Boukhari is geen links buiten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Perez is ook niet een echte linksbuiten, dus daar schiet je niets mee op. Van den Bergh is niet beter dan Boukhari. Dus een echt goede vervanger aantrekken, of helemaal niet vind ik.
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kaartjes gehaald voor Ajax - Bronby is vak 122 wat qua sfeer?? Heb er nog nooit ingezeten namelijk
Waarom is hij geen linksbuiten? Omdat hij te traag is. En wat is Van den Bergh? Jawel, traag.quote:
Dan hadden we net zo goed Soetaers kunnen houdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:30 schreef Chadi het volgende:
Dave van den Bergh is wel goed hoor. Hij gaat er niet vaak langs maar dat hoeft hij ook niet met zo'n fantastische linkerpoot. Dat is een heel ander verhaal dan mitea die er vaak langs gaat maar de bal in de tweede ring bezorgt.
Hij wil die 8 miljoen investeren in een spits.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Ronald Koeman zal zich dus snel richten op Hatem Trabelsi, die naar verluidt een afkoopsom van 6 miljoen Euro in zijn contract heeft staan...
En het voetbal was al die tijd fantastischquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Nee, hij werd maar 2 x kampioen in 3 1/2 seizoen, won slechts 1 beker, 1 JC-schaal en haalde maar de kwartfinale CL.
Ik mag toch hopen van niet? Haal dan een nieuwe, goede rechtsback ofzo. Heitinga op die positie is ook niet alles.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij wil die 8 miljoen investeren in een spits.
Als Gemert er al van kan winnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef F1Bas het volgende:
RBC moet toch te dieb zijn....
sfeervakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:24 schreef JeroenV het volgende:
Volgens mij heb ik er gezeten met de JC schaal. In het midden lange zijde toch? Kan beter
Maar in principe vind ik het behalve rond en in de sfeervakken vrijwel overal hetzelfde eigenlijk, dus wat dat betreft maakt het denk ik niet veel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |