quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:08 schreef Rio het volgende:
Alsof MSN an sich niet kansloos is.
quote:
quote:
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:57 schreef CasB het volgende:
Dit is ook al topic nr 30 erover
Volgens mij zelfs door dezelfde TS...of heb ik het verkeerd
geen ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:31 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is Meki?
Hey!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef Yildiz het volgende:
pappie, en zó een msn naam!?
Uberhaupt pappie's met msn
hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
Wijnand (L) Bianca | A.S. Naar De Kreek| SwInG CaFe
• 'We onderbreken de reclame voor een samenvatting' • |
klopt, slotjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
het zijn gewoon een stel aandachtshoeren volgens mij
Hoezo krijg je zangzaad dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:39 schreef cerror het volgende:
Is dit ook mijn hele leven? : Krijg zangzaad
Ik niet, ik wens het toe.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoezo krijg je zangzaad dan?
![]()
jeeh wat gul van je zegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik niet, ik wens het toe.
Ben ik niet vrijgevig?
Een andere is efficiënter gebruik van systeembronnen. Miranda verbindt je met alle gangbare IM-netwerken en neemt toch minder RAM in dan de officiële MSN-client die maar 1 netwerk aankan. Zal wel komen omdat er geen blije functies in zitten zoals bewegende smilies/achtergronden en het laten trillen van andermans venster, maar er gewoon mee gechat kan worden zonder fratsen. Wil je toch meer fratsen, dan gooi je er wat plugins bij... maar standaard is t lekker kaal en snelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja of Trillian, maar dat is dan ook het enige voordeel aan dat soort programma's
ooo dat is een duvelduvel-woord: pappie. betekent gewoon gozer ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef Yildiz het volgende:
pappie, en zó een msn naam!?
Uberhaupt pappie's met msn
Zo hé, echt slim van jou!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:05 schreef Jackass_ het volgende:
ik heb al een half jaar en 17 dagen dezelfde nick
-[Jackass]- -[ Happy 2005 ]-
ik laat het staan tot 2006 zodat ik maar 1 cijfer moet veranderen![]()
quote:' Lot (F) You look like you did before Only prettier lekker buzzen in de KD geak!
- tatJe (f) x whY is lOve sO diffiCult? x
* [ JeFf ] Always Miss You! Scooter Tekoop!
[F-R] Tiemen.. » » » | ..Het sprookje is voorbij jongens, nu moeten jullie opkánkeren .. Kánker Joden..(A)
-]|[кσя∂σ` / є∂ωιи`]|[-
| (F) | DOTSY ™ | (F) | Get Jumpin' Or Die Tryin' | Target: Q-Base - 10-9-05! | After That: Qlimax - 19-11-05 |
=) Last van keel(A) Ik mag trots zijn op me telefoon rekening (H) Houvnkimm Kimm gevaar op de weg
« K@! » cruizin' MjT style | h0u heel veel van j0u !! (K) dikke kus je meissie (K)|
«::: . AnGeL . :::» «::: L :::». «::: O:::» .«::: V:::» .«::: E :::»][V][ a R v I n
(F) Avant - You Know What (8) I Release The Darkside Inside Of My
׬ (L) Joey® ¬× - (K) LianneAllerliefste :>
PHaLaeNoPSiS MiKe... {eTeN..}
VOK in VGKAZ WAS TE GEK hou van je laura (l) counting the days until your back nog 297nachtjes
[:: Rein (L) Amber ::] ..(F) hssvvj schat (K) || terug uit france :d
(H) *_** Toen god lag te slapen heeft de duivel mij geschapen **_* (H)
', m a a rT e n (F) )( (#) Italië was te gek!!!! (#) ),'
> PhoeniX < (L) u amber mup bambi(K)
Vakantie alweer bijna voorbij4tet 4ever, lieverd ik ben trots op je (K) (L) luv ya 4ever (L)
ஐ ".mOnkieJ #9." ..» (l) υ'яє вєттєя тнαи α ∂яєαм; ѕυ˘н α ρєяfє˘т ℓσνє (l) «..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:05 schreef Jackass_ het volgende:
ik heb al een half jaar en 17 dagen dezelfde nick
-[Jackass]- -[ Happy 2005 ]-
ik laat het staan tot 2006 zodat ik maar 1 cijfer moet veranderen![]()
Kan ook met MSN als je Messenger Plus! geinstalleerd hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:59 schreef PirE het volgende:
Dus. Miranda installeren en dan gewoon namen overwriten. Je kan dan wel een nick van 40 woorden hebben, maar ik zie maar 1 naam/nick in mijn beeld. Ideaal
Lijkt me erg onhandig. Straks heeft er iemand in haar nickname: mijn oma is dood ik ben ontroostbaar. En dan maak je een grapje over haar oma ofzo omdat je niet weet dat ze dood is. Wat hier al wordt gezegd, mensen hebben soms belangrijke + persoonlijke dingen in hun naam staan; zou stom zijn om dat "voor de netheid" weg te werken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef sone_nl het volgende:
[..]
Kan ook met MSN als je Messenger Plus! geinstalleerd hebt.
Alleen worden dan smilies in nicknames ook niet meer omgezet in je contactlijst.
ik had het bij trillian ook ooitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:06 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
Lijkt me erg onhandig. Straks heeft er iemand in haar nickname: mijn oma is dood ik ben ontroostbaar. En dan maak je een grapje over haar oma ofzo omdat je niet weet dat ze dood is. Wat hier al wordt gezegd, mensen hebben soms belangrijke + persoonlijke dingen in hun naam staan; zou stom zijn om dat "voor de netheid" weg te werken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |