staat het ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:16 schreef azaroth het volgende:
nu livewedden bij betandwin
ze denken dat het 1-0 staat bij nac-willem2
nu is het echt 1-0
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:34 schreef kikoooooo het volgende:
lang niet zo'n ontzettende kutwedstrijd gezien
Wat ik wilde hebben was al verkocht.quote:
Jammer dat Go Ahead de overwinning weggegeven heeft, maar een lekkere vrijdagavond uiteindelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:55 schreef Afunados het volgende:
20 euro @ NAC
10 euro @ VVV
10 euro @ Go Ahead
20 euro @ Eindhoven
quote:CINCINNATI (ANP) - Marat Safin is in de kwartfinale van het tennistoernooi van Cincinnati uitgeschakeld. De als vierde geplaatste Rus verloor vrijdag even verrassend als kansloos van de Amerikaan Robby Ginepri, binnengekomen op een wildcard: 2-6 3-6.
Safin, die een ronde eerder nog had geschitterd tegen de Slowaak Dominik Hrbaty, stond na minder dan een uur alweer in het trainingspak, gedesillusioneerd. Hij reeg de fouten aaneen ensloeg uit woede een bal het stadion uit en smeet zijn racket weg.
Ginepri daarentegen liet slechts zes afzwaaiers noteren. Zaterdag staat hij tegenover Roger Federer. De Zwitserse favoriet was te sterk voor de Argentijn Jose Acasuso: 6-4 6-3.
NAC >2,5 was helaas fout zag ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef Greetings het volgende:
N_ G: hoeveel kost zo´n abbo op jouw superpicks ?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
NAC >2,5 was helaas fout zag ik.
Hoe zit het met de andere picks?
GGD teletekst en Internet-pagina's zijn geblocked op mijn computer en TV.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Welke pics? En waarom geblokt?
Plaatje kan ik niet zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
En geblocked wegens provincialteit.![]()
[Allo allo]Zie zecret mezzage iz in zie newzpaper. [/Allo allo]quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:52 schreef Calella het volgende:
Hey N_G heb jij die rollercoaster-ride meegemaakt met TT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |