Thunderbird.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:12 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is richting Mycom op zijn spulletjes op te halen.![]()
Die heb ik ookquote:
bijna wel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen wanneer die van ons problemen gaan krijgen
helemaal naar rotterdamquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:12 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is richting Mycom op zijn spulletjes op te halen.![]()
mijn msn , active synch en email werkt niet sinds in een virus scanner heb geinstalleerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
jullie hebben wel eg veel problemen he
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:19 schreef coz het volgende:
[..]
mijn msn , active synch en email werkt niet sinds in een virus scanner heb geinstalleerd![]()
Dat is nog niks. Bij mij heeft een virusscanner er ooit voor gezorgd dat ik Windows opnieuw mocht installeren. Hij kwam niet meer verder dan de wallpaper en dat was het dan wel weer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:19 schreef coz het volgende:
[..]
mijn msn , active synch en email werkt niet sinds in een virus scanner heb geinstalleerd![]()
Ik heb er ook geen één op het moment.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
virusscanners zijn dus slecht
maar goed dat ik er geeneen heb geinstalleerd
Yep!!!quote:
nog iets stiller .. er zit geen fan inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:09 schreef Dromenvanger het volgende:
In de veronica gids waren ze ook met humor aan het schrijven over een multi media pc. Dat ding dat is dus muisstil en ze hadden het over het type nummer ervan. Schreven ze van, het is nog net niet het type nummer van een Vliegende schotel, of zoiets al.... Het zou zo het type nummer van een vliegende schotel kunnen zijn
Dat ding zag er ook super strak uit qua vormgeving.
Functie wordt dan omgedraaid, niets erg aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef SHERMAN het volgende:
Aha mooi, jij bent toch ook een pc in elkaar aan het zetten? Je kent toch wel van die kleine zwarte plugjes voor de power en reset knop enzo? Hoeveel kwaad kan het om die andersom aan te sluiten? Ben er namelijk niet zeker van of ze nu goed zitten.... die tekens zijn ook onduidelijk vind ik.word dan gewoon de functie omgedraaid of is mijn pc dan dood?
Zwart draadje in de ground, en in het boekje staat er meestal bij wat welk pinnetje isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef SHERMAN het volgende:
Aha mooi, jij bent toch ook een pc in elkaar aan het zetten? Je kent toch wel van die kleine zwarte plugjes voor de power en reset knop enzo? Hoeveel kwaad kan het om die andersom aan te sluiten? Ben er namelijk niet zeker van of ze nu goed zitten.... die tekens zijn ook onduidelijk vind ik.word dan gewoon de functie omgedraaid of is mijn pc dan dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |