wromquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
woei!
Ik ben nog hard aan het twijfelen
GADmascotte is als de dood om mij te meetenquote:
Gewoon aanschuiven!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
woei!
Ik ben nog hard aan het twijfelen
jah owkee maar behalve dat?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GADmascotte is als de dood om mij te meeten![]()
Eerste meet enz en nitespeed wil niet mee.quote:
het is voor aardig wat mensen de eerste (fot) meet en diegene die het al vaker gedaan hebben komen alleen maar terug met mooie verhalen en boel foto's en naar ik gehoord heb bijten ze ook niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Eerste meet enz en nitespeed wil niet mee.
Totaal geen ervaring ermee noem maar op
Je moet toch ergens ervaring opdoen? Als je me even mailt dan stuur ik je de routebeschrijving:quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als ik kom rij in met mother-mother meequote:Op zondag 14 augustus 2005 23:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je moet toch ergens ervaring opdoen? Als je me even mailt dan stuur ik je de routebeschrijving:
[afbeelding]
je bedoelt natuurlijk mijn mailquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:17 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik kom ook ff in het nieuwe topic gluren. Mijn mail zat niet in de spam
Hee, jij hebt hem naar mij gestuurd hoor, nu is ie van mij!quote:
Jouw mail zat wel in mijn spambox van Hotmail...quote:
Zo'n jaar geleden had ik ook deze twijfels...(ook mn eerste meet) maar het is zo goed bevallen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar ik ben nog zo jong enaan tastbaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:41 schreef Anitra het volgende:
voor mij mijn 2e meet Melanie_the_miss.
De 1e is heel goed bevallen!
De jongste ben je iig niet als je komtquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar ik ben nog zo jong enaan tastbaar![]()
Mja ehhh je moet wel WILLEN hoor. Het is graag, of helemaal niet. Ik had de eerste keer ook zo mijn twijfels, maar het is goed bevallenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar ik ben nog zo jong enaan tastbaar![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 05:41 schreef Xilantof het volgende:
tvp
Wat Xil zegtquote:Op maandag 15 augustus 2005 05:41 schreef Xilantof het volgende:
tvp
Het komt goed, heus. Er zal zon zijn, en een wolkje, en misschien nog een. En misschien zelfs een drupje regen. Of twee. Maar het komt goed.quote:
Hangoudere kost twee ruggen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik kom dus alleen als model / hangoudere.
Dat scheelt ook weer een rug.
Ik kan nog wel zelf lopen.quote:
Moet ik mijn minolta voor je meenemen? Kan je toch nog wat...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik kom dus alleen als model / hangoudere.
Dat scheelt ook weer een rug.
quote:
Tegelijk samen?quote:
28 uur geleden, in het vorige topic: Clicketyquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef ivetje het volgende:
waar is die meeting nou ergens? Ik woon langs de lek, dus als jullie in mijn voortuin komen zitten wil ik dat wel even weten
Pas je op dat de CDROM-lade je niet tussen je ogen raakt?quote:
Is 1 muisknop nog teveel?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:42 schreef ivetje het volgende:
ik zit op een mac te fok!ken dus dat zou best nog eens kunnen ja!!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moet ik mijn minolta voor je meenemen? Kan je toch nog wat...
Hehe, ik heb mijn nikon nuquote:
quote:
Als dat niet veel moeite is zou dat best tof zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moet ik mijn minolta voor je meenemen? Kan je toch nog wat...
Geen moeite hoor, heb je zelf CFkaartjes? Ik zal de batterijen alvast opladen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:45 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als dat niet veel moeite is zou dat best tof zijn.
Ik ben nu de bats aan het legen. Moet de nieuwe bat eerst een paar keer goed leeg laten lopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geen moeite hoor, heb je zelf CFkaartjes? Ik zal de batterijen alvast opladen.
Ik heb er wel één. Ze moest van haar moederquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Geen succes bij visagistes so farIk dacht er ook rijkelijk laat aan
![]()
Je zus of je dochter?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb er wel één. Ze moest van haar moeder
Ja! CF heb ik!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geen moeite hoor, heb je zelf CFkaartjes? Ik zal de batterijen alvast opladen.
Ik geef wel even een korte uitleg dan, maar dat wijst zich vanzelf. Kan je toch nog plaatjes makenquote:
Geen van beidenquote:
Ik pak me gewoon in van top tot teenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef Re het volgende:
aangezien het wel lekker weer wordt zou ik wel adviseren om zonnebrand mee te nemen voor diegene met wat blanke huidjes etc...
Jeetje, had ik nog helemaal niet aan gedacht, goed idee!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef Re het volgende:
aangezien het wel lekker weer wordt zou ik wel adviseren om zonnebrand mee te nemen voor diegene met wat blanke huidjes etc...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:48 schreef Re het volgende:
ja anders wordt het rivierkreeftjes fotograferen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |