Check nog eens DuchessX.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:35 schreef DuchessX het volgende:
IDOLS III: Voorproefje *)
Ik heb geen postrechten voor Idols III...
En?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef Copycat het volgende:
Hebben we over een paar dagen nog geen antwoord, dan vind ik het vroeg genoeg voor een reminder.
En?quote:Op maandag 26 september 2005 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
Morgen heb ik tijd om eens goed naar die Wiki (de viking?) te kijken![]()
quote:
Er staan momenteel geen interviewaanbiedingen openquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef Copycat het volgende:
static, we hebben achter de schermen in het betreffende topic de vraag neergelegd.
Zodra er wat bekend is, krijg je het hier te lezen.
Zijn we mee bezigquote:
En de reden daarvoor is? Niemand benaderen? Gewoon afwachten totdat iemand zich kandidaat stelt? Volgende interview zou op die wijze ergens in 2059 plaats kunnen vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Er staan momenteel geen interviewaanbiedingen open
[..]
Nee, maar daar werk je wel mee samen. Of niet zoals nu blijkt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef Duiveltja het volgende:
De reden zou ik niet weten, ik ben dan ook niet van de PR hier op FOK!
Ik ben forummod van SHO, PR is niet mijn pakkie an. De mensen op PR zijn daar niet voor Piet Snot neergezet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:32 schreef static het volgende:
[..]
Nee, maar daar werk je wel mee samen. Of niet zoals nu blijkt.
Zet je eens in man.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
Het interview was voor een albumreview.
Check de fp dus regelmatig. Alhoewel ik daar nu dus niet op kom
Ik kijk elke dag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef Copycat het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review.fok
Hij staat er inderdaad niet tussen.
Maar via bovenstaande link kun je dat dus zelf ook checken.
Ik zal het Jerruh ook wel vragen voor je.
Niet nu, want nu ga ik verder met Desperate Housewives kijken.
Ik dacht al even dat jij Duiveltja's account gehacked hadquote:
>> R&P.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef Zhenar het volgende:
Cc...?
Dit zit mij al een tijd onwijs dwars:
Jamaar dit topic is speciaal om tegen haar tequote:
quote:
Nee... sorry Zhenar... om je heel eerlijk te zeggen ken ik heel Battus' Opperlandse Taal & Letterkunde niet. Ben niet zo van de palindromen...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef Zhenar het volgende:
Cc...?
Dit zit mij al een tijd onwijs dwars: was jij degene die ooit in SC uit Battus - Opperlands quotte? Het stukje "Ze streken elkaar kak in de ogen" ???
Och, we komen soms uit hetzelfde schuitje.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:48 schreef Copycat het volgende:
Dit klinkt té toevallig, maar tóévállig hadden Duiveltja en ik het pasgeleden nog over de nieuwe editie van de SHO awards.
echt waar!
*taxi belt*quote:
Dit was een verkapte hoe-staat-het-ermee postquote:
Allang gefixed.quote:Op zondag 20 november 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #541: In welke hokje pas jij? Homo, Hetero, Paard?
spelvoud.. is duidelijk te zien, kan iemand TT fixxen..
Ik ben er ook en ik zie niets door de vingers!quote:Op zondag 20 november 2005 22:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik was aanwezig Bupa, maar ik zal het door de vingers zien deze keer
Maar ik was (weer eensquote:Op zondag 20 november 2005 22:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik was aanwezig Bupa, maar ik zal het door de vingers zien deze keer
Graag.quote:Op zondag 20 november 2005 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er ook en ik zie niets door de vingers!
Bupa @!!%$*** tih!!!!
![]()
Achter de schermen, nu!
Pak jij je Tarzan! Ik jam het wel erinquote:Op zondag 20 november 2005 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er ook en ik zie niets door de vingers!
Bupa @!!%$*** tih!!!!
![]()
Achter de schermen, nu!
Oh ja, da's waar ook, daar doe je het gewoon om!quote:
Daar is Tarzan mij veel te dierbaar voor! Een winterpeen kan Buup krijgen!quote:Op zondag 20 november 2005 22:09 schreef Duiveltja het volgende:
Pak jij je Tarzan! Ik jam het wel erin
quote:
Dit is serieuze moderator-bizniz ja. Daar moet jij als onbeduidend usertje gewoon outbutten!quote:Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
*kuch* ShowChat #541: In welke hokje pas jij? Homo, Hetero, Paard? *kuch*
Ik zou een goede mod zijn hequote:
Zou ik ook zeggen zo voor de SHO awardsquote:
Neen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou een goede mod zijn he?
Dat ligt niet aan mij natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
Anders zou je al blauw zijn.
Nee, dat ligt aan al die anti-stemmen backstagequote:Op zondag 20 november 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Dat ligt niet aan mij natuurlijk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |