Ze stromen bij mij geregeld binnen, verkeersboetes wel te verstaan. Achteraf stom natuurlijk, zo letterlijk duizenden euro''s weggegooid!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Een boete is nooit fijn, zonde van het geld ook. Had je veel meer leuke dingen voor kunnen doen.
Ik heb nog nooit een boete gehad in mijn leven. Weet niet hoe dat komt. Altijd aan de regels gehouden. Alleen boetes bij de bibliotheek, maar dus toch boetes gehadBoetes wegens het te laat terug brengen van materiaal.
Het beste zou zijn om meer circuits aan te brengen waar automoblisten lekker kunnen scheuren. Of de wegen beter en rechter. Veiligere en betere infrastructuur. De infrastructuur kan veel beter en efficienter denk ik. Ze gooien er vaak met de pet na in Den Haag en elders.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:50 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Ze stromen bij mij geregeld binnen, verkeersboetes wel te verstaan. Achteraf stom natuurlijk, zo letterlijk duizenden euro''s weggegooid!![]()
Ik hoef niet te scheuren op een circuit hoor. Ik wil zo snel mogelijk van A naar B komen, en doelloos rondjes rijden op een circuit schiet dan niet opquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed, dan heb je wel veel circuits nodig en niet iedereen heeft een auto die op een circuit kan.
Dan neem je toch gewoon het vliegtuig? Wie wilt nu 3 uur in de auto zitten om van a naar b te komen? Dat is zo zinloos en zonde van de tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoef niet te scheuren op een circuit hoor. Ik wil zo snel mogelijk van A naar B komen, en doelloos rondjes rijden op een circuit schiet dan niet op.
Maar op die desbetreffende weg let ik voortaan wel beter op mijn snelheid.
Ik voel me redelijk of topic.
Een vliegtuig nemen om die 15 km woon-werkverkeer te overbruggen lijkt mij nu een beetje geldverspillingquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon het vliegtuig? Wie wilt nu 3 uur in de auto zitten om van a naar b te komen? Dat is zo zinloos en zonde van de tijd.
Ontopic dan maar. Ik voel me ontspannen wel. Maar nog steeds niet hoe het zijn moet. Kan altijd beter.
Donequote:Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef Sylvana het volgende:
kan de TT misschien ff aangepast worden, het moet HVJJN zijn, en niet HVVJN?
Mentaal ben ik ook niet te krakenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:02 schreef Kreator het volgende:
Fysiek dan hè. Mentaal ben ik niet te kraken.
Een afwezig gevoel is niet erg. Maak je niet druk. En als je vergeet wat je 10 seconden geleden gezegd hebt is dat juist positief. Vergeetachtigheid is loslaten. En loslaten is juist het beste wat er is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:53 schreef Morwen het volgende:
Een beetje vreemd![]()
Een soort twilightzone achtig gevoelIk ben vanalles kwijt, dingen begeven het en ik heb 2 vreemde gesprekken gehad waarvan ik nu denk.......
![]()
Fysiek is het ook al wazig, een beetje zweverig afwezig gevoel![]()
Nog maar een keer![]()
![]()
En hoe!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Goed. Iets met feestjes organiseren en element.![]()
Met jou komt het ook nog goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:45 schreef DuchessX het volgende:
Moe maar wel enkele fijne ontspannen momenten gecreëerd vandaag
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef ThunderChild het volgende:
KUT ... KUT ... en nog eens KUT !!!![]()
![]()
![]()
* ThunderChild zoekt iets waarmee 'ie dingen kan gaan slopen . . .
Heb jij dan geen chef ff 'kapot' moet ??quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef melismay het volgende:
Niets kapot maken, daar krijg je spijt van...
Mja, misschien, maar ik zou nu toch wel graag mijn sleutelbos terugvindenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een afwezig gevoel is niet erg. Maak je niet druk. En als je vergeet wat je 10 seconden geleden gezegd hebt is dat juist positief. Vergeetachtigheid is loslaten. En loslaten is juist het beste wat er is.
Dust in the wind principe.
Als alles uit elkaar valt, is alles perfect.
quote:
Nou bij mij is dat niet zo hoor, maar dat ambieer ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien heb je een hekel aan je huidige werk?
Is geen gezonde situatie wanneer je thuis komt met een rot gevoel van je werk.
Fluitend gaan en fluitend thuis komen. Je werk zou je 2e thuis dienen te zijn
Nou ik ambieer het wel, ik wil van mijn werk een hobby maken. Of van mijn hobby mijn werk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:28 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou bij mij is dat niet zo hoor, maar dat ambieer ik ook niet.
Al zou mijn baas steil achterover slaan als ie dit zou lezen
Er zijn open circuitdagen op Zandvoort waar je je voor in kunt schrijven, meestal in clubverband, maar je kan ook als "outsider" inschrijven. Mss dat je er wat aan hebtquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het beste zou zijn om meer circuits aan te brengen waar automoblisten lekker kunnen scheuren. Of de wegen beter en rechter. Veiligere en betere infrastructuur. De infrastructuur kan veel beter en efficienter denk ik. Ze gooien er vaak met de pet na in Den Haag en elders.
Maar vooral circuits. Maar goed, dan heb je wel veel circuits nodig en niet iedereen heeft een auto die op een circuit kan.
Circuits daar kun je tenminste op rondetijden rijden. Op rondetijden is het leuker rijden.
Er is zelfs een heuse stichting voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:29 schreef purplerose het volgende:
wishing i had the guts to die ( al zullen er best paar mensen zijn die me graag willen helpen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |