Weer gaan zuipen misschien helpt dat?quote:Robbie kent geen echte liefde.
Schokkend nieuws voor alle ex'en van Robbie Williams; de zanger beweert dat hij nooit echt van iemand heeft gehouden. Ondanks zijn relaties met Rachel Hunter, Gerie Halliwell en verloofde Nicole Appleton, geeft de popster toe dat hij nog nooit verliefd is geweest.
“Ik ben nog nooit verliefd geweest. Ik denk niet dat het iemands schuld is en ook niet die van mij, maar zover ik weet is er ook nooit iemand verliefd geweest op mij.”
De 31-jarige zanger dacht altijd dat hij de ware liefde zou ontmoeten als hij nuchter zou zijn. “Ik was ervan overtuigd dat wanneer ik eenmaal van de drank af zou zijn, ik een geweldige relatie zou krijgen. Maar ik ben nu al vijf jaar nuchter, en al zes jaar single,” vertelt Robbie aan een Britse journalist.
Misschien kan onze Inge de Bruijn zijn hart wel sneller doen kloppen...?
sure...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:13 schreef Copycat het volgende:
Maar gezien de deplorabele grootte van zijn geslacht voel ik me niet geroepen hem van zijn liefdeloosheid af te helpen.
Hebben we in 1830 tijdens de grote hervormingen hier op FOK! afgeschaft, maar hier heb ik voor jou een bron: Telegraaf.nlquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:15 schreef Lienekien het volgende:
Doen we niet meer aan bronvermelding?
Dat verklaart in ieder geval de spelfouten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hebben we in 1830 tijdens de grote hervormingen hier op FOK! afgeschaft, maar hier heb ik voor jou een bron: Telegraaf.nl
Ik was afgeleid door de lingerie reclame op de andere bladzijde (links)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iemand anders ook die naaktfoto van m gezien vandaag in de Metro?
Nakende Robbie kan je hier vinden: Robbie Williams heeft een heel klein piemoltje !quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iemand anders ook die naaktfoto van m gezien vandaag in de Metro?
Ik daarna meer door die kingsize Sloggi reclamequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:00 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door de lingerie reclame op de andere bladzijde (links)![]()
Je kent dit subforum en heb je de huisregeltjes überhaupt doorgelezen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:15 schreef Lienekien het volgende:
Doen we niet meer aan bronvermelding?
Wat voor schoons men in haar ziet, heb ik ook nog niet kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef Vivi het volgende:
Gatver die Inge de Bruin ziet er toch niet uit zeg!
HAHAHAHAAquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:41 schreef DrDentz het volgende:
waarom zit ie achter inge de bruin aan, ze lijkt op een levensgrote kikker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |