen nog altijd met mensen werken, niet slechts met cijfers). Tijdens het sollicitatiegesprek toentertijd was mij een boel meer beloofd. Officieel gezien ben ik nog altijd niet werkloos, dus ben ik zelf weggegaan. Ik heb daar ook geen spijt van, maar nu duurt het me wel weer te lang voor ik iets anders heb. (en in februari loopt mijn contract toch redelijk definitief af, dus ik voel al wel wat tijdsdruk ook).quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:43 schreef rupicola het volgende:
Tijdje geleden dat ik deze topic nog voorbij had zien komen (moet een goed teken zijn, niet?). Zelf ga ik dinsdag op aannamegesprek bij een nieuwe werkgever en vanaf het moment dat ik het contract heb getekend kan ik weg bij mijn huidige baan. Ik wilde vooral weg omdat het werk nogal eentonig bleek te zijn en hoop nu als management trainee bij een overheidsinstelling iets meer variatie aan te treffen
Djenneke, jij had intussen toch ook ergens een startersbaan aanvaard, niet? Niet meteen wat je verwacht had na je universitaire studies? Intussen heb ik 2 Masterdiploma's en 3 jaar werkervaring en heb ik nog steeds het gevoel niet op mijn niveau te presteren. Ach, wie weet is werken inderdaad niets meer dan formulieren schuiven van het ene bureau naar het andere..![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:09 schreef Berkery het volgende:
Wordt ik om drie uur weer gebeld, of ik morgen langs kan komen, ze willen me een aanbod doen![]()
![]()
Ik mag aan de slag als webmaster. Ik heb dat al vier jaar gedaan maar zat al enige tijd thuis, nu meteen weer fulltime aan de slag.quote:Op maandag 7 november 2005 09:30 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd Berkery!
Wat is het voor baan?
Berkeryquote:Op maandag 7 november 2005 10:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik mag aan de slag als webmaster. Ik heb dat al vier jaar gedaan maar zat al enige tijd thuis, nu meteen weer fulltime aan de slag.
Het hangt er van af in welke sector je zit en wat je daar doet. Toen ik pakweg 21/2 jaar geleden werkloos werd na het failissement van mijn toenmalige werkgever had ik ook moeite om werk te vinden, maar recentelijk kon ik zonder problemen overstappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:04 schreef djenneke het volgende:
* djenneke ook weer in een diep dal zit...
erg herkenbaar SadKingBilly... (en dan ben ik nog net 27)
Gefeliciteerd mede webmasterquote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Berkery het volgende:
Ik had vandaag al kunnen beginnen als ik dat kon, maar had nog wat afspraken hier en daar (en een zwaar weekend), dus ik begin woensdag. Vrijdag heb ik me wel even aan al mijn nieuwe collega's voorgesteld.
Hopelijk is mijn succes ook een opsteker voor iedereen die moedeloos wordt van solliciteren, ik was het ook al bijna zat.
Leuker kunnen we het niet maken..........quote:Op woensdag 9 november 2005 14:11 schreef rupicola het volgende:
Thanks KoninginIk ga via Ormit meedraaien in het "Inhouse Management Development Programma" bij de Belastingdienst ==> lekker veel verantwoordelijkheid en projecten waarin ik mezelf kan bewijzen, wiehie
![]()
Bedankt. Ik zal daar over nadenken. Ik wil inderdaad voorkomen alsof ik een verkooppraatje wil houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:38 schreef rupicola het volgende:
Is de contactpersoon iemand met wie je te maken zou krijgen in je toekomstige job? Werkt hij/zij op dezelfde afdeling? Dan zou ik wel bellen, maar niet het standaard praatje ophangen - ik heb ook al tig sollicitanten aan de lijn gehad die niets te melden hadden en enkel hoopten een streepje voor te hebben. Niet dus.
Wat je wel zou moeten vragen in zo'n gesprek is meer details omtrent de taakinhoud en vooral wat voor persoon ze zoeken: welke ervaring en welke competenties wegen het zwaarst door? Op basis van die antwoorden kan je dan een brief+cv op maat schrijven en heb je inderdaad veel meer kans om door de recruiter uitgenodigd te worden!
Zet 'm opquote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef Koningin het volgende:
Ik heb straks een sollicitatiegesprek, via een open sollicitatie.
Ben benieuwd.
succes!quote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef Koningin het volgende:
Ik heb straks een sollicitatiegesprek, via een open sollicitatie.
Ben benieuwd.
Je kan misschien aanvangen met een junior salaris.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vraag, wat voor kansen heb je als je 35+ bent op de arbeidsmarkt met een net gehaald HBO diploma. werkervaring echter altijd op MBO niveau... ben je dan te duur/te weinig werkervaring op HBO niveau, of zullen werkgevers het waarderen als je in je avonduren een HBO diploma hebt gehaald en is dat juist een pré ?
Wel een andere baan , maar zonder werkervaring op het beoogde niveau lijkt het mij lastig idd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
minimaal? dus je kan nooit meer een andere baan vinden biven de 35??
alsof je daar blij mee moet zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:39 schreef Koningin het volgende:
. Ik krijg wel een auto/gsm/laptop.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:55 schreef halion het volgende:
[..]
alsof je daar blij mee moet zijn.
en waarschijnlijk heb je ze zelf al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |