Nee hoor; ik heb enkel "Koob | AFK....waar rook is kan worst zijn" staan als naamquote:Ik heb enkel "Mikey" staan als naam, is dat zo raar?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
(8) DJspidey (8) 25-02 draaien @ club 04-03 word de tatoo afgemaakt (msn nu op het werk)
Meki!quote:Meki >> In Onderhandeling met Meki.nl te krijgen
Zoek dan ook mensen van je eigen leeftijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
-knip-
Ow fuck; da's helemaal niet waar. Vandaag heb ik Koob | AFK.....Koud water is geen theequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor; ik heb enkel "Koob | AFK....waar rook is kan worst zijn" staan als naam
see you in paradise my lovequote:
Of om de minuutquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:51 schreef Vhiper het volgende:
Wat helemaal triest is, zijn die lui die bijna dagelijks hun naam nog eens gaan lopen aanpassen.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:10 schreef yvonne het volgende:
Qwea Is helemaal gek van dr knuffelbeertje![]()
Qwea Ieder woord dat je zegt,laat me zweven
Qwea do please fall asleep in my arms tonight(
Qwea Fitness op de vroege morgen is oke
Qwea kozijn geschilderd. Mooi rood is nie lelijk
Qwea Q is bekaf
Qwea ooh!Spank me! Yesss,oooh! Horny!Aaah!yes
Jezus, wie gaat er nou in 's hemels naam een lang weekend naar ermelo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
edit
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:10 schreef yvonne het volgende:
deze is nog erger:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:10 schreef yvonne het volgende:
Qwea Is helemaal gek van dr knuffelbeertje![]()
Qwea Ieder woord dat je zegt,laat me zweven
Qwea do please fall asleep in my arms tonight(
Qwea Fitness op de vroege morgen is oke
Qwea kozijn geschilderd. Mooi rood is nie lelijk
Qwea Q is bekaf
Mijne ook...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:36 schreef addie84 het volgende:
Mijn naam is gewoon Erik..
Best triest idd, al die onleesbare troep..
quote:Meki >> In Onderhandeling met Meki.nl te krijgen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:32 schreef MikeyMo het volgende:
In het kader van "zo van een tegel af in je msn naam":
Yvonne, Aber die Welt ist schön und ihre Schönheit erkennen, heisst leben..
Lievonne...Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet in haar macht gekregen.
Yvonne.Dromen zijn bedrog, altijd en eeuwig.
*stil, mooi
quote:Dat je zo nu een dan een filmquote, een songtextregel of een keertje een gebeurtenis wat belangrijk voor je is erachter zet dat snap ik.
En dan ķķk nog eens 3-4 keer offline-online gaan bij aanmelden, zodat iedereen het zeker weten merktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:51 schreef Vhiper het volgende:
Wat helemaal triest is, zijn die lui die bijna dagelijks hun naam nog eens gaan lopen aanpassen.![]()
wat een stomme liedjes en films luister/kijk jijquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
het zijn gewoon een stel aandachtshoeren volgens mij
Ja of Trillian, maar dat is dan ook het enige voordeel aan dat soort programma'squote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:59 schreef PirE het volgende:
Dus. Miranda installeren en dan gewoon namen overwriten. Je kan dan wel een nick van 40 woorden hebben, maar ik zie maar 1 naam/nick in mijn beeld. Ideaal
het mensamenuquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef thaleia het volgende:
Een vriend van me had eerst steeds het mensa-menu van die dag als naam, en vervolgens titels van spammailtjes. Vind ik toch wel leuker dan gewoon suf "Frank" of "Linda' ofzo hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |