Neequote:Op maandag 15 augustus 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Honey?
quote:It smells like a turd covered in burnt hair!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Chielus het volgende:
Is het een Frat-pack film?
Dank uquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:33 schreef Chielus het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Frat_pack
Jaja, het betreft hier het luchtje van Brian fantana "Sex Panther"quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:34 schreef Chielus het volgende:
of misschein Anchorman?
rustig chielus, je hebt het al goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef Chielus het volgende:
Zoolander?
Ik merk het, beetje overentousiasme zo op de maandagmiddag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef Undergod het volgende:
[..]
rustig chielus, je hebt het al goed
2 xquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Anna Paquin en Heather Graham?
das wel goed, maar ik wil wel graag nog een 2de naam voor de puntenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:41 schreef Undergod het volgende:
ik gok kate hudson en nog iemand
The Substitute +1quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:43 schreef The_Substitute het volgende:
iig Frances McDormand
+ Kate Hudson dus
Dead Son deed het hem.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:57 schreef The_Substitute het volgende:
uhh....ja
mr_anonimous +1
Was ie zo makkelijk dan?
The Substitute +1quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:03 schreef The_Substitute het volgende:
John Leguizamo
William Fichtner?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:11 schreef The_Substitute het volgende:
Dit zijn een aantal personages.
Wie zoek ik?
* Alex Tardio
* Sfc Jeff Sanderson
* Jurgen
* David Sullivan
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eugene Levy
Alleen een beetje laatquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:37 schreef Khalein het volgende:
Dogma: Bartleby
The Sum of All Fears: Jack Ryan
Chasing Amy: Holden McNeill
Armageddon: A.J. Frost
Buffy The Vampire Slayer: Basketball Player #10
Jersey Girl: Ollie Trinke
Pearl Harbor: Rafe McCawley
Good Will Hunting: Chuckie Sullivan
Dazed & Confused: Fred O Bannion
Paycheck - Michael Jennins
Dit zou het dan moeten zijn... Met dank aan voorgaanden
mr_anonimous +1quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Dogma: Bartleby
The Sum of All Fears: Jack Ryan
Chasing Amy: Holden McNeill
Armageddon: A.J. Frost
Buffy The Vampire Slayer: Basketball Player #10
Jersey Girl: Ollie Trinke
Pearl Harbor: Rafe McCawley
Good Will Hunting: Chuckie Sullivan
Fred O Bannion = Dazed & Confused
Basketballplayer 10 = Buffy?
Ollie Trinkle = Jersey Girl
Micheal Jennins = Paycheck?
Had ik maar niet in de oude post moeten gaan zitten prutsenquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
So close, yet so far away Khalein
The_Substitute +1quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:55 schreef The_Substitute het volgende:
Chris Elliot
Groundhog Day
There Something About Mary
Kingpin
Het zijn er maar 3, en Jay Leno is er 1 van ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:11 schreef Sokolsky het volgende:
Wel gezien, maar weet het niet meer. Jay Leno zat er geloof ik bij. Hoeveel zoek je er eigenlijk?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:20 schreef Sokolsky het volgende:
Martha Stewart?
Jay Lenoquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:25 schreef Sokolsky het volgende:
Oh wacht... met die snor. 't is wel diep graven dit. Burt Reynolds?
Maar daarna houdt het echt op.
Oprah?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:26 schreef The_Substitute het volgende:
Jay Leno
Burt Reynolds
+ een vrouwelijke tv-ster
jenny jamesquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jay Leno
Burt Reynolds
+ een vrouwelijke tv-ster
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ricki Lake?
In 1 post nog aub! Dan kan ik het goedkeuren!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:21 schreef Khalein het volgende:
Rosie (O'Donnell)
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Khalein het volgende:
D'oh!
Jay Leno, Rosie O'Donnell, Burt Reynolds
Mr. Holland's Deep Space?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef Khalein het volgende:
weer een aflevering van...
Name that movie....![]()
[afbeelding]
En dat is de juiste gedachte!!!quote:
Zo begint het nummer What it feels like for a girl van Madonna. Dit is echter een 'sample' uit een film. Wie zegt het en in welke film?quote:Girls can wear jeans
And cut their hair short
Wear shirts and boots
'Cause it's OK to be a boy
But for a boy to look like a girl is degrading
'Cause you think that being a girl is degrading
But secretly you'd love to know what it's like
Wouldn't you
What it feels like for a girl
Of meer kennis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:36 schreef ranja het volgende:
morgen maar verder? misschien is er dan meer belangstelling
Jaaaaaaaaah, ArtyShock +1! 'Closer' is het goede antwoord!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:44 schreef ArtyShock het volgende:
Zo. Closer gezien. Viel niet tegen. Maar ik weet nu niet meer wat ik van Mike Nichols moet vinden.
En wáárom schrijf ik dat híer op?![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:27 schreef PDOA het volgende:
Jaaaaaaaaah, ArtyShock +1! 'Closer' is het goede antwoord!!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:00 schreef PDOA het volgende:
The Cement Garden dacht ik zo. Die vraag hoorde ik laatst ook in een of andere filmquiz op de BBC. Heb je 'm daarvan toevallig?
Het was geloof ik met Jonathan ross... maar zeker weten doe ik het niet... Al een paar maanden terug namelijk. Anyway...quote:
die is het ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:31 schreef PDOA het volgende:
De enige bekende naam die ik me kan herinneren in die film is Charlotte Gainsbourgh of hoe je het dan ook schrijft... Ik kan de sample niet afluisteren i.i.g.
Damn. Da's best snel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Battle Royale
Hana Bi
Sonatine
Brother
Johnny Mnemonic
Violent Cop
Blood & Bones
Kikujiro
Zatoichi
Battle Royale II?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
jurgen prochnow
Carmen?quote:
Of de titel van de film...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:03 schreef PDOA het volgende:
Noem eens een acteur/actrice?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:03 schreef PDOA het volgende:
Noem eens een acteur/actrice?
Hm, ik dacht dat Patch hier de filmster was...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:51 schreef dolle_hond het volgende:
- gorro
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:58 schreef PDOA het volgende:
Privates of the Carribean?
bergmanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:53 schreef PDOA het volgende:
Zegt me echt helemaal niks. Regisseur?
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:17 schreef Sokolsky het volgende:
Is 't een Kobayashi?
Ik was 'm al aan het editten voor ik jouw tweede 17:19 post had gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef Sokolsky het volgende:
Gaat 'ie stiekem editten. Zo kan ik het ook.
quote:Director's
is a fantastic, rich, atmospheric horror film set in an amazing rural location. Its influence on decades of rural-set genre pics is undeniable.
In a medieval, warring Japan, a wild, young woman and her mother-in-law rob and kill lost samurai in order to survive. Problems begin when the younger woman becomes involved with an intended victim.
Staged in a rural world of tall, swaying grass and swollen rivers, the film contains little dialogue and little exposition. It relies heavily on the non-verbal performances of the female leads and the superbly conveyed location.
It is erotic, creepy, sensual, savage and beautiful.
Cinematic poetry.
Correctemundoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:32 schreef EricusMaximus het volgende:
Onibaba
Krèkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Indringeromundo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Scorsese?
Geen van beide als ik zou moeten gokken...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
Is dat Keanu Reeves links, of Chris Klein?
Da's toevallig niet James Marshall hè. Nah... Die is ook blond in plaats van donker.quote:
Dude.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:48 schreef California het volgende:
Ah natuurlijk, Ken Loach.
In bepaalde situaties vind ik een 1-2'tje tussen twee vrouwen niet zo erg... Maareh...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Met de aangeboden titels van TM komt Sheri aan zes stuks.
Another you, Stir Crazy en Silver Streak hadden ook nog gekund.
Sheridana +1
Iets met Frankenstein was sowieso niet goed genoeg voor een punt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In bepaalde situaties vind ik een 1-2'tje tussen twee vrouwen niet zo erg... Maareh...
Dan verzin je dat er toch gewoon bijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In bepaalde situaties vind ik een 1-2'tje tussen twee vrouwen niet zo erg... Maareh...
quote:
JAAAquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:51 schreef mr_anonimous het volgende:
point break = Kathryn Bigelow
Big = Penny Marshal
Mississipi Masala = Mira Nair
Tom en Thomas = Esmee Lammers
Zus en Zo = Paula van der Oest
Lost in translation = Sofia Coppola
Ja dus!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:51 schreef Sheridana het volgende:
hmm....zijn er wel zoveel vrouwelijke regisseurs...? En zo ja, zijn ze erg bekend?
spheris - wayne's worldquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:46 schreef Sheridana het volgende:
Om verder te gaan met vrouwen en zo...Geef maar 6 films van een vrouwelijke regisseur naam van film en naam van regisseusse graag
Ik denk dat je in de war bent met Bobcat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:59 schreef Sheridana het volgende:
Is hij die met die rare stem?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:57 schreef ArtyShock het volgende:
*Zucht*
Zo snel kan ik niet hoor... Ik heb ook nog werk hier.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
Zat ie niet in Desperado?
Wayne's world is door een vrouw geregisseerd?? Mijn hemel!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
spheris - wayne's world
carole reed - third man
sofia coppola - lost in translation
maria goos - antonia
von trotta - rosenstrasse
nousjka van brakel -een vrouw als eva
Oh ja, Desperado!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films waar in hij te zien was
[afbeelding]
Clear and Present Danger?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
... en hij speelde in één van die Tom Clancy films.
Al twee titels. Nog een te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh ja, Desperado!
Hij was ook die gladjakker in Only You en hij speelde in één van die Tom Clancy films.
Maar z'n naam? Geen idee. Zal wel lekker Zuid-Amerikaans klinken.
Punt gaat naar TM.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:08 schreef Sheridana het volgende:
Oh, hij was die baas!! Die drugslord of zo!! Bucho! toch?
Ja dank, die!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Clear and Present Danger?
Die was ook goed geweest idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:11 schreef Sheridana het volgende:
Behind Enemy Lines!
The hunt for Red Octoberquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:12 schreef twentemeisje het volgende:
Noem nog 3 films die gebaseerd zijn op een schrijfsel van meneer Clancy....
Hee... Lotgenoot.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:14 schreef Chielus het volgende:
Hunt for the red october
The sum of allfears
Patriot Games
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Patriot Games
Hunt for red october
sum of all fears
quote:
quote:
Sheridana +1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:29 schreef Sheridana het volgende:
Training Day?
Beetje wel, maar met het verstand op nul is het best een aardige film.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:30 schreef twentemeisje het volgende:
Training Day... ik vind het nog steeds de meest ongeloofwaardige rol van Denzel... (of ligt dat aan mij?)
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij was het een orang oetang en geen idee.
Krijg ik nu een half punt?![]()
Tjeerd Oosterhuis kan ook nog.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:49 schreef Chielus het volgende:
Bert Oosterbos?
Oh dat weet ik nog: Clyde!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef Sheridana het volgende:
Zijn naam lijkt een beetje op die van Clint...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nog: Clyde!
Wat een heerlijke baggerfilms waren dat zeg.
Niet dat ik daar wel ooitvan gehoord heb,maar goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Chielus het volgende:
even opgezocht, maar het is eigenlijk "Every which way but loose"
en het vervolg heet Any wich way you can geloof ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Chielus het volgende:
JE HEBT GELIJK!! Heb er 2 door elkaar gehaald!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Chielus het volgende:
Neue, nie echt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
JE HEBT GELIJK!! Heb er 2 door elkaar gehaald!!
Any which way you can en Every which way but loose....![]()
Trouwens, Clyde zat ook in die andere volgens mij...
Had je het dan wel geweten?
Check! Het leven is soms zó simpel.quote:
Klinkt wel als een interessante titelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:05 schreef Chielus het volgende:
en ik zit te denken aan: Hunting the coyote boys .....
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:05 schreef Chielus het volgende:
en ik zit te denken aan: Hunting the coyote boys .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |