Klopt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hmm, tja. Wat dat betreft is het wel redelijk wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik ga er geen probleem van maken wanneer iemand anders is, maar ik vind het ook bullshit om te moeten wachten.
Jij hebt toch ook via iemand een bonus gekregen laatst?
Daarom. Ik zal de volgende wel voor een van jullie latenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Vorige keer was ik idd eerder, toen is er alleen nooit een mailtje hier binnen gekomen van die user, dus ook geen bonus.
Mourinhio schijnt niet zo blij te zijn met Robben, maar....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
En als je Robben afgelopen week bezig zag. Ik zie Chelsea niet verliezen.
Uh, ooooh.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:20 schreef VincentAdam het volgende:
25 euro op nac gedaan ook maar
Robben was idd goed bezig ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chelsea won wel van Arsenal voor de Community Shield.
En als je Robben afgelopen week bezig zag. Ik zie Chelsea niet verliezen.
Heb je al geld gestort of ben je nog aan het droogneuken?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al geld gestort of ben je nog aan het droogneuken?
Nog steeds aan het droogneukenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al geld gestort of ben je nog aan het droogneuken?
Ze bedoelen MBL.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog steeds aan het droogneuken
Wat is MLB?
Wat houdt dat precies in?quote:Feyenoord -1 @1.81
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |