Misschien rot geheugen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:55 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel
't is gewoon weird.. dacht dat het me hd was, dus een 80gig van werk meegenomen, nee dus
ik ga vanavond maar stofzuigen ofzo, en hopen dattie nog wat doet daarna.
Mwah, je zou piepjes moeten horen als er iets daadwerkelijk met het geheugen ad hand zou zijn...quote:
Hoeft niet alles te zeggen. Ik had ook eens last van een rot reepje maar hij piepte nooit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, je zou piepjes moeten horen als er iets daadwerkelijk met het geheugen ad hand zou zijn...
Ik hoor helemaal niets...
ik ga pizza etenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:12 schreef Troel het volgende:
bami is ook wel lekker
Maar wij eten vandaag lekker wat anders
* mschol vind het een klere client...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:33 schreef Marty26 het volgende:
[Fokschaap] Megaflush van meer dan 3 miljoen voor FAD Hey mensen zouden jullie ook zo vriendelijk willen zijn hier aan mee te doen?
Jump en ik doen al mee! Het is voor het goeie doel en als je pc toch heel de nacht aan staat "Why not"?
* Marty26 is nu al trots op jullie![]()
en jij gniepig lachen hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ROFL ...![]()
suc6 met oplossen dan maar
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:33 schreef Marty26 het volgende:
[Fokschaap] Megaflush van meer dan 3 miljoen voor FAD Hey mensen zouden jullie ook zo vriendelijk willen zijn hier aan mee te doen?
Jump en ik doen al mee! Het is voor het goeie doel en als je pc toch heel de nacht aan staat "Why not"?
me pc staat alleen aan als iker benquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:33 schreef Marty26 het volgende:
Ach het is nou geen hoog standje nee maar het werkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol vind het een klere client...
veels te omslachtig...
doe mij die van SoB maar
Nee, ik moet er een stekkertje in doen met LED, maar die heb ik niet eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat heb ik net op
[..]
Wil die niet meewerken?
Is inderdaad een aardige troep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:58 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Dit is me pc nu, wat een rommel
En die hebben ze er geeneens bijgeleverd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, ik moet er een stekkertje in doen met LED, maar die heb ik niet eens.
Dat is inderdaad een rommel!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:58 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Dit is me pc nu, wat een rommel
dat weet ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:10 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een rommel!Kan er nog wel iets van lucht doorheen komen?
De familie Stof is zo te zien ook uitgenodigdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat weet ik eerlijk gezegd ook niet
Nog een fotootje, 1.5mb:
http://sjowhan.tweakdsl.nl/foto/fans1.jpg
Volgens mij willen ze een kabel vanaf mijn mb naar die controller hebben voor power, maar die heb ik dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is inderdaad een aardige troep.
[..]
En die hebben ze er geeneens bijgeleverd?
Klinkt vrij vaag. Ik heb hier ook nog een IDE-controller liggen en die had dat niet nodig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze een kabel vanaf mijn mb naar die controller hebben voor power, maar die heb ik dus gewoon niet.
iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De familie Stof is zo te zien ook uitgenodigd
De handleiding:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klinkt vrij vaag. Ik heb hier ook nog een IDE-controller liggen en die had dat niet nodig.
Dat stukje staat ook in de handleiding van mijn controller. Maar ik heb dat nooit gedaan en hij deed het gewoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De handleiding:
[[url=http://img22.imageshack.us/img22/9021/controller2ht.th.gif]afbeelding][/URL]
In het boekje staan die pinnetjes zoals hier in het blauwe vakje. Maar op mijn kaart lopen ze zoals rood.
Stukje over die kabel:
[[url=http://img22.imageshack.us/img22/7853/controller23as.th.gif]afbeelding][/URL]
Zie stap 3.
Probleem is nu dus dat Windows niet door heeft dat er wat in die poort zit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat stukje staat ook in de handleiding van mijn controller. Maar ik heb dat nooit gedaan en hij deed het gewoon.
Dan moet je de drivers denk ik installeren. Die LED kabel is niet essentieel. Die is precies hetzelfde als de HD-Led kabel die je op je moederbord hebt aangesloten. En de meeste kasten hebben voor de kabel van de HD-LED een 2 pin en 4 pin variant en één van die twee kan je hierop aansluiten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Probleem is nu dus dat Windows niet door heeft dat er wat in die poort zit.Heb ook al andere geprobeerd maar dan doet ie het ook niet.
Mooi dat het gelukt isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:20 schreef SHERMAN het volgende:
Thanks Elmar.
Dankzij jou heb ik hem toch nog is in een andere poort gedaan en nu doet ie het.Volgens mij had ik hem er niet goed ingedaan ofzo.
Schijf word nu herkend als 128Gb dus nog even kijken hoe dat zit, aangezien het een 250Gb is.
En er is geen BIOS update voor dat ding te vinden op hun site, zodat hij dan wel schijven van die grote aankan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:25 schreef SHERMAN het volgende:
Gevonden. Eigen schuld, de controller kan niet meer dan 128Gb aan.
Stom stom stom. Straks maar proberen om mijn 80Gb schijf met windows aan die controller te krijgen. Hoop alleen wel dat er geboot van zo'n controller kan worden.
a clean ship is a happy shipquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:32 schreef Dromenvanger het volgende:
ZoIk ben windows washer aan het gebruiken op aanraden van mijn broer. Kijken hoeveel zooi dat programma weet op te schonen
Schone pc, schone wereld, schone hersens
Schoon alles
Jawel, en die ga ik vanavond nog installeren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En er is geen BIOS update voor dat ding te vinden op hun site, zodat hij dan wel schijven van die grote aankan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |