Nou, er is toch wel iets. Ik heb gelezen dat de Islam het laatste geloof wordt. Ik weet niet hoe het mekka eruit ziet van de Islam. Wellicht is dat beter dan de hemel van de Christenen. Ondanks dat de koran en de bijbel samenvloeien op bepaalde punten.
Ik zal eens opnieuw neerschrijven de verschillende fases van het geloof en de stromingen. Het zijn ook meer technische termen als, beta en alfa. Die stromingen heb ik op cd-rom staan. Een hele rij. Met de Islam als laatste definitieve.
Ik wil best geloven dat de Islam het definitieve geloof word. Maar ook dat zal zich uitwijzen en hoe dat gebeurt komt vanzelf wel.
Het westen zoals het westen bestaat is de toekomst niet, met multi-nationals die het geld uit de zakken klopt van mensen. Er is zoveel dat aan verandering onverhevig is. Maar wie kan in de toekomst kijken
![]()
Tuurlijk hoef je niet te geloven, ik ben geen zieltjes winner, ik ga gewoon door met mijn zoektocht op de meest neutrale manier die mogelijk is voor mij. Alleen door neutraal te kijken naar de wereld is het mogelijk om alles in het juiste perspectief te benaderen.
Ieder vooroordeel is een taboe. Vooroordelen zijn dus echt taboe. Te vroeg conclusies trekken ook.
Misschien is er helemaal geen geloof. Dat kan ook. Of het is Christus. Kan ook. Of Satan. Alles kan. Misschien is het een samenwerking tussen deze. En misschien doen Goden uit het oude Egypte ook mee, en wie weet komen er nieuwe Goden bij. En wie weet wordt iedereen een God. Dat mensen Goddelijke krachten krijgen.
Goed en slecht mag niet ter zake doen. Ook dat heeft te maken met neutraliteit.
Het is niets meer of minder dan het uitvinden van de heilige graal. De heilige graal geloof ik dus wel in. De magische combinatie van alles. De juiste manier van .....van...hoe noem je dat
![]()
De juiste manier van dit en dat en zus en zo.
Ik kan het niet anders uitleggen. Het is een spel. En de prijs is het winnende lot. Of de beker of de graal. Die graal is dan toegankelijk voor iedereen. En is al toegankelijk voor iedereen, er wordt uitgebouwd op die graal. Dat gebeurt al op internet en op tv en overal. Tijdstippen, cijfers, plaatjes, resoluties. Alle details werken mee.
Het zijn nog altijd de details die het doet. De hogere krachten...tja...misschien ook maar de details bouwen het geheel op nog altijd. En voor de rest weet ik het ff niet
![]()
De details dus. Mijn hobby.
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-08-2005 16:22:35 ]