Klopt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hmm, tja. Wat dat betreft is het wel redelijk wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik ga er geen probleem van maken wanneer iemand anders is, maar ik vind het ook bullshit om te moeten wachten.
Jij hebt toch ook via iemand een bonus gekregen laatst?
Daarom. Ik zal de volgende wel voor een van jullie latenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Vorige keer was ik idd eerder, toen is er alleen nooit een mailtje hier binnen gekomen van die user, dus ook geen bonus.
Mourinhio schijnt niet zo blij te zijn met Robben, maar....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
En als je Robben afgelopen week bezig zag. Ik zie Chelsea niet verliezen.
Uh, ooooh.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:20 schreef VincentAdam het volgende:
25 euro op nac gedaan ook maar
Robben was idd goed bezig ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chelsea won wel van Arsenal voor de Community Shield.
En als je Robben afgelopen week bezig zag. Ik zie Chelsea niet verliezen.
Heb je al geld gestort of ben je nog aan het droogneuken?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al geld gestort of ben je nog aan het droogneuken?
Nog steeds aan het droogneukenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al geld gestort of ben je nog aan het droogneuken?
Ze bedoelen MBL.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog steeds aan het droogneuken
Wat is MLB?
Wat houdt dat precies in?quote:Feyenoord -1 @1.81
gewoon inschrijven en dan staat ut erop? op moet je er nog wat voor doen oid?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:47 schreef VinnieJones het volgende:
tvp![]()
ps: $50 no deposit bonus bij betonstars.com
Staat er na een paar uurtjes gelijk op.
10 keer inzetten, daarna kan je het opnemen..
Wel een baggersite trouwens![]()
Ik zie het ook nergens staan, heb me vanmorgen ingeschreven, ik zie nog niks staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
gewoon inschrijven en dan staat ut erop? op moet je er nog wat voor doen oid?
of is die actie al opgehouden??, zie ut nergens staan op die site
site ziet er nogal onbetrouwbaar uit..
Volgens mij zijn ze nog redelijk nieuw.. (lees: amateurs)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
gewoon inschrijven en dan staat ut erop? op moet je er nog wat voor doen oid?
of is die actie al opgehouden??, zie ut nergens staan op die site
site ziet er nogal onbetrouwbaar uit..
Je hebt je al geregistreerd en gestortquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:19 schreef roel26 het volgende:
Feyenoord gaat wel winnen van sparta !! vond ze vrij goed spelen vorige week tegen nac.
Wat betreft Utrecht - Az ben ik geneigd om op Utrecht in te zetten, vond Az niet echt indrukwekkend vorige week tegen sparta en utrecht uit is nooit een makkie!!
Denk dat mijn bets dit weekend worden feyenoord in een combo met Ajax en liverpool
Single bet op Utrecht
En mijn cashback op Schumacher 15 euro @7
weer geen 10 euro erbij, jammer manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt je al geregistreerd en gestort
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
weer geen 10 euro erbij, jammer man
bets staan pas paar uur van te voren (voor de bet begint) op de site..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef MisterMe het volgende:
ej vinnie,
hoe heb je het voor elkaar gekregen, ik zie nergens bets staan?
Zijn Amerikaanse odds, maar ik zou bij god niet weten hoe je die kan omrekenen naar onze odds. Die 2 vakjes rechts zijn trouwens under en over 2,5, zoals je die bij elke book vindt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ik snap dat inzetten bij betonstars nog niet helemaal..
[afbeelding]
draw is niet moeilijk, maar die andere vieren die getallen die erbij staan, 900 = 9.00? En een min quote lijkt me lastig, kan iemand het uitleggen
.
Nee toen ik dat bericht plaatste niet, maar nu 10 min geleden wel, met jou link!!.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt je al geregistreerd en gestort
Dit staat er in de FAQ:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef MisterMe het volgende:
nee die mogelijkheid zie ik ook niet nee
als je hem hebt gevonden zou je hem dan ff willen posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |