Bestonden die dan nog?quote:Eva heeft genoeg van Raffish.
De meidengroep Raffish bestaat nog niet zo heel lang, maar toch houdt Eva het al voor gezien. De 20-jarige heeft besloten uit de groep te stappen.
Ze wil graag haar eigen project opzetten. Op haar fansite schrijft de zangeres er lang over te hebben nagedacht, maar nu toch de knoop te hebben doorgehakt. "Ik heb besloten Raffish te verlaten, omdat ik graag mijn eigen project op wil zetten met zelf geschreven nummers," schrijft Eva. "Daar gaat zoveel tijd in zitten en het is niet te combineren met Raffish." De groep blijft gewoon bestaan en er schijnt ook geen ruzie te zijn. "Ik heb mijn vertrek eerst besproken met de meiden en die hadden er begrip voor", legt Eva uit. Het laatste optreden van Eva is woensdag in Ahoy' Rotterdam, want dan staan ze in het voorprogramma van de Backstreet Boys. De meidengroep werd nog maar een jaar geleden geformeerd in het tv-programma 'Popstars: the rivals'. Raffish werd tweede. Boyband Men2B won de hoofdprijs, door van niets op nummer 1 binnen te komen van de Mega Top 100 met de single 'Bigger than that'. Momenteel heeft Raffish een hit met het nummer 'Let go', een duet met urban-zanger Gio.
Ah wist ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:21 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben op dit moment een hit, samen met Urban (domme term) zanger Gio...
Moet ik blijkbaar toch wat vaker 538 luisteren en TMF kijken...
LuisterD???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:22 schreef Duiveltja het volgende:
Ah wist ik niet.
Ik weet ook niet meer wat die jongelui van tegenwoordig luisterd he
Je bedoelt "Popstars the rivals"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik las de TT en ik moest echt nadenken: Wie of wat is Raffish?Zegt ook wel iets over het succes van Idols..
Juist.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je bedoelt "Popstars the rivals"
Same old, same old.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:50 schreef Duiveltja het volgende:
Je bedoelt "Popstars the rivals"
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Wie is Eva
quote:Eva heeft genoeg van Raffish.
De meidengroep Raffish bestaat nog niet zo heel lang, maar toch houdt Eva het al voor gezien. De 20-jarige heeft besloten uit de groep te stappen.
Ze wil graag haar eigen project opzetten. Op haar fansite schrijft de zangeres er lang over te hebben nagedacht, maar nu toch de knoop te hebben doorgehakt. "Ik heb besloten Raffish te verlaten, omdat ik graag mijn eigen project op wil zetten met zelf geschreven nummers," schrijft Eva. "Daar gaat zoveel tijd in zitten en het is niet te combineren met Raffish." De groep blijft gewoon bestaan en er schijnt ook geen ruzie te zijn. "Ik heb mijn vertrek eerst besproken met de meiden en die hadden er begrip voor", legt Eva uit. Het laatste optreden van Eva is woensdag in Ahoy' Rotterdam, want dan staan ze in het voorprogramma van de Backstreet Boys. De meidengroep werd nog maar een jaar geleden geformeerd in het tv-programma 'Popstars: the rivals'. Raffish werd tweede. Boyband Men2B won de hoofdprijs, door van niets op nummer 1 binnen te komen van de Mega Top 100 met de single 'Bigger than that'. Momenteel heeft Raffish een hit met het nummer 'Let go', een duet met urban-zanger Gio.
Ik hoop van niet want ze ziet er uit als een derderangs takaap.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
zullen we een pouletje opzetten om te wedden wanneer ze de playboy induikt om haar "carrière" een impuls te geven?
Bij PB hebben ze geen standaard meer, sinds Viola Holt, Kelly, Sabine en Vanessa in het blad hebben gestaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik hoop van niet want ze ziet er uit als een derderangs takaap.
derderangs takaapquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Muhahahahahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Laat me raden.. je bent een meisje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:17 schreef Brasileira het volgende:
What a waste of time....zend friends of sex and the city nog maar een paar x uit![]()
![]()
dat heb je goed geraden....cliché hé....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:37 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Laat me raden.. je bent een meisje?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |