raar dat hij niet werkt, ik heb gewoon de url van de afbeelding geplakt in de ruimte waar je kunt typen, die geselecteerd en er een plaatje van gemaakt, ik zie het plaatje dan ook gewoon...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het plaatje doet/deed het niet, als je de link van het plaatje even copy/paste in een ander browservenster werkt het plaatje wel.
Omdat het plaatje in je cache zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
raar dat hij niet werkt, ik heb gewoon de url van de afbeelding geplakt in de ruimte waar je kunt typen, die geselecteerd en er een plaatje van gemaakt, ik zie het plaatje dan ook gewoon...
Dan zie ik 'em nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef Ambrosius het volgende:
als je de link van het plaatje even copy/paste in een ander browservenster werkt het plaatje wel.
Niet in FF.quote:
Mooi! Mijn bet is binnen:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
Die van Wimredon zie ik niet, die van kiko wel.
1-0 trouwens voor NL tegen Dui in de 3e minuut
Bedankt voor de tip, maar in een uur krijg ik het niet meer overgemaakt naar BookieBoyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:10 schreef Greetings het volgende:
P.S. wie zin heeft in een mini surebetje, of vooral om je geld op MrBookie risicoloos in te zetten (voor de bonus) kan aan de slag met Mexico at 1,33.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |