abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29795347
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom is hij geen linksbuiten? Omdat hij te traag is. En wat is Van den Bergh? Jawel, traag.
Nee niet alleen daarom. Boukhari is van nature niet een speler die op die positie uit de voeten kan. Hij speelt graag dichtbij het doel van de tegenstander meer centraal. Van den Bergh heeft daar minder problemen mee en kan de functie van buitenspeler uitstekend spelen als het moet. Hij speelt het bij utrecht ook niet echt daar komt hij op vanuit het middenveld en ondanks zijn traagheid zet hij die ballen precies neer waar hij ze wil neerzetten.
pi_29795427
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Geen linksbuiten halen, dan ziet Danny wellicht het licht en spelen we ineens 4-4-2.

Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Grönkjær was veel te duur trouwens.
Ik zou het ook kapitaal verkrachting vinden. Je hebt perfecte spelers voor 4-4-2
pi_29795722
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:57 schreef HeatWave het volgende:
Morgen mijn eerste wedstrijd Ajax zien via versatel .

Toch wel een goeie beslissing geweest .
Polsat sport .. alleen het commentaar is pools
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:30:42 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29795920
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

Polsat sport .. alleen het commentaar is pools
Ach, die nationaliteit hadden we nog niet bij Ajax, dus dat kan prima .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29796271
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:51 schreef The_Hives het volgende:

[..]

sfeervakken
Hoe wil je het anders noemen? Eigenlijk best wel een trieste benaming opzich...
pi_29797362
Hopelijk zit Ajax morgen niet al met het hoofd bij Brondby, want dan zal zeker geen doelpuntenfestijn worden, maar een nipte overwinning.
Als Ajax gewoon goed speelt en de spelers zich goed inzetten denk ik dat het 0-4 of 0-5 gaat worden..
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_29797406
Pff ik wil echt naar Ajax - Feyenoord
Iemand nog tips om aan kaartjes te komen?
Op marktplaats staat wel veel maar ik weet niet echt of ik die gasten kan vertrouwen, 50 euro voor vak 112 dat normaal 17,50 kost
pi_29798261
Het wordt gewoon weer erg penibel morgen. Ik zie het weer heel lang 0-1 blijven ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29801718
Snel scoren. Dan moet het wel lukken.
pi_29802689
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snel scoren. Dan moet het wel lukken.
Net als vorige seizoen, toen was het ook snel afgelopen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29802743
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Pff ik wil echt naar Ajax - Feyenoord
Iemand nog tips om aan kaartjes te komen?
Op marktplaats staat wel veel maar ik weet niet echt of ik die gasten kan vertrouwen, 50 euro voor vak 112 dat normaal 17,50 kost
Sja, je moet er wat voor over hebben.. Je kunt ook nog steeds een seizoenskaart kopen
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:31:40 #287
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29803711
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Net als vorige seizoen, toen was het ook snel afgelopen.
Nou, dat viel aardig tegen hoor. De thuiswedstrijd was al geen pretje voor zover ik me kon herinneren. De uitwedstrijd was dan wel 1-4, maar dat kwam ook meer door onze vrolijke vriend Fortes Rodriguez met z'n terugspeelbal, veroorzaakte penalty en rode kaart. Uit tegen RBC vorig seizoen was in elk geval de lelijkste wedstrijd van Ajax die ik ooit heb gezien.
pi_29803951
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 03:31 schreef twi het volgende:

[..]
Uit tegen RBC vorig seizoen was in elk geval de lelijkste wedstrijd van Ajax die ik ooit heb gezien.
Dus het kan dit jaar alleen nog maar beter worden
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_29804380
He,he, we gaan eindelijk beginnen. Nou maar hopen dat Versatel al is aangesloten in het clubhuis of in de coffeekroeg. Ik wil een afgetekende overwinning. We beginnen in elk geval met twee verliespunten minder dan PSV. Houden zo!
pi_29805485
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef F1Bas het volgende:
RBC moet toch te doen zijn....
pi_29805732
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Sja, je moet er wat voor over hebben.. Je kunt ook nog steeds een seizoenskaart kopen
Ja maar dat vraag is als ik zo een afspraak met iemand van marktplaats maak of hij dan wel bij de Arena staat
Als ik nu een seizoenskaart koop heb ik er niks aan denk ik
Denk niet dat ik hem voor zondag binnen krijg
Maar ik heb een supporters club card, En zaterdag was ik nog op vakantie dus ik maandag naar mijn sigarenboer en hij zei dat het al uitverkocht was
pi_29806044
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:29 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja maar dat vraag is als ik zo een afspraak met iemand van marktplaats maak of hij dan wel bij de Arena staat
Als ik nu een seizoenskaart koop heb ik er niks aan denk ik
Denk niet dat ik hem voor zondag binnen krijg
Maar ik heb een supporters club card, En zaterdag was ik nog op vakantie dus ik maandag naar mijn sigarenboer en hij zei dat het al uitverkocht was
Dat via marktplaats blijft een gok, wil je zekerheid dan ga je het halen of spreek je ergens centraal af. En als je nu een seizoenskaart besteld kun je gewoon op tijd naar alle wedstrijden hoor. In het geval dat je scc er nog niet is kun je een tijdelijk kaartje afhalen in de Arena zelf, moet je gewoon even bellen.
pi_29806538
Godver, tering tickutbox was om 10.01 alweer leeg Geen kaart voor AZ uit nog.
pi_29807076
Heb gelukkig nu wel eens een keer kaartjes voor Feyenoord thuis.

Mijn eerste klassieker in het stadion, heb er nu al zin in.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:02:01 #295
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29807272
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:26 schreef Bananenman het volgende:
Godver, tering tickutbox was om 10.01 alweer leeg Geen kaart voor AZ uit nog.
Same to me, hoop nog wel dat ik een kaartje kan bemachtigen. Anders maar alvast thuisvak proberen.
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29807342
Dat hele nieuwe gedoe met voetbal is nog een beetje onwennig hier. Als ik het goed begrijp is RBC - Ajax live te zien via Versatel. En wanneer is dan de samenvatting? Vanavond op talpa ergens?

Oftewel, ik moet weer oldskool LdL gaan luisteren voor live-gebeuren?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_29807390
Jezus wat zuigt die Talpa-site. Sorry.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_29807431
quote:
Sparta en Ajax hebben een akkoord bereikt over de transfer van de Ghanese middenvelder Anthony Obodai. De Ghanees mocht bij de Amsterdammers vertrekken, omdat hij toch aan weinig speelminuten zou toekomen.

De Rotterdamse club moet nog wel met de speler zelf rond zien te komen, maar daar verwacht men geen problemen mee. ADO Den Haag en Heracles hadden ook belangstelling voor de speler, maar de laatste club viel sowieso al af, omdat Obodai niet op kunstgras wilde spelen.

Behalve met Obodai, is Sparta ook nog bezig om de selectie te versterken met Takak van PSV en Hakansson, die in het verleden bij SC Heerenveen en RBC Roosendaal speelde.
Yeuh
pi_29807434
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:09 schreef VoreG het volgende:

[..]

Yeuh
pi_29807445
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:05 schreef keeper het volgende:
Dat hele nieuwe gedoe met voetbal is nog een beetje onwennig hier. Als ik het goed begrijp is RBC - Ajax live te zien via Versatel. En wanneer is dan de samenvatting? Vanavond op talpa ergens?

Oftewel, ik moet weer oldskool LdL gaan luisteren voor live-gebeuren?
LdL is sowieso de beste optie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')