Yep!!!quote:
nog iets stiller .. er zit geen fan inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:09 schreef Dromenvanger het volgende:
In de veronica gids waren ze ook met humor aan het schrijven over een multi media pc. Dat ding dat is dus muisstil en ze hadden het over het type nummer ervan. Schreven ze van, het is nog net niet het type nummer van een Vliegende schotel, of zoiets al.... Het zou zo het type nummer van een vliegende schotel kunnen zijn
Dat ding zag er ook super strak uit qua vormgeving.
Functie wordt dan omgedraaid, niets erg aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef SHERMAN het volgende:
Aha mooi, jij bent toch ook een pc in elkaar aan het zetten? Je kent toch wel van die kleine zwarte plugjes voor de power en reset knop enzo? Hoeveel kwaad kan het om die andersom aan te sluiten? Ben er namelijk niet zeker van of ze nu goed zitten.... die tekens zijn ook onduidelijk vind ik.word dan gewoon de functie omgedraaid of is mijn pc dan dood?
Zwart draadje in de ground, en in het boekje staat er meestal bij wat welk pinnetje isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef SHERMAN het volgende:
Aha mooi, jij bent toch ook een pc in elkaar aan het zetten? Je kent toch wel van die kleine zwarte plugjes voor de power en reset knop enzo? Hoeveel kwaad kan het om die andersom aan te sluiten? Ben er namelijk niet zeker van of ze nu goed zitten.... die tekens zijn ook onduidelijk vind ik.word dan gewoon de functie omgedraaid of is mijn pc dan dood?
Mooi ding was dat hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:49 schreef coz het volgende:
[..]
nog iets stiller .. er zit geen fan in![]()
dat is dan lekker suf, normaal moet het wel bijgeleverd zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:42 schreef SHERMAN het volgende:
Das dan joepie want ik heb geen boek van mijn mb en staat niet op welk mb het is.. :’)
Ik doe dan altijd met de tekst, die op die zwartje pinnetjes staat, richting de onderkant van de kast.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:42 schreef SHERMAN het volgende:
Das dan joepie want ik heb geen boek van mijn mb en staat niet op welk mb het is.. :’)
Kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:56 schreef SHERMAN het volgende:
Onderkant van de kast gericht de tekst? Dan ga ik dat doen, want ik ben er inmiddels geloof ik uit welke waar moet.
nouja , ze wisten het wel ongeveer , maar precies uitleggen zou geen hond snappen en te lang zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi ding was dat heKun je daar ook internet mee op?
Veronica gids schaf ik vaker aan naast de televizier. Staan vaak leuke hebbedingen in. Zoals die ene sub-woofer die ze aan het aanprijzen waren deze week. Allerlei nieuwe techniek zat erinWeet niet hoe het zat maar dat wisten ze bij Veronica ook niet precies
![]()
welke pc is het geworden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:17 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN typt vanaf eigen pc.
Hij doet het.
Leds werken nog niet, dus die zal ik wel verkeerd hebben aangesloten. Zo dus even veranderen. En ook meteen kijken hoe ik die front audio enzo kan laten werken.
En daarna de controlle en de hdd installeren.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef mschol het volgende:
zo net een uur in een wachtkamertje gezeten om in 5 minuten bloed te laten prikken
Hopen dat het bloed dan goed isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon bloed prikken voor onderzoek... niks bijzonders...
Misschien rot geheugen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:55 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel
't is gewoon weird.. dacht dat het me hd was, dus een 80gig van werk meegenomen, nee dus
ik ga vanavond maar stofzuigen ofzo, en hopen dattie nog wat doet daarna.
Mwah, je zou piepjes moeten horen als er iets daadwerkelijk met het geheugen ad hand zou zijn...quote:
Hoeft niet alles te zeggen. Ik had ook eens last van een rot reepje maar hij piepte nooit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, je zou piepjes moeten horen als er iets daadwerkelijk met het geheugen ad hand zou zijn...
Ik hoor helemaal niets...
ik ga pizza etenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:12 schreef Troel het volgende:
bami is ook wel lekker
Maar wij eten vandaag lekker wat anders
* mschol vind het een klere client...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:33 schreef Marty26 het volgende:
[Fokschaap] Megaflush van meer dan 3 miljoen voor FAD Hey mensen zouden jullie ook zo vriendelijk willen zijn hier aan mee te doen?
Jump en ik doen al mee! Het is voor het goeie doel en als je pc toch heel de nacht aan staat "Why not"?
* Marty26 is nu al trots op jullie![]()
en jij gniepig lachen hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ROFL ...![]()
suc6 met oplossen dan maar
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:33 schreef Marty26 het volgende:
[Fokschaap] Megaflush van meer dan 3 miljoen voor FAD Hey mensen zouden jullie ook zo vriendelijk willen zijn hier aan mee te doen?
Jump en ik doen al mee! Het is voor het goeie doel en als je pc toch heel de nacht aan staat "Why not"?
me pc staat alleen aan als iker benquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:33 schreef Marty26 het volgende:
Ach het is nou geen hoog standje nee maar het werkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol vind het een klere client...
veels te omslachtig...
doe mij die van SoB maar
Nee, ik moet er een stekkertje in doen met LED, maar die heb ik niet eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat heb ik net op
[..]
Wil die niet meewerken?
Is inderdaad een aardige troep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:58 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Dit is me pc nu, wat een rommel
En die hebben ze er geeneens bijgeleverd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, ik moet er een stekkertje in doen met LED, maar die heb ik niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |