Burnt by the sunquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah er is nog volk. Was al bang om in mijn eentje door te moeten gaan
Welke film?
Inderdaad. Je moest er even inkomen, maar het was echt prachtig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, ken ik niet Golfer. Van de gast bij Zomergasten zeker?
nee die stond al aan downloaden enzquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus heb je je PC maar weer aangegooid.
Geen id, ik heb niks meer met de WSU sfeergroep te doen. Hou me alleen nog bezig met de site.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom doet roda niet mee aan de "vrijheid voor tifo en supporters" actie?
Bier en knakworsten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trusten Pascal.
Heb honger, maar nergens zin inIemand een idee? Tosti, baguettes, pizza?
quote:
Succesquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:02 schreef just me het volgende:
na een gezellige afsluiting van 6 weken vakantie vandaag weer op school aan de slag
![]()
was het nietsquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
Lucky You
Ik vond dat met voetbal ook al niet zo interessant, voetbal is leuk maar als er over gepraat wordt dan gaan mijn luikjes toequote:Op maandag 15 augustus 2005 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was het niets
Ik moet zeggen dat Studio Voetbal zonder het eredivisie-overzicht ook een veredeld Barend & v Dorp lijkt te worden.
Nu is het met Guus wel redelijk interessant, maar volgende week met v Hooijdonk, denk ik dat het niet echt leuk wordt !
die doelpunten erbij was altijd net ff leuk !quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:40 schreef SCH het volgende:
Ik vond dat met voetbal ook al niet zo interessant, voetbal is leuk maar als er over gepraat wordt dan gaan mijn luikjes toe
Spijkerman valt nu echt door de mand - echt een aanfluiting, zo slecht. Humberto doet het aardig maar Jack zit er echt maar wat bij en maakt af en toe een domme opmerking.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
Maar Talpa was niet veel dus ?
Wat voor onderdelen/items zitten erin dan ?
hhhmmmm....klinkt ook inderdaad niet echt .........quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Spijkerman valt nu echt door de mand - echt een aanfluiting, zo slecht. Humberto doet het aardig maar Jack zit er echt maar wat bij en maakt af en toe een domme opmerking.
Twee gasten aan tafel die later een meeuw van de bovenlat mogen schieten en een rubriek die het linkerrijtje heet en ws. na 3 uitzendingen zielloos ten einde komt.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
volgende week maar ff kijken om een eigen mening te vormen !
had ik je ff tuk he....want je dacht heel ff dat ik dat meende !quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had ik je ff tuk he....want je dacht heel ff dat ik dat meende !
geef maar toe
ik had het graag gedaan, maar ben een beetje bang voor Dr Bernardquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:10 schreef SCH het volgende:
Ik moet naar de uroloog nu, kom je mijn plassertje handje vasthouden Bjoor?
Dan ga ik wel alleenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik had het graag gedaan, maar ben een beetje bang voor Dr Bernard![]()
kun jij welquote:
Binnenkort als het goed is op Talpa.tv.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef DeTolk het volgende:
Mogguh... Tijdens de reclame voor Cafe de Sport in slaap gesukkeld...
Wanneer is de herhaling?
alles op z'n tijd natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Binnenkort als het goed is op Talpa.tv.
Er staan nu al een aantal dingen, maar die zijn niet terug te kijken.
Ben weer begonnen.quote:
oei de koffie automaat stuk...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben weer begonnen.
Koffie automaat stuk, helft van de collega's is hier niet ivm trein ongeluk, 10 miljoen emails die moeten worden beantwoord en een afspraak die niet komt opdagen.
Weer een normale dag dus.
last van spam of allemaal bestellingenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben weer begonnen.
Koffie automaat stuk, helft van de collega's is hier niet ivm trein ongeluk, 10 miljoen emails die moeten worden beantwoord en een afspraak die niet komt opdagen.
Weer een normale dag dus.
Zometeen lekker pistoletjes met filet americain en plakje ei eropquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
Zo tijd om te eten...
Die zijn lekker jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zometeen lekker pistoletjes met filet americain en plakje ei erop![]()
klinkt heel erg goed !quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zometeen lekker pistoletjes met filet americain en plakje ei erop![]()
Goed plan !quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
Duizenden Voregjes hier in het park - wie zou de echte voreg zijn?
Zal iik er met een bordje gaan staan?
Ik heb eigenlijk geen last van spam...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
last van spam of allemaal bestellingen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
mag-ie alweer staan van dokter Bibber ?
kijk dat hoor ik graag !!quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
Zo vaak mogelijk ejacudingesen is goed voor de hele rederij daarbinnen![]()
waarheenquote:
elk tijdstip is geschikt om te etenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
Zo tijd om te eten...
Utrechtse onder elkaar?quote:
Zometeen maar eens kijken danquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
Meer mensen het sportjournaal gezien net op Ned. 1?
Er is een nieuwe presentator. Het wordt nog herhaald tot 14.00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |