Dat het seizoen weer begonnen was, 100% van de tennisbets dankzij TT.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef kikoooooo het volgende:
wat stond er?
God is back in town my friendquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat het seizoen weer begonnen was, 100% van de tennisbets dankzij TT.
Iets van voetbaltips die gegeven worden door het N_G"team", met daaronder een plaatje met wat tips. Waarbij iig Hearts en AZ als winnaar kan ik me herinneren.
Getekend door N_G.
Steeds gebruik van dezelfde smilies als N_G altijd doet (en
).
Ze beginnen over vijf minutenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
Is er al gescoord bij NAC - Wimpie II
I know.................in schat dat ik m'n eerste bet al na 30 minuten gewonnen heb.quote:
Je verwacht een 5-4 ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:29 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
I know.................in schat dat ik m'n eerste bet al na 30 minuten gewonnen heb.![]()
Scoren doen ze niet meer sinds het voetbal bij Talpa zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
Is er al gescoord bij NAC - Wimpie II
www.ngfootballadvisers.com.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Waar heb je die screen vandaan N_G?
Helemaal zelf gemaakt in excel , mooi hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Waar heb je die screen vandaan N_G?
RTL5.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:41 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Helemaal zelf gemaakt in excel , mooi he![]()
Is die pot lief op tv?
quote:
Kom maar op met die tennistips.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
.......volg NG het hele seizoen is het advies. Gewoon inzetten op wat ik voorspel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |