abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30095053
De tweede is best okay, het model het evt wel recht in de camera mogen kijken.

Maar hoe krijg je die bud-kwaliteit voor elkaar? Ruis, enz..whatever. Zonde.
Que..?
pi_30100893
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:52 schreef -MEXX- het volgende:

[..]

Keh je krijguh ook!

Wat zijn in godsnaam al die zwarte stippen op de bovenste foto?
zwarte regendruppies
  Redactie Frontpage dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:13:05 #203
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30107118

Deze foto heb ik vandaag gemaakt. Ik vind zelf deze compositie wel mooi, aangezien je diverse dingen hierop ziet. Een spinneweb, de dode wespen in het water, de barst in de regenmeter etc..
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:23:31 #204
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30107505
Ik heb nog een paar foto's, misschien dat iemand er even naar kan kijken? Beginnend met foto's maken, mijn toestel een samsung digimax A402, helaas was ik vergeten de knop om te zetten van landschap naar portret

1. Geprobeerd het blad spannend op de plaat te krijgen

2. Mijn slapende salon tijger

3. Prachtig gekleurde bloem met beestje

Ben benieuwd

*edit: foto nr2 verwisseld

[ Bericht 8% gewijzigd door purplerose op 30-08-2005 20:44:34 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:34:44 #205
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30107925
De eerste foto vind ik niet zo. Het blad is van onder gefotografeerd, en een aantal van de subbladen ontbreekt. Nou weet ik wel dat je dat express zo gedaan hebt, maar ik vind het dus niet mooi.
De tweede heb ik volgens mij al eens gezien. Van zo dichtbij kun je beter de macro-stand nemen, dan kan je camera er tenminste op focussen.
Van de derde vind ik vooral de kleuren heel mooi helder, en de bloem is mooi scherp.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:40:17 #206
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30108126
Dankje RonaldV! Ah dus toch, wist het niet meer zeker of ik hem nou wel of niet had geplaatst, ik zal hem ff verwisselen met iets anders.

Met dat blad wilde ik idd hem juist niet in het midden ofzo hebben, maar juist met lucht ernaast en dat blad zo in de hoek vond ik het iets sereens hebben.

Die bloem was ik ook even verrast over dat ie zo uitkwam, had hem uit de hand geschoten omdat ik me statiefje niet bij me had en hij hing ook te hoog om het met het statiefje te doen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_30111867
Weekend Beekse Bergen....heb een paar die ik wel leuk vond. Tips en truks hoor ik graag:
[1]beetje een "niet normaal formaat" maar vond hem zo wel het leukst gecrpt

[2] hier he zelfde idee....wel een andere shoot:

[3] op de voorgrond ene van der mega bok met gedraaide hoorns. Afstand was een kleine halve meter. Op de achtergrond een stel przewalskipaarden

[4] no coment

[5] deze is wel ok. Helaas niet het beste licht maar dit beestje had het meer op de schaduw

[6] deze vind ik typerend....schitterende natuur. Helaas afgeschermd en gezekerd

dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:04:10 #208
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30114051
@ Djeez: Ik ben niet zo weg van je foto, ik vind je compositie juist veel te druk en een echt aandachtsgebied ontbreekt.
Als je de dode wesp naar voren had willen halen had je de foto beter van onderen kunnen nemen.
Ik was vandaag in een bloemige bui:
Life is what you make it.
  Redactie Frontpage dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:34:44 #209
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30115336
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
@ Djeez: Ik ben niet zo weg van je foto, ik vind je compositie juist veel te druk en een echt aandachtsgebied ontbreekt.
Als je de dode wesp naar voren had willen halen had je de foto beter van onderen kunnen nemen.
Ik zal het morgen nog eens proberen, de wesp ligt er nog steeds in!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_30116632
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef purplerose het volgende:
Ik heb nog een paar foto's, misschien dat iemand er even naar kan kijken? Beginnend met foto's maken, mijn toestel een samsung digimax A402, helaas was ik vergeten de knop om te zetten van landschap naar portret

1. Geprobeerd het blad spannend op de plaat te krijgen
[afbeelding]

2. Mijn slapende salon tijger
[afbeelding]

3. Prachtig gekleurde bloem met beestje
[afbeelding]

Ben benieuwd

*edit: foto nr2 verwisseld
nr1. Ik vind dit een leuke foto, itt tot Ron vind'k de keuze van standpunt best geslaagd. Van een saai blad heb je toch een leuke foto kunnen maken.
nr2. Jammer van de slagschaduw en het ietwat onscherpe. Een leuke kat, maar niet zo knappe foto.
nr3. mooie kleur, scherp en leuk standpunt weer. Door de 2 bloemen een diagonaal creėren, daarom is het wel zonde dat de achterste bloem er niet helemaal opstaat.

Het is wel te zien dat je foto's beter worden
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:17:21 #211
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_30122022
Na zeer vele jaren geduld te hebben gehad, heb ik nu sinds gisteren eindelijk een prachtig objectief voor op mijn canon 300D. Het gaat hierbij om de 28-300 mm .35-5.6L IS USM van ook Canon. Mijn eerste doel was proberen met deze toch wel zware lens vanuit de hand de foto's te maken en dan veel in de 300mm stand en te wennen. En dat alles in een bomvolle dierentuin.
Bij deze dan 2 foto's van een giraf, die de hele tijd stoicijns voor zich uit zat te kijken en ik stond te wachten dat hij zijn kop zou omdraaien, wat hij eindelijk ook deed ... maar heel even. Dus jammer genoeg geen hoorntje die volledig op de foto staan, dat moet dus weer opnieuw.

Oh ja, foto geresized en teruggebracht in kwaliteit van 98% verder niets gedaan ...wou ik niet.

Foto # 1

Foto # 2

woensdag 31 augustus 2005 @ 08:44:40 #212
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30122360
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:

Oh ja, foto geresized en teruggebracht in kwaliteit van 98% verder niets gedaan ...wou ik niet.
Resized? Je bedoelt misschien een beetje gecropped? Zoals je aan de foto's kunt zien staat er nu een blauw vak onder. Als je volgende keer resized, maak het dan even echt kleiner, of gebruik http://www.i-questo.com/resizer/
Inbellers (ja, die bestaan nog!) en de lay-out zullen je dankbaar zijn!
quote:
Foto # 1

[afbeelding]

Foto # 2

[afbeelding]
Jammer idd dat op de tweede foto de hoorntjes net niet helemaal in beeld vallen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:53:18 #213
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_30122477
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:44 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Resized? Je bedoelt misschien een beetje gecropped? Zoals je aan de foto's kunt zien staat er nu een blauw vak onder. Als je volgende keer resized, maak het dan even echt kleiner, of gebruik http://www.i-questo.com/resizer/
Inbellers (ja, die bestaan nog!) en de lay-out zullen je dankbaar zijn!

OK, maak ze nog kleiner ...maar ik weet wat croppen is ,,dat heb ik dus niet gedaan, zoals eigenlijk al te lezen was.
[..]

Jammer idd dat op de tweede foto de hoorntjes net niet helemaal in beeld vallen.
OK, maak ze nog kleiner ...maar ik weet wat croppen is ,dat heb ik dus niet gedaan, zoals eigenlijk al te lezen was.
Ja, die hoorntjes vond ik ook jammer.
pi_30123073
Twee plaatjes op de eerste dag van mijn nieuwe camera

Vanf het balkon van het Hotel geschoten. Vind het zelf een erg mooie foto

Beetje standaard macro foto, toch wel mooi
  woensdag 31 augustus 2005 @ 09:47:24 #215
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30123357
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 09:31 schreef Uncle het volgende:
Twee plaatjes op de eerste dag van mijn nieuwe camera

afbeelding

Vanf het balkon van het Hotel geschoten. Vind het zelf een erg mooie foto
leuk, vooral omdat je weet dat het om pret gaat. Maar misschien kun je volgende keer beter even een sprintje naar de lift nemen, en de foto schieten vanaf de rand van het zwembad. Nu zie je eigenlijk niet veel meer dan een paar ruggen en kruinen.
quote:
afbeelding

Beetje standaard macro foto, toch wel mooi
Ik zou hem nog even nabewerken. De foto is goed scherp, maar ik vind de kleuren niet echt sprankelend. En de ober verdient een schop, want het glas is niet schoon.
- Privacy Matters
pi_30123476
Wat mij opvalt, is dat je foto's groot zijn. Heel groot. Voor de eerste is dat niet erg. Ziet er gaaf uit. PLUS de opmerking van RonaldV natuurlijk.

De tweede vind ik iets minder.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_30123807
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:55 schreef -MEXX- het volgende:
De tweede is best okay, het model het evt wel recht in de camera mogen kijken.

Maar hoe krijg je die bud-kwaliteit voor elkaar? Ruis, enz..whatever. Zonde.
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:52 schreef -MEXX- het volgende:

[..]

Keh je krijguh ook!

Wat zijn in godsnaam al die zwarte stippen op de bovenste foto?
Kwaliteit is uit te leggen. Maak maar eens een foto met een camera van 24 jaar oud en een overdatum filmpje van de DA drogist .

Overigens dat model ben ik zelf, camera op een statiefje gezet. Maar goed het leek me mooier als ik niet in de camera zou kijken, anders krijgt de foto zo'n "dreigend" effect, een foto gevuld met een gezicht, die je ook aankijkt?
Mijn blonde honing
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:50:45 #218
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_30128296
Goede middag,

zal me ff voorstellen ben 22 en heb paar maanden mijn tweede camera gekocht een dsc w-5 van sony ben een klein beeje begonnen met creatief zijn. daarom de onderstaande foto. wat vinden jullie?

Living from vacation to vacation.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:16:23 #219
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30129028
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef Jornjur het volgende:
Goede middag,

zal me ff voorstellen ben 22 en heb paar maanden mijn tweede camera gekocht een dsc w-5 van sony ben een klein beeje begonnen met creatief zijn. daarom de onderstaande foto. wat vinden jullie?

[afbeelding]
Een goed begin. Maar ik zou een stap (of twee als je korte benen hebt) naar achter gedaan hebben, en een klein stapje naar rechts. Door wat meer afstand krijg je de deur wat rechter en valt de onderkant van het hek net niet uit de foto. Door de stap naar rechts zit hij meer in het midden.

Waar is deze foto gemaakt? Het komt erg Italiaans of Spaans op me over, klopt dat een beetje?
- Privacy Matters
pi_30129158
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Een goed begin. Maar ik zou een stap (of twee als je korte benen hebt) naar achter gedaan hebben, en een klein stapje naar rechts. Door wat meer afstand krijg je de deur wat rechter en valt de onderkant van het hek net niet uit de foto. Door de stap naar rechts zit hij meer in het midden.

Waar is deze foto gemaakt? Het komt erg Italiaans of Spaans op me over, klopt dat een beetje?
Zou daarmee ook de vertekening in het hek daarmee wegvallen??? Ja toch?? Want het hek loopt nu van links naar recht horizontaal naar elkaar toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door HMaster-II op 31-08-2005 13:43:19 (walgelijke splefout) ]
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:28:37 #221
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_30129415
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:20 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Zou daarmee ook de vertekening in het hek daarmee wegvallen??? Ja toch?? Want het hek loopt nu van links naar recht hrizonaatl naar elkaar toe.
dat snap ik niet?

trouwens het leek mij ook achteraf om iig stapje naar rechts te doen zodat hij in het midden staat

de foto is genomen op Kos btw in bergdorpje wat tijd geleden door aardbeving is getroffen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 augustus 2005 @ 13:33:33 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30129586
hoi

2 van afgelopen zaterdag

en deze is een beetje slecht zichtbaar

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:34:02 #223
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30129605
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:20 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Zou daarmee ook de vertekening in het hek daarmee wegvallen??? Ja toch?? Want het hek loopt nu van links naar recht hrizonaatl naar elkaar toe.
Je hebt nu inderdaad ook perspectief naar rechts, en die zou dan inderdaad weg moeten vallen. Je hebt goed opgelet in de tekenklas vroeger!
- Privacy Matters
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:38:55 #224
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_30129770
dat zie ik dan als compliment
pi_30130187
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:33 schreef Ynske het volgende:
hoi

2 van afgelopen zaterdag

[afbeelding]

[afbeelding]

en deze is een beetje slecht zichtbaar

[afbeelding]
Die eerste is goed, jammer dat die voorste ring er niet helemaal op staat ander was het een heel goede foto geworden.

Bij de tweede storen de bomen op de achergrond nogal.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')