abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29772465
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En Quincy wil echt niet terug naar Ajax want die hebben hem weggestuurd
Dus? Hij heeft zelf toegegeven dat ie het hier verpest heeft en enorm veel geluk heeft gehad dat ie bij Arsenal aan de slag kon. Wie weet wil Quincy het opnieuw proberen.
pi_29772481
Wat denk je nou zelf.... Wat zou jij doen als je als jonkie bij Arsenal zou spelen. Dan wil je daar toch slagen, en niet een stap terug maken naar een Nederlandse club. Quincy komt echt niet terug.
pi_29772519
Ik zou altijd terug naar de beste club van de wereld gaan om vervolgens 2 jaar later terug te keren in de basis van Arsenal 1.
pi_29772544
Ja Arsenal zal een talent naar Ajax laten gaan, waar hij de sterren van de hemel zal gaan spelen om hem vervolgens weer voor de hoofdprijs terug te kopen
pi_29772553
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja Arsenal zal een talent naar Ajax laten gaan, waar hij de sterren van de hemel zal gaan spelen om hem vervolgens weer voor de hoofdprijs terug te kopen
Volgens mij ging het over een eventueel verhuur. Welke letter van het woord "verhuur" begrijp je niet?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29772842
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij ging het over een eventueel verhuur. Welke letter van het woord "verhuur" begrijp je niet?
Ik quote even een stukje uit niet veel posts terug:
quote:
Dan liever een half jaartje Quincy huren van Arsenal....Eventuele optie tot koop.
pi_29772915
Hahaha, welke malloot zei dat
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29773092
Quincy huren lijkt me wel geinig, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:59:53 #209
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29774527
Als Ajax Quincy huurt, is dat voor alledrie de partijen goed:

1. Quincy zelf zal zich beter ontwikkelen, als hij wekelijks speelt in de top van de eredivisie.
2. Arsenal wil hem speeltijd gunnen, maar met Aleksander Hleb, Robert Pires en Robin van Persie als concurrenten, weet je dat dit dus niet mee zal vallen.
3. Ajax huurt een speler die bekend is met het Ajax-systeem, iemand die wat goed te maken heeft en iemand die ambitie heeft.

Dus waarom zal Ajax het niet proberen??? Ik weet zo snel geen alternatief...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29774561
Ik denk iets van trots, van beide kanten.
Of arrogantie, geef het maar een naam...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29774719
Denk trouwens niet dat er een (tijdelijke) vervanger komt voor Mitea, die plek is nu nog steeds dubbel bezet(Babel en die Armeen). Wellicht doet die Boerrigter het in jong Ajax ook goed en heb je die ook nog als alternatief achter de hand.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29775007
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:59 schreef P0RN0STAR het volgende:

1. Quincy zelf zal zich beter ontwikkelen, als hij wekelijks speelt in de top van de eredivisie.
2. Arsenal wil hem speeltijd gunnen, maar met Aleksander Hleb, Robert Pires en Robin van Persie als concurrenten, weet je dat dit dus niet mee zal vallen.
3. Ajax huurt een speler die bekend is met het Ajax-systeem, iemand die wat goed te maken heeft en iemand die ambitie heeft.

Gezichtsverlies.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29776174
En Quincy wordt ook een beetje opgehemeld. Ik woon in Limburg vlak bij Kerkrade. Dus heb alle wedstrijden van EK u-19 gezien van NL-elftal. Enigste wedstrijd waar die echt goed was dat was tegen Japan. Verder heeft die niet veel meer laten zien!!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:32:51 #214
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29776821
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
En Quincy wordt ook een beetje opgehemeld. Ik woon in Limburg vlak bij Kerkrade. Dus heb alle wedstrijden van EK u-19 gezien van NL-elftal. Enigste wedstrijd waar die echt goed was dat was tegen Japan. Verder heeft die niet veel meer laten zien!!
Is ook zo, maar het is wél een speler die uit de voeten kan op de linksbuiten!

Door de blessure van Nicolae Mitea zullen spelers als Ryan Babel, die Armeen met die moeilijke achternaam en Mauro Rosáles naar verwachting de linksbuiten-positie moeten invullen en dat werkt niet. Dan maar een linksbuiten erbij...
pi_29776907
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:59 schreef P0RN0STAR het volgende:

Ajax komt niet zo vaak terug op beslissingen. Zie ook Koné, hij is nooit meer in de picture geweest, ondanks dat gebleken is dat er niets mis is met zijn hart.
Ik ben trouwens wel voor de komst van Quincy (trouwens ook van Koné), denk alleen ook niet dat Arsenal het wil.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:58:32 #216
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29777530
kutzooi van mitea
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:30:36 #217
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29778532
quote:
Benfica laat rechtsbacks gaan

Benfica heeft aan de vooravond van de Portugese competitie twee rechtsbacks verkocht. De club van trainer Ronald Koeman liet de ontevreden Miguel voor acht miljoen euro vertrekken naar Valencia CF en bereikte met VfL Wolfsburg overeenstemming over de verkoop van Alex. Beide 25-jarige verdedigers zijn Portugees international.

Miguel leefde in onmin met Benfica. De 23-voudig international had nog een contract tot 2008, maar dacht transfervrij weg te kunnen. Hij spande een arbitragezaak aan en weigerde op de training te verschijnen. Miguel tekent een vijfjarig contract bij Valencia, waar hij de zesde nieuweling is voor komend seizoen na Patrick Kluivert (Newcastel United), Edu (Arsenal), David Villa (Real Zaragoza), Mario Regueiro (Racing Santander) en doelman José Luis Mora (Levante UD).

Alex, die vrijdag na de medische keuring voor vier jaar tekent bij Wolfsburg, speelde vorig seizoen op huurbasis voor Vitória Guimarães. Daar speelde hij zich in de kijker bij bondscoach Luiz Felipe Scolari. In de laatste drie interlands van Portugal stond Alex in de basis.

Bron: Voetbal.nl
Ronald Koeman zal zich dus snel richten op Hatem Trabelsi, die naar verluidt een afkoopsom van 6 miljoen Euro in zijn contract heeft staan...
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:34:58 #218
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29778649
Vraag me af of Trabelsi wel zin heeft in Benfica daar hij na dit seizoen transfervrij naar een (top)club in Engeland, Spanje of Italie kan.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29779036
Haha quincy de pingeldoos, laat hem aub niet terugkomen. Dan zie ik nog liever Babel op die plek, en van die optie ben ik al niet kapot van.

En Boukhari kan er ook nog spelen.
Houd van een lijntje.
pi_29780521
Boukhari vind ik nog de beste optie. Hoewel ik hem liever op het middenveld zie is het beste alternatief
pi_29780655
Ik zie hem ook liever op het middenveld, hij is eigenlijk net iets te traag voor linksbuiten. Maar aan de andere kant kan hij wel een actie maken, voorzet geven, en mannetjes voorbijspelen. Bij Babel gaat dat nog te vaak mis.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:44:35 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29780860
Boukhari is geen optie. Die heeft zijn goede wedstrijd al achter de rug. Vorig jaar tegen Twente, dit jaar tegen PSV. De rest van 't jaar kun je 'm dus beter op de bank houden.
pi_29781092
Ik wil Manu wel es zien nou.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29781130
Dat is natuurlijk onzin. Hij heeft natuurlijk zijn mindere dagen net als iedereen, maar hij heeft vorig jaar niet echt de kans gehad van Koeman.
Houd van een lijntje.
pi_29781341
Sneijder is imo beter dan Boukari, dus als er geen vervanger komt Boukari eventueel links?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')