In bepaalde situaties vind ik een 1-2'tje tussen twee vrouwen niet zo erg... Maareh...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Met de aangeboden titels van TM komt Sheri aan zes stuks.
Another you, Stir Crazy en Silver Streak hadden ook nog gekund.
Sheridana +1
Iets met Frankenstein was sowieso niet goed genoeg voor een punt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In bepaalde situaties vind ik een 1-2'tje tussen twee vrouwen niet zo erg... Maareh...
Dan verzin je dat er toch gewoon bijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In bepaalde situaties vind ik een 1-2'tje tussen twee vrouwen niet zo erg... Maareh...
quote:
JAAAquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:51 schreef mr_anonimous het volgende:
point break = Kathryn Bigelow
Big = Penny Marshal
Mississipi Masala = Mira Nair
Tom en Thomas = Esmee Lammers
Zus en Zo = Paula van der Oest
Lost in translation = Sofia Coppola
Ja dus!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:51 schreef Sheridana het volgende:
hmm....zijn er wel zoveel vrouwelijke regisseurs...? En zo ja, zijn ze erg bekend?
spheris - wayne's worldquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:46 schreef Sheridana het volgende:
Om verder te gaan met vrouwen en zo...Geef maar 6 films van een vrouwelijke regisseur naam van film en naam van regisseusse graag
Ik denk dat je in de war bent met Bobcat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:59 schreef Sheridana het volgende:
Is hij die met die rare stem?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:57 schreef ArtyShock het volgende:
*Zucht*
Zo snel kan ik niet hoor... Ik heb ook nog werk hier.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
Zat ie niet in Desperado?
Wayne's world is door een vrouw geregisseerd?? Mijn hemel!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
spheris - wayne's world
carole reed - third man
sofia coppola - lost in translation
maria goos - antonia
von trotta - rosenstrasse
nousjka van brakel -een vrouw als eva
Oh ja, Desperado!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films waar in hij te zien was
[afbeelding]
Clear and Present Danger?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
... en hij speelde in één van die Tom Clancy films.
Al twee titels. Nog een te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh ja, Desperado!
Hij was ook die gladjakker in Only You en hij speelde in één van die Tom Clancy films.
Maar z'n naam? Geen idee. Zal wel lekker Zuid-Amerikaans klinken.
Punt gaat naar TM.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:08 schreef Sheridana het volgende:
Oh, hij was die baas!! Die drugslord of zo!! Bucho! toch?
Ja dank, die!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Clear and Present Danger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |