Oh ja, Desperado!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films waar in hij te zien was
[afbeelding]
Clear and Present Danger?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
... en hij speelde in één van die Tom Clancy films.
Al twee titels. Nog een te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh ja, Desperado!
Hij was ook die gladjakker in Only You en hij speelde in één van die Tom Clancy films.
Maar z'n naam? Geen idee. Zal wel lekker Zuid-Amerikaans klinken.
Punt gaat naar TM.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:08 schreef Sheridana het volgende:
Oh, hij was die baas!! Die drugslord of zo!! Bucho! toch?
Ja dank, die!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Clear and Present Danger?
Die was ook goed geweest idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:11 schreef Sheridana het volgende:
Behind Enemy Lines!
The hunt for Red Octoberquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:12 schreef twentemeisje het volgende:
Noem nog 3 films die gebaseerd zijn op een schrijfsel van meneer Clancy....
Hee... Lotgenoot.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:14 schreef Chielus het volgende:
Hunt for the red october
The sum of allfears
Patriot Games
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Patriot Games
Hunt for red october
sum of all fears
quote:
quote:
Sheridana +1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:29 schreef Sheridana het volgende:
Training Day?
Beetje wel, maar met het verstand op nul is het best een aardige film.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:30 schreef twentemeisje het volgende:
Training Day... ik vind het nog steeds de meest ongeloofwaardige rol van Denzel... (of ligt dat aan mij?)
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij was het een orang oetang en geen idee.
Krijg ik nu een half punt?![]()
Tjeerd Oosterhuis kan ook nog.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:49 schreef Chielus het volgende:
Bert Oosterbos?
Oh dat weet ik nog: Clyde!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef Sheridana het volgende:
Zijn naam lijkt een beetje op die van Clint...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nog: Clyde!
Wat een heerlijke baggerfilms waren dat zeg.
Niet dat ik daar wel ooitvan gehoord heb,maar goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Chielus het volgende:
even opgezocht, maar het is eigenlijk "Every which way but loose"
en het vervolg heet Any wich way you can geloof ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Chielus het volgende:
JE HEBT GELIJK!! Heb er 2 door elkaar gehaald!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Chielus het volgende:
Neue, nie echt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
JE HEBT GELIJK!! Heb er 2 door elkaar gehaald!!
Any which way you can en Every which way but loose....![]()
Trouwens, Clyde zat ook in die andere volgens mij...
Had je het dan wel geweten?
Check! Het leven is soms zó simpel.quote:
Klinkt wel als een interessante titelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:05 schreef Chielus het volgende:
en ik zit te denken aan: Hunting the coyote boys .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |