Dus? Hij heeft zelf toegegeven dat ie het hier verpest heeft en enorm veel geluk heeft gehad dat ie bij Arsenal aan de slag kon. Wie weet wil Quincy het opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En Quincy wil echt niet terug naar Ajax want die hebben hem weggestuurd
Volgens mij ging het over een eventueel verhuur. Welke letter van het woord "verhuur" begrijp je niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja Arsenal zal een talent naar Ajax laten gaan, waar hij de sterren van de hemel zal gaan spelen om hem vervolgens weer voor de hoofdprijs terug te kopen![]()
Ik quote even een stukje uit niet veel posts terug:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over een eventueel verhuur. Welke letter van het woord "verhuur" begrijp je niet?
quote:Dan liever een half jaartje Quincy huren van Arsenal....Eventuele optie tot koop.
Gezichtsverlies.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:59 schreef P0RN0STAR het volgende:
Als Ajax Quincy huurt, is dat voor alledrie de partijen goed:
1. Quincy zelf zal zich beter ontwikkelen, als hij wekelijks speelt in de top van de eredivisie.
2. Arsenal wil hem speeltijd gunnen, maar met Aleksander Hleb, Robert Pires en Robin van Persie als concurrenten, weet je dat dit dus niet mee zal vallen.
3. Ajax huurt een speler die bekend is met het Ajax-systeem, iemand die wat goed te maken heeft en iemand die ambitie heeft.
Dus waarom zal Ajax het niet proberen??? Ik weet zo snel geen alternatief...
Is ook zo, maar het is wél een speler die uit de voeten kan op de linksbuiten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
En Quincy wordt ook een beetje opgehemeld. Ik woon in Limburg vlak bij Kerkrade. Dus heb alle wedstrijden van EK u-19 gezien van NL-elftal. Enigste wedstrijd waar die echt goed was dat was tegen Japan. Verder heeft die niet veel meer laten zien!!
Ajax komt niet zo vaak terug op beslissingen. Zie ook Koné, hij is nooit meer in de picture geweest, ondanks dat gebleken is dat er niets mis is met zijn hart.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:59 schreef P0RN0STAR het volgende:
Als Ajax Quincy huurt, is dat voor alledrie de partijen goed:
1. Quincy zelf zal zich beter ontwikkelen, als hij wekelijks speelt in de top van de eredivisie.
2. Arsenal wil hem speeltijd gunnen, maar met Aleksander Hleb, Robert Pires en Robin van Persie als concurrenten, weet je dat dit dus niet mee zal vallen.
3. Ajax huurt een speler die bekend is met het Ajax-systeem, iemand die wat goed te maken heeft en iemand die ambitie heeft.
Dus waarom zal Ajax het niet proberen??? Ik weet zo snel geen alternatief...
Ronald Koeman zal zich dus snel richten op Hatem Trabelsi, die naar verluidt een afkoopsom van 6 miljoen Euro in zijn contract heeft staan...quote:Benfica laat rechtsbacks gaan
Benfica heeft aan de vooravond van de Portugese competitie twee rechtsbacks verkocht. De club van trainer Ronald Koeman liet de ontevreden Miguel voor acht miljoen euro vertrekken naar Valencia CF en bereikte met VfL Wolfsburg overeenstemming over de verkoop van Alex. Beide 25-jarige verdedigers zijn Portugees international.
Miguel leefde in onmin met Benfica. De 23-voudig international had nog een contract tot 2008, maar dacht transfervrij weg te kunnen. Hij spande een arbitragezaak aan en weigerde op de training te verschijnen. Miguel tekent een vijfjarig contract bij Valencia, waar hij de zesde nieuweling is voor komend seizoen na Patrick Kluivert (Newcastel United), Edu (Arsenal), David Villa (Real Zaragoza), Mario Regueiro (Racing Santander) en doelman José Luis Mora (Levante UD).
Alex, die vrijdag na de medische keuring voor vier jaar tekent bij Wolfsburg, speelde vorig seizoen op huurbasis voor Vitória Guimarães. Daar speelde hij zich in de kijker bij bondscoach Luiz Felipe Scolari. In de laatste drie interlands van Portugal stond Alex in de basis.
Bron: Voetbal.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |