abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29772465
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En Quincy wil echt niet terug naar Ajax want die hebben hem weggestuurd
Dus? Hij heeft zelf toegegeven dat ie het hier verpest heeft en enorm veel geluk heeft gehad dat ie bij Arsenal aan de slag kon. Wie weet wil Quincy het opnieuw proberen.
pi_29772481
Wat denk je nou zelf.... Wat zou jij doen als je als jonkie bij Arsenal zou spelen. Dan wil je daar toch slagen, en niet een stap terug maken naar een Nederlandse club. Quincy komt echt niet terug.
pi_29772519
Ik zou altijd terug naar de beste club van de wereld gaan om vervolgens 2 jaar later terug te keren in de basis van Arsenal 1.
pi_29772544
Ja Arsenal zal een talent naar Ajax laten gaan, waar hij de sterren van de hemel zal gaan spelen om hem vervolgens weer voor de hoofdprijs terug te kopen
pi_29772553
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja Arsenal zal een talent naar Ajax laten gaan, waar hij de sterren van de hemel zal gaan spelen om hem vervolgens weer voor de hoofdprijs terug te kopen
Volgens mij ging het over een eventueel verhuur. Welke letter van het woord "verhuur" begrijp je niet?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29772842
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij ging het over een eventueel verhuur. Welke letter van het woord "verhuur" begrijp je niet?
Ik quote even een stukje uit niet veel posts terug:
quote:
Dan liever een half jaartje Quincy huren van Arsenal....Eventuele optie tot koop.
pi_29772915
Hahaha, welke malloot zei dat
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29773092
Quincy huren lijkt me wel geinig, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:59:53 #209
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29774527
Als Ajax Quincy huurt, is dat voor alledrie de partijen goed:

1. Quincy zelf zal zich beter ontwikkelen, als hij wekelijks speelt in de top van de eredivisie.
2. Arsenal wil hem speeltijd gunnen, maar met Aleksander Hleb, Robert Pires en Robin van Persie als concurrenten, weet je dat dit dus niet mee zal vallen.
3. Ajax huurt een speler die bekend is met het Ajax-systeem, iemand die wat goed te maken heeft en iemand die ambitie heeft.

Dus waarom zal Ajax het niet proberen??? Ik weet zo snel geen alternatief...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29774561
Ik denk iets van trots, van beide kanten.
Of arrogantie, geef het maar een naam...
Klik dan als je durft
pi_29774719
Denk trouwens niet dat er een (tijdelijke) vervanger komt voor Mitea, die plek is nu nog steeds dubbel bezet(Babel en die Armeen). Wellicht doet die Boerrigter het in jong Ajax ook goed en heb je die ook nog als alternatief achter de hand.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29775007
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:59 schreef P0RN0STAR het volgende:

1. Quincy zelf zal zich beter ontwikkelen, als hij wekelijks speelt in de top van de eredivisie.
2. Arsenal wil hem speeltijd gunnen, maar met Aleksander Hleb, Robert Pires en Robin van Persie als concurrenten, weet je dat dit dus niet mee zal vallen.
3. Ajax huurt een speler die bekend is met het Ajax-systeem, iemand die wat goed te maken heeft en iemand die ambitie heeft.

Gezichtsverlies.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29776174
En Quincy wordt ook een beetje opgehemeld. Ik woon in Limburg vlak bij Kerkrade. Dus heb alle wedstrijden van EK u-19 gezien van NL-elftal. Enigste wedstrijd waar die echt goed was dat was tegen Japan. Verder heeft die niet veel meer laten zien!!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:32:51 #214
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29776821
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
En Quincy wordt ook een beetje opgehemeld. Ik woon in Limburg vlak bij Kerkrade. Dus heb alle wedstrijden van EK u-19 gezien van NL-elftal. Enigste wedstrijd waar die echt goed was dat was tegen Japan. Verder heeft die niet veel meer laten zien!!
Is ook zo, maar het is wél een speler die uit de voeten kan op de linksbuiten!

Door de blessure van Nicolae Mitea zullen spelers als Ryan Babel, die Armeen met die moeilijke achternaam en Mauro Rosáles naar verwachting de linksbuiten-positie moeten invullen en dat werkt niet. Dan maar een linksbuiten erbij...
pi_29776907
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:59 schreef P0RN0STAR het volgende:

Ajax komt niet zo vaak terug op beslissingen. Zie ook Koné, hij is nooit meer in de picture geweest, ondanks dat gebleken is dat er niets mis is met zijn hart.
Ik ben trouwens wel voor de komst van Quincy (trouwens ook van Koné), denk alleen ook niet dat Arsenal het wil.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:58:32 #216
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29777530
kutzooi van mitea
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:30:36 #217
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29778532
quote:
Benfica laat rechtsbacks gaan

Benfica heeft aan de vooravond van de Portugese competitie twee rechtsbacks verkocht. De club van trainer Ronald Koeman liet de ontevreden Miguel voor acht miljoen euro vertrekken naar Valencia CF en bereikte met VfL Wolfsburg overeenstemming over de verkoop van Alex. Beide 25-jarige verdedigers zijn Portugees international.

Miguel leefde in onmin met Benfica. De 23-voudig international had nog een contract tot 2008, maar dacht transfervrij weg te kunnen. Hij spande een arbitragezaak aan en weigerde op de training te verschijnen. Miguel tekent een vijfjarig contract bij Valencia, waar hij de zesde nieuweling is voor komend seizoen na Patrick Kluivert (Newcastel United), Edu (Arsenal), David Villa (Real Zaragoza), Mario Regueiro (Racing Santander) en doelman José Luis Mora (Levante UD).

Alex, die vrijdag na de medische keuring voor vier jaar tekent bij Wolfsburg, speelde vorig seizoen op huurbasis voor Vitória Guimarães. Daar speelde hij zich in de kijker bij bondscoach Luiz Felipe Scolari. In de laatste drie interlands van Portugal stond Alex in de basis.

Bron: Voetbal.nl
Ronald Koeman zal zich dus snel richten op Hatem Trabelsi, die naar verluidt een afkoopsom van 6 miljoen Euro in zijn contract heeft staan...
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:34:58 #218
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29778649
Vraag me af of Trabelsi wel zin heeft in Benfica daar hij na dit seizoen transfervrij naar een (top)club in Engeland, Spanje of Italie kan.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29779036
Haha quincy de pingeldoos, laat hem aub niet terugkomen. Dan zie ik nog liever Babel op die plek, en van die optie ben ik al niet kapot van.

En Boukhari kan er ook nog spelen.
Houd van een lijntje.
pi_29780521
Boukhari vind ik nog de beste optie. Hoewel ik hem liever op het middenveld zie is het beste alternatief
pi_29780655
Ik zie hem ook liever op het middenveld, hij is eigenlijk net iets te traag voor linksbuiten. Maar aan de andere kant kan hij wel een actie maken, voorzet geven, en mannetjes voorbijspelen. Bij Babel gaat dat nog te vaak mis.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:44:35 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29780860
Boukhari is geen optie. Die heeft zijn goede wedstrijd al achter de rug. Vorig jaar tegen Twente, dit jaar tegen PSV. De rest van 't jaar kun je 'm dus beter op de bank houden.
pi_29781092
Ik wil Manu wel es zien nou.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29781130
Dat is natuurlijk onzin. Hij heeft natuurlijk zijn mindere dagen net als iedereen, maar hij heeft vorig jaar niet echt de kans gehad van Koeman.
Houd van een lijntje.
pi_29781341
Sneijder is imo beter dan Boukari, dus als er geen vervanger komt Boukari eventueel links?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:09:08 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29781667
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:44 schreef twi het volgende:
Boukhari is geen optie. Die heeft zijn goede wedstrijd al achter de rug. Vorig jaar tegen Twente, dit jaar tegen PSV. De rest van 't jaar kun je 'm dus beter op de bank houden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29782695
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:44 schreef twi het volgende:
idd, meer dan een per jaar kun je van hem gewoon niet verwachten
pi_29783012
Sneijder hoort gewoon op linkshalf natuurlijk. Boukhari is leuk voor tegenstanders als RBC, PSV, Heracles en Sparta.
pi_29783169
Ik denk dat Babel linkerspits is morgen.
pi_29783717
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Ik denk dat Babel linkerspits is morgen.
dat lijkt me vrij logisch ja
pi_29783811
De Jong doet niet mee tegen RBC.
Klik dan als je durft
pi_29783842
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:49 schreef Nashje het volgende:
Sneijder hoort gewoon op linkshalf natuurlijk. Boukhari is leuk voor tegenstanders als RBC, PSV, Heracles en Sparta.
pi_29783869
quote:
Why? Sneijder heeft al meer dan seizoen helemaal niets laten zien.........
pi_29783887
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
De Jong doet niet mee tegen RBC.
Als ie er maar bij is tegen Brondby.
pi_29783940
en feijenooit
Houd van een lijntje.
pi_29783960
quote:
We spelen toch tegen RBC?
Klik dan als je durft
pi_29784037
errug late tvp . .
Sneijder op links boukharakiri wissel!

1 goede wedstrijd en nu alweer moet boukhari in de basis . . . .
pi_29784066
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:21 schreef Robar het volgende:

1 goede wedstrijd en nu alweer moet boukhari in de basis . . . .
Dat is altijd nog eentje meer dan Sneijder
pi_29784106
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat is altijd nog eentje meer dan Sneijder
Sneijder heeft in het verleden meerdere goede wedstrijden gespeeld en niet alleen voor Ajax . . .
pi_29784220
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:24 schreef Robar het volgende:

[..]

Sneijder heeft in het verleden meerdere goede wedstrijden gespeeld en niet alleen voor Ajax . . .
Een heel ver verleden...........
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:32:56 #241
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29784336
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:16 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als ie er maar bij is tegen Brondby.
idd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29784374
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Een heel ver verleden...........
Hmmmzz das waar
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:41:51 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29784600
Sneijder is zelfs in mindere vorm goed genoeg voor een basisplaats. Bovendien schiet 'ie er regelmatig eentje in van buiten de 16. Niet dat je koste wat kost met welke vorm dan ook Sneijder in de basis moet zetten, maar hem niet gebruiken is gewoon zonde. En een lachertje, wanneer het ten faveure van een speler gaat die vanaf de middellijn op doel gaat schieten wanneer 'ie een keertje goed speelt.
pi_29784740
Sneijder is goed in ballen verspelen
Houd van een lijntje.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:13:50 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29785533
Onzin
pi_29785643
Sneijder heeft op mij zeker geen sterke indruk gemaakt. Vanaf het AT speelt hij slechte wedstrijden voor Ajax. Ik ben niet vergeten dat hij voor open doel de 1-3 mistte tegen Brondby, iets waardoor onze CL-deelname serieus in gevaar is gekomen.
Maar ik heb veel vertrouwen in zijn kwaliteiten, als hij zijn vorm terugvindt zal hij weer superbelangrijk zijn voor Ajax, tot die tijd kan Blind hem beter als invaller gebruiken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_29785985
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef twi het volgende:
. Niet dat je koste wat kost met welke vorm dan ook Sneijder in de basis moet zetten, maar hem niet gebruiken is gewoon zonde .
Dus wel koste wat het kost sneijder laten spelen
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:39:55 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29786365
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dus wel koste wat het kost sneijder laten spelen
Hem 90 minuten op de bank houden ten faveure van een manke speler als Boukhari die een keer per jaar een hoogtepunt heeft is onzin. Zeker gezien het feit dat het averechts werkt. Ajax schiet er niks mee op (met Boukhari), Sneijder gaat er niet beter van voetballen door gebrek aan vertrouwen en dan raak je 'm op z'n van der Vaarts kwijt.
pi_29786535
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:39 schreef twi het volgende:

[..]

Hem 90 minuten op de bank houden ten faveure van een manke speler als Boukhari die een keer per jaar een hoogtepunt heeft is onzin. Zeker gezien het averechts werkt.
Op het moment ism neneertje Sneijder gewoon niet beter dan de gemankerde Boukhari, die gewoon een hele goede voorbereiding had en zeer goed tegen PSV was. Tegen Brondby sneeuwde Sneijder net zo onder als Boukhari (die tenminste nog eens probeerde een man uit te spelen), dus ik zie vooralsnog geen reden om Sneijder erin te zetten....
pi_29787442
quote:
Ajax trekt geen vervanger aan voor Mitea
--------------------------------------------------------------------------------
19 augustus 2005
Ajax gaat niet op zoek naar een vervanger van de met een ernstige knieblessure kampende Nicolae Mitea. Dat maakte Ajax-coach Danny Blind vrijdag bekend op zijn wekelijkse perspraatje. De knie van Mitea blijkt zo ernstig te zijn gekwetst dat de linksbuiten geopereerd moet worden en zes tot negen maanden uit de roulatie zal zijn.

"Een enorme aderlating", kenschetste Blind vrijdag de zware blessure van de Roemeen. "Mitea is een speler waarvan we wisten op welke punten hij zich nog moest verbeteren, maar die met zijn bestaande kwaliteiten al heel goed in de huisstijl van Ajax past. Daarbij komt dat hij een heel ander type voetballer is dan Ryan Babel, zodat we op links verschillende mogelijkheden hadden."

Na het bekend worden van het wegvallen van Mitea deden in het Amsterdamse geruchtencircuit direct de namen van Kenneth Perez (AZ) en Dave van den Bergh (FC Utrecht) de ronde. Blind ontkent echter dat Ajax een vervanger zal aantrekken. De trainer ziet in Edgar Manucharyan een mogelijke optie, terwijl hij ook niet uitsluit dat Nourdin Boukhari weer als linksbuiten zal opereren.

Overigens gaat Blind ervan uit dat hij dit seizoen geen beroep meer zal kunnen doen op Mitea. "Voor een kruisband staat zes tot negen maanden en het duurt nog wel langer voor je terug bent op je maximale niveau. In het topvoetbal kun je dus wel uitgaan van een heel seizoen."
pi_29787535
Pfff, het is maar te hopen dat Babel snel beter gaat spelen op linksbuiten, want van Boukhari kan ik niet vrolijk worden.

Kenneth Perez is een fantastische voetballer maar laat die maar lekker bij Louis. Dave van den Bergh
pi_29787719
Dave van den Bergh is wel goed hoor. Hij gaat er niet vaak langs maar dat hoeft hij ook niet met zo'n fantastische linkerpoot. Dat is een heel ander verhaal dan mitea die er vaak langs gaat maar de bal in de tweede ring bezorgt.
pi_29787776
Perez is ook niet een echte linksbuiten, dus daar schiet je niets mee op. Van den Bergh is niet beter dan Boukhari. Dus een echt goede vervanger aantrekken, of helemaal niet vind ik.
pi_29787835
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Perez is ook niet een echte linksbuiten, dus daar schiet je niets mee op. Van den Bergh is niet beter dan Boukhari. Dus een echt goede vervanger aantrekken, of helemaal niet vind ik.
Boukhari is geen links buiten.
pi_29788183
Kaartjes gehaald voor Ajax - Bronby is vak 122 wat qua sfeer?? Heb er nog nooit ingezeten namelijk
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_29788883
Volgens mij heb ik er gezeten met de JC schaal. In het midden lange zijde toch? Kan beter

Maar in principe vind ik het behalve rond en in de sfeervakken vrijwel overal hetzelfde eigenlijk, dus wat dat betreft maakt het denk ik niet veel uit.
pi_29788908
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kaartjes gehaald voor Ajax - Bronby is vak 122 wat qua sfeer?? Heb er nog nooit ingezeten namelijk
Nee.
Maar wel goed zicht.
Klik dan als je durft
pi_29789082
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Boukhari is geen links buiten.
Waarom is hij geen linksbuiten? Omdat hij te traag is. En wat is Van den Bergh? Jawel, traag.
pi_29789368
Ach dan maken we wel eigen sfeer
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:58:52 #260
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29789640
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:30 schreef Chadi het volgende:
Dave van den Bergh is wel goed hoor. Hij gaat er niet vaak langs maar dat hoeft hij ook niet met zo'n fantastische linkerpoot. Dat is een heel ander verhaal dan mitea die er vaak langs gaat maar de bal in de tweede ring bezorgt.
Dan hadden we net zo goed Soetaers kunnen houden .
pi_29790188
Geen linksbuiten halen, dan ziet Danny wellicht het licht en spelen we ineens 4-4-2.

Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Grönkjær was veel te duur trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29790208
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Ronald Koeman zal zich dus snel richten op Hatem Trabelsi, die naar verluidt een afkoopsom van 6 miljoen Euro in zijn contract heeft staan...
Hij wil die 8 miljoen investeren in een spits.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:31:31 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29790423
Koeman heeft Ajax al genoeg schade berokkend, laat ie maar lekker met zijn pootjes van deze spelers afblijven. Hier kon ie er ook niets goed mee.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29790499
Nee, hij werd maar 2 x kampioen in 3 1/2 seizoen, won slechts 1 beker, 1 JC-schaal en haalde maar de kwartfinale CL.
www.thuisuiteten.nl
pi_29790555
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Nee, hij werd maar 2 x kampioen in 3 1/2 seizoen, won slechts 1 beker, 1 JC-schaal en haalde maar de kwartfinale CL.
En het voetbal was al die tijd fantastisch
pi_29790589
Dat weet je over 10 jaar ook niet meer. Hiddink heeft alleen maar lelijke titels gehaald en die wordt wel als topper beschouwd.
www.thuisuiteten.nl
pi_29790819
Vind je dan niet dat hij er te weinig uit heeft gehaald bij Ajax?

[ Bericht 4% gewijzigd door Radegast op 19-08-2005 19:51:58 ]
pi_29791056
Misschien wel, maar hij heeft niet gefaald ofzo. Hij heeftt in feite gewoon goed gepresteerd, maar is een jaar te lang doorgegaan en wilde uiteindelijk te graag 4-3-3 gaan spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_29791347
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij wil die 8 miljoen investeren in een spits.
Ik mag toch hopen van niet? Haal dan een nieuwe, goede rechtsback ofzo. Heitinga op die positie is ook niet alles.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_29791390
Speelt Heitinga bij Benfica???
www.thuisuiteten.nl
pi_29791628
Vermoedelijke opstelling Ajax tegen RBC.

Vonk
Trabelsi, Grgygera, Escudé, Emanuelson
Sneijder, Maduro, Boukhari
Pienaar, Rosenberg, Babel
pi_29791656
RBC moet toch te doen zijn....

0-4

[ Bericht 25% gewijzigd door F1Bas op 19-08-2005 20:38:30 ]
pi_29791701
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef F1Bas het volgende:
RBC moet toch te dieb zijn....
Als Gemert er al van kan winnen
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:51:34 #274
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_29794606
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:24 schreef JeroenV het volgende:
Volgens mij heb ik er gezeten met de JC schaal. In het midden lange zijde toch? Kan beter

Maar in principe vind ik het behalve rond en in de sfeervakken vrijwel overal hetzelfde eigenlijk, dus wat dat betreft maakt het denk ik niet veel uit.
sfeervakken
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:57:16 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29794759
Morgen mijn eerste wedstrijd Ajax zien via versatel .

Toch wel een goeie beslissing geweest .
Get woke, go broke!
pi_29795347
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom is hij geen linksbuiten? Omdat hij te traag is. En wat is Van den Bergh? Jawel, traag.
Nee niet alleen daarom. Boukhari is van nature niet een speler die op die positie uit de voeten kan. Hij speelt graag dichtbij het doel van de tegenstander meer centraal. Van den Bergh heeft daar minder problemen mee en kan de functie van buitenspeler uitstekend spelen als het moet. Hij speelt het bij utrecht ook niet echt daar komt hij op vanuit het middenveld en ondanks zijn traagheid zet hij die ballen precies neer waar hij ze wil neerzetten.
pi_29795427
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Geen linksbuiten halen, dan ziet Danny wellicht het licht en spelen we ineens 4-4-2.

Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Grönkjær was veel te duur trouwens.
Ik zou het ook kapitaal verkrachting vinden. Je hebt perfecte spelers voor 4-4-2
pi_29795722
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:57 schreef HeatWave het volgende:
Morgen mijn eerste wedstrijd Ajax zien via versatel .

Toch wel een goeie beslissing geweest .
Polsat sport .. alleen het commentaar is pools
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:30:42 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29795920
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

Polsat sport .. alleen het commentaar is pools
Ach, die nationaliteit hadden we nog niet bij Ajax, dus dat kan prima .
Get woke, go broke!
pi_29796271
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:51 schreef The_Hives het volgende:

[..]

sfeervakken
Hoe wil je het anders noemen? Eigenlijk best wel een trieste benaming opzich...
pi_29797362
Hopelijk zit Ajax morgen niet al met het hoofd bij Brondby, want dan zal zeker geen doelpuntenfestijn worden, maar een nipte overwinning.
Als Ajax gewoon goed speelt en de spelers zich goed inzetten denk ik dat het 0-4 of 0-5 gaat worden..
pi_29797406
Pff ik wil echt naar Ajax - Feyenoord
Iemand nog tips om aan kaartjes te komen?
Op marktplaats staat wel veel maar ik weet niet echt of ik die gasten kan vertrouwen, 50 euro voor vak 112 dat normaal 17,50 kost
pi_29798261
Het wordt gewoon weer erg penibel morgen. Ik zie het weer heel lang 0-1 blijven ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29801718
Snel scoren. Dan moet het wel lukken.
pi_29802689
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snel scoren. Dan moet het wel lukken.
Net als vorige seizoen, toen was het ook snel afgelopen.
pi_29802743
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Pff ik wil echt naar Ajax - Feyenoord
Iemand nog tips om aan kaartjes te komen?
Op marktplaats staat wel veel maar ik weet niet echt of ik die gasten kan vertrouwen, 50 euro voor vak 112 dat normaal 17,50 kost
Sja, je moet er wat voor over hebben.. Je kunt ook nog steeds een seizoenskaart kopen
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:31:40 #287
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29803711
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Net als vorige seizoen, toen was het ook snel afgelopen.
Nou, dat viel aardig tegen hoor. De thuiswedstrijd was al geen pretje voor zover ik me kon herinneren. De uitwedstrijd was dan wel 1-4, maar dat kwam ook meer door onze vrolijke vriend Fortes Rodriguez met z'n terugspeelbal, veroorzaakte penalty en rode kaart. Uit tegen RBC vorig seizoen was in elk geval de lelijkste wedstrijd van Ajax die ik ooit heb gezien.
pi_29803951
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 03:31 schreef twi het volgende:

[..]
Uit tegen RBC vorig seizoen was in elk geval de lelijkste wedstrijd van Ajax die ik ooit heb gezien.
Dus het kan dit jaar alleen nog maar beter worden
pi_29804380
He,he, we gaan eindelijk beginnen. Nou maar hopen dat Versatel al is aangesloten in het clubhuis of in de coffeekroeg. Ik wil een afgetekende overwinning. We beginnen in elk geval met twee verliespunten minder dan PSV. Houden zo!
pi_29805485
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef F1Bas het volgende:
RBC moet toch te doen zijn....
pi_29805732
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Sja, je moet er wat voor over hebben.. Je kunt ook nog steeds een seizoenskaart kopen
Ja maar dat vraag is als ik zo een afspraak met iemand van marktplaats maak of hij dan wel bij de Arena staat
Als ik nu een seizoenskaart koop heb ik er niks aan denk ik
Denk niet dat ik hem voor zondag binnen krijg
Maar ik heb een supporters club card, En zaterdag was ik nog op vakantie dus ik maandag naar mijn sigarenboer en hij zei dat het al uitverkocht was
pi_29806044
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:29 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja maar dat vraag is als ik zo een afspraak met iemand van marktplaats maak of hij dan wel bij de Arena staat
Als ik nu een seizoenskaart koop heb ik er niks aan denk ik
Denk niet dat ik hem voor zondag binnen krijg
Maar ik heb een supporters club card, En zaterdag was ik nog op vakantie dus ik maandag naar mijn sigarenboer en hij zei dat het al uitverkocht was
Dat via marktplaats blijft een gok, wil je zekerheid dan ga je het halen of spreek je ergens centraal af. En als je nu een seizoenskaart besteld kun je gewoon op tijd naar alle wedstrijden hoor. In het geval dat je scc er nog niet is kun je een tijdelijk kaartje afhalen in de Arena zelf, moet je gewoon even bellen.
pi_29806538
Godver, tering tickutbox was om 10.01 alweer leeg Geen kaart voor AZ uit nog.
pi_29807076
Heb gelukkig nu wel eens een keer kaartjes voor Feyenoord thuis.

Mijn eerste klassieker in het stadion, heb er nu al zin in.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:02:01 #295
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29807272
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:26 schreef Bananenman het volgende:
Godver, tering tickutbox was om 10.01 alweer leeg Geen kaart voor AZ uit nog.
Same to me, hoop nog wel dat ik een kaartje kan bemachtigen. Anders maar alvast thuisvak proberen.
pi_29807342
Dat hele nieuwe gedoe met voetbal is nog een beetje onwennig hier. Als ik het goed begrijp is RBC - Ajax live te zien via Versatel. En wanneer is dan de samenvatting? Vanavond op talpa ergens?

Oftewel, ik moet weer oldskool LdL gaan luisteren voor live-gebeuren?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_29807390
Jezus wat zuigt die Talpa-site. Sorry.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_29807431
quote:
Sparta en Ajax hebben een akkoord bereikt over de transfer van de Ghanese middenvelder Anthony Obodai. De Ghanees mocht bij de Amsterdammers vertrekken, omdat hij toch aan weinig speelminuten zou toekomen.

De Rotterdamse club moet nog wel met de speler zelf rond zien te komen, maar daar verwacht men geen problemen mee. ADO Den Haag en Heracles hadden ook belangstelling voor de speler, maar de laatste club viel sowieso al af, omdat Obodai niet op kunstgras wilde spelen.

Behalve met Obodai, is Sparta ook nog bezig om de selectie te versterken met Takak van PSV en Hakansson, die in het verleden bij SC Heerenveen en RBC Roosendaal speelde.
Yeuh
pi_29807434
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:09 schreef VoreG het volgende:

[..]

Yeuh
pi_29807445
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:05 schreef keeper het volgende:
Dat hele nieuwe gedoe met voetbal is nog een beetje onwennig hier. Als ik het goed begrijp is RBC - Ajax live te zien via Versatel. En wanneer is dan de samenvatting? Vanavond op talpa ergens?

Oftewel, ik moet weer oldskool LdL gaan luisteren voor live-gebeuren?
LdL is sowieso de beste optie.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')