raar dat hij niet werkt, ik heb gewoon de url van de afbeelding geplakt in de ruimte waar je kunt typen, die geselecteerd en er een plaatje van gemaakt, ik zie het plaatje dan ook gewoon...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het plaatje doet/deed het niet, als je de link van het plaatje even copy/paste in een ander browservenster werkt het plaatje wel.
Omdat het plaatje in je cache zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
raar dat hij niet werkt, ik heb gewoon de url van de afbeelding geplakt in de ruimte waar je kunt typen, die geselecteerd en er een plaatje van gemaakt, ik zie het plaatje dan ook gewoon...
Dan zie ik 'em nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef Ambrosius het volgende:
als je de link van het plaatje even copy/paste in een ander browservenster werkt het plaatje wel.
Niet in FF.quote:
Mooi! Mijn bet is binnen:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
Die van Wimredon zie ik niet, die van kiko wel.
1-0 trouwens voor NL tegen Dui in de 3e minuut
Bedankt voor de tip, maar in een uur krijg ik het niet meer overgemaakt naar BookieBoyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:10 schreef Greetings het volgende:
P.S. wie zin heeft in een mini surebetje, of vooral om je geld op MrBookie risicoloos in te zetten (voor de bonus) kan aan de slag met Mexico at 1,33.....
Heb je die als single of als combo, want als combo lijkt het me inderdaad vrij kansloos.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:03 schreef APK het volgende:
Mijn kansloze bets voor komend weekend:![]()
Utrecht - AZ Alkmaar: AZ @ 2.35
Sparta Rotterdam - Feyenoord: Feyenoord @ 1.58
NAC Breda - Willem II: NAC @ 1.85
Tottenham - Middlesbrough : Middlesbrough @ 4.20
Chelsea - Arsenal: Chelsea @ 2.10
AZ speelde leuk afgelopen weekend en hebben een goalgetter erbij, Feyenoord lijkt mij een banker, Piere gaat het nu wél doen voor NAC, Middlesbrough zag er degelijk uit op de Chinees en Chelsea.....
Zie topic-titel.![]()
Je zou haast standaard op de tegenstander gokken, dan loop je dik binnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:10 schreef Calella het volgende:
Tennisadviser:
Laatste 25 tips:
2 goed
23 fout.
[afbeelding]
Als ik het saldo had, had ik je graag een quote van 46000 aangeboden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:37 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
-------------------------------------------------------------------
Singles - Second Round
(1)R Federer (SUI) d N Kiefer (GER) 46 64 64
-------------------------------------------------------------------
Als Federer 1 set verliest aan een mof kan hij er ook 2 verliezen aan een Belg.![]()
4 euro @46
Name your price.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:42 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Als ik het saldo had, had ik je graag een quote van 46000 aangeboden.
Ik wacht nog even tot ze bij Tennisadviser Federer - Rochus 2-0 tippen.quote:
En dan nog 3 a 4 dagen wachten.....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:00 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen krijg ik het wachtwoord van mn internetbankieren
Dan inloggen en 50 euro storten op Unibet.
Maak je geld dan over naar Betfair en ga daar aan de slag. Meer kans van slagenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik hoop dat ik door stabiel en evenwichtig denken mijn kapitaal aanzienlijk kan vergroten en het gok-element van dit vermaak niet onderschat
Rabo DIRECT heet het niet voor nietsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:03 schreef roel26 het volgende:
Ik ga morgen ook 100 euro overmaken naar MrBookmaker, met rabodirect meen dat het dan wel vrij snel op de account staat of heb ik het mis?? wil eigenlijk wel wat inzetten op wedstrijden dit weekend en op formule 1
Single.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef roel26 het volgende:
Heb je die als single of als combo, want als combo lijkt het me inderdaad vrij kansloos.![]()
Mag ik jou lid maken, dan krijg ik een bonus!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:03 schreef roel26 het volgende:
Ik ga morgen ook 100 euro overmaken naar MrBookmaker, met rabodirect meen dat het dan wel vrij snel op de account staat of heb ik het mis?? wil eigenlijk wel wat inzetten op wedstrijden dit weekend en op formule 1
Voor mij is het 'vermaak' gedeelte het belangrijkste, ik doe al een jaar met 50¤.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik hoop dat ik door stabiel en evenwichtig denken mijn kapitaal aanzienlijk kan vergroten en het gok-element van dit vermaak niet onderschat
Riskant, gisteren stond hij @ 1,60 tegen een spaanse knakker die totaal uit vorm is, maar toch succes, Robby staat 3-2 voor op dit moment, alleen regent het op dit moment...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:08 schreef VincentAdam het volgende:
tientje op ginepri tegen moya
Done.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord met handicap is ook een mooie odd.
Net als AZ trouwens, bij 1-0 en dan een gelijkspel is 3 of 4 euro
Die heb ik al opge-eistquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:23 schreef APK het volgende:
Nog steeds geen bericht.
De solidariteit is ver te zoeken in dit topic.![]()
Hoe moet dat ook alweer, een bonus krijgen als je iemand aanmeldt![]()
Sorry APK, ik heb bliksemschigt die 10 euro bonus al beloofd, anders had ik me wel met jouw link aangemeldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik jou lid maken, dan krijg ik een bonus!![]()
Als je een nieuw iemand ziet ga je gelijk mailen of wat, dit is al de zoveelste die zich via jou aanmeldtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die heb ik al opge-eist![]()
Maar ik vind dat het ook in de OP moet komen, mensen moeten zich via ons aanmeldenWant ik gun jullie natuurlijk ook die bonussen
Hmm, tja. Wat dat betreft is het wel redelijk wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik ga er geen probleem van maken wanneer iemand anders is, maar ik vind het ook bullshit om te moeten wachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je een nieuw iemand ziet ga je gelijk mailen of wat, dit is al de zoveelste die zich via jou aanmeldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |