Burnt by the sunquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah er is nog volk. Was al bang om in mijn eentje door te moeten gaan
Welke film?
Inderdaad. Je moest er even inkomen, maar het was echt prachtig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, ken ik niet Golfer. Van de gast bij Zomergasten zeker?
nee die stond al aan downloaden enzquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus heb je je PC maar weer aangegooid.
Geen id, ik heb niks meer met de WSU sfeergroep te doen. Hou me alleen nog bezig met de site.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom doet roda niet mee aan de "vrijheid voor tifo en supporters" actie?
Bier en knakworsten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trusten Pascal.
Heb honger, maar nergens zin inIemand een idee? Tosti, baguettes, pizza?
quote:
Succesquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:02 schreef just me het volgende:
na een gezellige afsluiting van 6 weken vakantie vandaag weer op school aan de slag
![]()
was het nietsquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
Lucky You
Ik vond dat met voetbal ook al niet zo interessant, voetbal is leuk maar als er over gepraat wordt dan gaan mijn luikjes toequote:Op maandag 15 augustus 2005 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was het niets
Ik moet zeggen dat Studio Voetbal zonder het eredivisie-overzicht ook een veredeld Barend & v Dorp lijkt te worden.
Nu is het met Guus wel redelijk interessant, maar volgende week met v Hooijdonk, denk ik dat het niet echt leuk wordt !
die doelpunten erbij was altijd net ff leuk !quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:40 schreef SCH het volgende:
Ik vond dat met voetbal ook al niet zo interessant, voetbal is leuk maar als er over gepraat wordt dan gaan mijn luikjes toe
Spijkerman valt nu echt door de mand - echt een aanfluiting, zo slecht. Humberto doet het aardig maar Jack zit er echt maar wat bij en maakt af en toe een domme opmerking.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
Maar Talpa was niet veel dus ?
Wat voor onderdelen/items zitten erin dan ?
hhhmmmm....klinkt ook inderdaad niet echt .........quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Spijkerman valt nu echt door de mand - echt een aanfluiting, zo slecht. Humberto doet het aardig maar Jack zit er echt maar wat bij en maakt af en toe een domme opmerking.
Twee gasten aan tafel die later een meeuw van de bovenlat mogen schieten en een rubriek die het linkerrijtje heet en ws. na 3 uitzendingen zielloos ten einde komt.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
volgende week maar ff kijken om een eigen mening te vormen !
had ik je ff tuk he....want je dacht heel ff dat ik dat meende !quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had ik je ff tuk he....want je dacht heel ff dat ik dat meende !
geef maar toe
ik had het graag gedaan, maar ben een beetje bang voor Dr Bernardquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:10 schreef SCH het volgende:
Ik moet naar de uroloog nu, kom je mijn plassertje handje vasthouden Bjoor?
Dan ga ik wel alleenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik had het graag gedaan, maar ben een beetje bang voor Dr Bernard![]()
kun jij welquote:
Binnenkort als het goed is op Talpa.tv.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef DeTolk het volgende:
Mogguh... Tijdens de reclame voor Cafe de Sport in slaap gesukkeld...
Wanneer is de herhaling?
alles op z'n tijd natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Binnenkort als het goed is op Talpa.tv.
Er staan nu al een aantal dingen, maar die zijn niet terug te kijken.
Ben weer begonnen.quote:
oei de koffie automaat stuk...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben weer begonnen.
Koffie automaat stuk, helft van de collega's is hier niet ivm trein ongeluk, 10 miljoen emails die moeten worden beantwoord en een afspraak die niet komt opdagen.
Weer een normale dag dus.
last van spam of allemaal bestellingenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben weer begonnen.
Koffie automaat stuk, helft van de collega's is hier niet ivm trein ongeluk, 10 miljoen emails die moeten worden beantwoord en een afspraak die niet komt opdagen.
Weer een normale dag dus.
Zometeen lekker pistoletjes met filet americain en plakje ei eropquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
Zo tijd om te eten...
Die zijn lekker jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zometeen lekker pistoletjes met filet americain en plakje ei erop![]()
klinkt heel erg goed !quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zometeen lekker pistoletjes met filet americain en plakje ei erop![]()
Goed plan !quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
Duizenden Voregjes hier in het park - wie zou de echte voreg zijn?
Zal iik er met een bordje gaan staan?
Ik heb eigenlijk geen last van spam...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
last van spam of allemaal bestellingen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
mag-ie alweer staan van dokter Bibber ?
kijk dat hoor ik graag !!quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
Zo vaak mogelijk ejacudingesen is goed voor de hele rederij daarbinnen![]()
waarheenquote:
elk tijdstip is geschikt om te etenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
Zo tijd om te eten...
Utrechtse onder elkaar?quote:
Zometeen maar eens kijken danquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
Meer mensen het sportjournaal gezien net op Ned. 1?
Er is een nieuwe presentator. Het wordt nog herhaald tot 14.00.
herhaald? voglens mij zie ik nu geen herhalingquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
Meer mensen het sportjournaal gezien net op Ned. 1?
Er is een nieuwe presentator. Het wordt nog herhaald tot 14.00.
Het journaal + sport worden meestal drie keer uitgezonden tussen 13.00 en 14.00, soms twee, soms vier.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
herhaald? voglens mij zie ik nu geen herhaling
morgen en overmorgen alleen nog even een rubberboot kopenquote:
da's alleen op Nederland 2, maarja nu dus niet aangezien die herdenking uitgezonden werdquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het journaal + sport worden meestal drie keer uitgezonden tussen 13.00 en 14.00, soms twee, soms vier.
Ah oke, hij zal er vast vanavond weer zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
da's alleen op Nederland 2, maarja nu dus niet aangezien die herdenking uitgezonden werd
Ik heb toevallig de hele nacht niet geslapenquote:
zekers....maud staat het echter niet toequote:
Die tijd komt wel weer hoor, over een jaartje of 10quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
zekers....maud staat het echter niet toe
Wie niet luisteren wil......quote:en missionarissen is gek genoeg voor jullie, gezien de leeftijd bluezz !!
Die gekke standjes moet je lekker aan de jongelui overlaten !
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:22 schreef Bluezz het volgende:
Wie niet luisteren wil......
Volgende keer bel ik ff om uit de knoop gehaald te worden
zooowquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoezee
laat je golfert dan wel ff een pakkie sigaretten halen, 3 dorpen verderop !!
ben al over de 19.000 posts heen....bijna geen new-bee meer !!
hMmquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoezee
laat je golfert dan wel ff een pakkie sigaretten halen, 3 dorpen verderop !!
ben al over de 19.000 posts heen....bijna geen new-bee meer !!
Dacht dit weekeinde uit te rusten. Nou, niet dus. Axel, die normaal heerlijk rustig doorslaapt 's nachts, heeft al drie nachten last van krampen waardoor hij (en ik dus ook) elk uur wakker wordt. En vervolgens ben ik vannacht ook nog eens ziek geworden.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dacht dit weekeinde uit te rusten. Nou, niet dus. Axel, die normaal heerlijk rustig doorslaapt 's nachts, heeft al drie nachten last van krampen waardoor hij (en ik dus ook) elk uur wakker wordt. En vervolgens ben ik vannacht ook nog eens ziek geworden.
Nog twee wekenquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het zit je ook niet echt mee de laatste tijd ...
Beterschap!
Wanneer heb je vakantie?
Axel ligt nu wel weer lekker te slapen, misschien moet ik even hetzelfde gaan doen....quote:
Kijk je bent tenminste niet ziek tijdens je vakantiequote:
aan wat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef pfaf het volgende:
Middag
Bij dezen een doodverwensing aan iedereen die een bijdrage gelverd heeft aan de Statistiek ( en nog leeft)
Je weet wel kansrekening enzo.quote:
Dat was toch in Griekenland ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloes
Had ik al verteld dat ik op het eiland ben geweest waar Bassie en Adriaan B100 achter lieten die er niet meer af kon doordat het hoogwater werd?
aha. Ja geen ervaring meequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je weet wel kansrekening enzo.Doe je een academische studie wordt je nog met die pseudo-wetenschap geconfronteerd.
![]()
Frankrijk dacht ik ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:19 schreef pfaf het volgende:
Was het niet Frankrijk of Engeland?...
Op dat eiland was Bassie dronken van de pannekoeken.![]()
Als je je middelbare school hebt afgemaakt ook wel. Helemaal als je tot wiskunde A overgeleverd was.quote:
Dat was ook m'n eerste ingeving. Ook omdat Bassie niet kon verstaan wat er in z'n pannekoeken zat.quote:
Dat was toch Dos Calvados ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:19 schreef pfaf het volgende:
Was het niet Frankrijk of Engeland?...
Op dat eiland was Bassie dronken van de pannekoeken.![]()
Ah, ben ik ook wel eens geweest, mooie streek daar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Frankrijk it was
Saint Malo dus, waar ik op een camping zat
[afbeelding]
Welk net dan? Talpaquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:26 schreef Bjoro het volgende:
Ole...het niveau stijgt !
donderdag of vrijdag nog een stukje gezien van B&A op sint Maarten waar de baron en b100 (of een ander) weer eens te grazen werden genomen !
En ik zag dat de afleveringen met de plaaggeest ook weer begonnen waren.....zitten zweten van angst vroeger voor de buis !
Tuurlijkquote:
Ik vond mijn Wiskunde A op de middelbare school nou niet echt moeilijk. Op de uni heb ik toch wel eens klote onderwerpen gehad...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je je middelbare school hebt afgemaakt ook wel. Helemaal als je tot wiskunde A overgeleverd was.
WhahahahAHAHAH!!!11~!! Ze dachten dat ze op Saint Martin waren HAHAHahaaa maar haaha ze waren stiekumpjes de grens met Nederland al over !11!!~!!! LOLROFLOL!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:26 schreef Bjoro het volgende:
Ole...het niveau stijgt !
donderdag of vrijdag nog een stukje gezien van B&A op sint Maarten waar de baron, handige harry en b100 (of een ander) weer eens te grazen werden genomen !
Ik heb gewoon niets met Kansrekening en Statistiek, behalve dat ik er een kotshekelijk aan heb. Een normale wiskundeopgave kan ik nog een tijdje mee knooien tot ik er een respectabel antwoord uit krijg, dat lukt me met die onzin niet, daarom dat het makkelijkste vak ook m'n grootste struikelvak wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vond mijn Wiskunde A op de middelbare school nou niet echt moeilijk. Op de uni heb ik toch wel eens klote onderwerpen gehad...
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
WhahahahAHAHAH!!!11~!! Ze dachten dat ze op Saint Martin waren HAHAHahaaa maar haaha ze waren stiekumpjes de grens met Nederland al over !11!!~!!! LOLROFLOL!!![]()
Net als die keer met dat doek voor die viaduct!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ........ hadden ze ze mooi tuk....ze tuinden er met open ogen in ! ha ha ha ha ha ha ha
![]()
![]()
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets met Kansrekening en Statistiek, behalve dat ik er een kotshekelijk aan heb. Een normale wiskundeopgave kan ik nog een tijdje mee knooien tot ik er een respectabel antwoord uit krijg, dat lukt me met die onzin niet, daarom dat het makkelijkste vak ook m'n grootste struikelvak wordt.![]()
Het verschil moet er zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Al klopt dat respectabele antwoord meestal ook niet bij mij.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Geweldig land, aardige mensen (ook hier hebben ze het niet zo op hun Noordelijke continentgenoten!).
Hier nog 1.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Al klopt dat respectabele antwoord meestal ook niet bij mij.
Talpaquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
!
Verder alles koud en goed hier. Talpa is matig.
gaan we patsen met posttotals?quote:
Klinkt goed, Franky.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo mensen, hier een berichtje uit Egypte.
Geweldig land, aardige mensen (ook hier hebben ze het niet zo op hun Noordelijke continentgenoten!). Snorkelen/Duiken is hier zwaar bruut met het koraal en de zeedieren.
We zijn zelfs bij een Nomadenstam in de woestijn geweest die daar vredig wonen, zeer fascinerend. Morgen naar Luxor naar de valei der Koningen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaan we patsen met posttotals?
hey vakantiegangerquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Geweldig land, aardige mensen (ook hier hebben ze het niet zo op hun Noordelijke continentgenoten!). Snorkelen/Duiken is hier zwaar bruut met het koraal en de zeedieren.
We zijn zelfs bij een Nomadenstam in de woestijn geweest die daar vredig wonen, zeer fascinerend. Morgen naar Luxor naar de valei der Koningen.
Hoe is het met de Hools?
Ik zag dat Feyenoord gewonnen had, en psv gelijk tegen Heracles...........
Hoe is Talpa?
hehe dat werd ook tijdquote:
ja dat dacht ikquote:
das toch net wat minder, bij 40000 mag je patsenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:05 schreef rubbereend het volgende:
en hoppa 36.000
rondje wodka op mijn kosten
Of je hebt gewoon geen levenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:05 schreef rubbereend het volgende:
en hoppa 36.000
rondje wodka op mijn kosten
wat hij zegtquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Frenkie
Tis hier koud. Geniet er nog van
dat duurt nog wel ffquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
das toch net wat minder, bij 40000 mag je patsen
sprak onze Trosmanquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon geen leven
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat duurt nog wel ff
[..]
sprak onze Trosman
eind van dit jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
das toch net wat minder, bij 40000 mag je patsen
dan ben je zonder gezellige familie ineensquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar dat duurt nog maar 3 weken
heur 'mquote:
jazekerquote:
heb je auw-handjes nu ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jupiler, lekker
Mental note to self: we hebben hier geen, ik herhaal, geen draaidoppen
Ik heb jullie nogquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben je zonder gezellige familie ineens
quote:
Ga je me nog opzoeken eend ?quote:
in Australië?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ga je me nog opzoeken eend ?
quote:
Sydneyquote:
latersquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sydney
Hey ik ga naar huis
't is tijd.. tot vanavond
Sidney it isquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sydney
Hey ik ga naar huis
't is tijd.. tot vanavond
Leuk, de apenheul.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekind hangt nu in de lucht onderweg naar Melbourne met een tussenstop in Wenen....
Zie sig voor zijn site
Hij vliegt met Lauda-air
En gaat 'ie dan weer terug naar zijn oude vrienden, zeg maar?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Melbourne time : 14.55 .
Frankyquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe is het met de Hools?
Ik zag dat Feyenoord gewonnen had, en psv gelijk tegen Heracles...........
Hoe is Talpa?
maar je gaat hem toch missen, op den duurquote:
Keep in touch Bluezzekind!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekind hangt nu in de lucht onderweg naar Melbourne met een tussenstop in Wenen....
Zie sig voor zijn site
Hij vliegt met Lauda-air
ik ga dat lekker negeren. voorlopig heb ik talpa er alleen in staan voor het voetbal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zometeen maar weer eens de TV aanzetten. Ben benieuwd naar Thuis en NSE.
Al denk ik dat ik Thuis na een kwartiertje wel gezien heb.
precies. Er zijn niet echt dingen op die ik verder graag wil zien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga dat lekker negeren. voorlopig heb ik talpa er alleen in staan voor het voetbal.
het is net als RTL4, dat kijk ik alleen voor het nieuws en het weer, verder eigenlijk nooit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies. Er zijn niet echt dingen op die ik verder graag wil zien.
oow bijna 123456quote:
Nieuws Sport en Entertainment.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is NSE?
Waarom negeren? Het is niet zo dat er echt op dit moment iets anders is wat ik persee wil zien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga dat lekker negeren. voorlopig heb ik talpa er alleen in staan voor het voetbal.
Minimaal 15 minuten, JM!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:08 schreef just me het volgende:
* just me me gaat poging doen om een biefstukje te bakken
quote:
Ik ben jaloers op jou kindjequote:Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Zie sig voor zijn site
Hij vliegt met Lauda-air
of zoals Jensen zei; Niemand Snapt Erwatvanquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nieuws Sport en Entertainment.
Soort van RTL Boulevard.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:14 schreef Suijk het volgende:
Vervelend dat talpa niet op de tvgids.nl staat.
*smul*quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:08 schreef just me het volgende:
* just me gaat poging doen om een biefstukje te bakken
Victoria Koblenkoquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Thuis kan me nog niet boeien.
Froukje vind ik stiekem ook leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet met die rastadingen. Dan maar Froukje
Bijna klaar schat.quote:
hoelang duurt t voor je 5 kangeroe's gevangen hebt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:29 schreef appelsientje het volgende:
Eend hoe lang blijf je ongeveer ? dan kan ik daar ff rekening mee houden
1 avondje rond rijden en we hebben er wel vijf te pakken denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoelang duurt t voor je 5 kangeroe's gevangen hebt?
Beginnen met sport is altijd goed natuurlijk.quote:
Yup. Al ben ik nu toch maar naar NED2 gegaan, voor het echte sportjournaalquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beginnen met sport is altijd goed natuurlijk.
Vind ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef golfer het volgende:
NSE valt mij 100 % mee.
Goede afwisseling van onderwerpen steeds.![]()
Je moet er wel heel goed bijblijven, het gaat lekker snelquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef golfer het volgende:
NSE valt mij 100 % mee.
Goede afwisseling van onderwerpen steeds.![]()
Burgerlulletje.quote:
* golfer en Bluezz nu ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:11 schreef StarGazer het volgende:
* Stargazer geniet van een lekker bakkie senseo
Tegen wie heb je het?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
oi heb al een afzettings hekje voor Decibel gezienmaar volgens mij kon je al niet meer bij de plas komen van het Lingebos en de Buiten de Water Poort schijnt al helemaal dicht te zijn voor Kane
Weet ik zelf ook niet eigenlijkquote:
Dat heb ik vorige week ook gedaan. Toen was het best leuk met QyRoZquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:10 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz luistert eventjes naar Fok!radio
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Weet ik zelf ook niet eigenlijk
Alsof ik jou 2 weken geleden hoor spreken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:22 schreef tong80 het volgende:
Vriend uit Hengelo belt me net op. Hij heeft sinds één week een PC en heeft er nog minder verstand van dan ik. Wilde me toevoegen op MSN, maar na een kwartier lukte het nog niet om MSN op te starten. Hij wilde m'n emailadres hebben koste ons ook een kwartier zonder resultaat. Verder zei ie even deze pagina wegklikken. Hoezo wegklikken ? Nou er staat iets dat moet weg en dan klik ik op dat kruisje. Klaas als je op het minnetje klikt blijft het onderin zichtbaar. Klaas : 'Jeetje wat geweldig.' Ik heb hem veel sterkte gewenst.
misschien kun je Breuls en Iteejer ook nog bijstaan bij het finetunen van de serversquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja het voelt goed om minder bedeelden te mogen helpen.
Heb ik al gedaan, dat merk je toch al ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
misschien kun je Breuls en Iteejer ook nog bijstaan bij het finetunen van de servers
Ja de snelheid.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, dat merk je toch al ?
Dat is informatie die ik niet mag prijsgeven. Maar ga er maar vanuit dat Tong een dikke vinger in de pap heeft. Ik mag wel zeggen dat ik zo'n beetje de leiding heb momenteel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja de snelheid.
Maar ik verwacht ook nog een search of ben je die nog aan het programmeren.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is informatie die ik niet mag prijsgeven. Maar ga er maar vanuit dat Tong een dikke vinger in de pap heeft. Ik mag wel zeggen dat ik zo'n beetje de leiding heb momenteel.
Op welke zender (was dat) ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:54 schreef Dos37 het volgende:
Wat is dit nou weer zomaar Journaal.is dat nieuw
Nederland 2.quote:
Af en toe heb ik het wel eens gezien voor een programma een journaal van 2 minuten met vier hoofdpunten. Is sinds enkele weken.quote:
Ja niks is meer hetzelfde na Talpaquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:54 schreef Dos37 het volgende:
Wat is dit nou weer zomaar Journaal.is dat nieuw
het gaat nog steeds op inderdaad....quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
Hallo!
Bier is toch nog wel hetzelfde na Talpa?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
Katja half naakt in zee, komt Menno van SixPack met een handdoek aangelopen (*&^(*&^^%$#$%$#^
* Eilanden trekt de handdoek met een fikse ruk wegquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef clauwheee het volgende:
Zo, lekker fris weer na zo'n douche
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Burgerlulletje.
Zijn trouwens de hackers niet meer op Fok aan het ddossen?
Je bedoelt de website van backpackers.nl ???quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, heb je al eens bij die tips gekeken van de backpackers t.a.v. werken in OZ ?
[me=stargazer aan z'n burgerlijk procesrecht boek zitquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:54 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee] aan de chocoladecake zit[/me]
niet echt. Het is rustigquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef Cruoninga het volgende:
Bonsoir, gebeurt er nog wat in de wereld?
Succesquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
* stargazer aan z'n burgerlijk procesrecht boek zit
met de nadruk op burgerlijk![]()
Tenminste iemand die mij steunt. Neem een biertje op mijn kosten Sientjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |