Ik vind Talpa niet ideaal maar ze doen maar wat ze niet laten kunnen
![]()
De naam "De wedstrijden" bijvoorbeeld, zou ik nooit gebruiken als naam van een programma dat met sport te maken heeft. Het is
Wedstrijd. Er zijn geen wedstrijden, het is wedstrijd.
Verder kijk ik er ook niet naar. Ik had het pas geleden wel ff opstaan en Linda de Mol was interessant bezig met praatjes maken. Maar het boeide me niet veel. Toch wens ik ze succes toe.
John De mol is misschien een Tycoon, maar echte smaak heeft hij niet echt. Ik bedoel. Je maakt iets goeds of je maakts iets geniaals. En John de Mol maakt iets voor de massa. En wat is het wanneer je voor de massa iets maakt? Dan is het.....massa productie. Geen stuk productie. Massa productie is altijd makkelijk te noemen.
Stuk productie is een kunst te noemen. Letten op de details. Ik hoop dat de NOS niet weggaat en Rtl 5 ook niet.
Talpa...tja...ik zag eergisteren een programma met Rolf Wouters. Typisch die vragen show die al 10 miljoen jaar bestaat. Noem de tekens van de dieren-riem.
HALLO Daar zijn we op internet al mee bezig pot verdomme. Dat hoef je niet op tv nog eens na te doen.
Jack Spijkerman is ook niet mijn favouriet. Beetje te popi Jopie persoonlijkheidje, Maar dat heeft hij altijd gehad.
Populaire tv is waardeloos. En Talpa is iets te populair. Populair
![]()
Ze brengen het te populair in ieder geval.
Misschien wordt het wel een gigantische flop. En gaat John de Mol terug onder de grond waar hij thuis hoort. In zijn mol-gat.
Linda de Mol met haar facelift is ook het aanschouwen niet waardig.
Die lui zijn hoog gekomen op de een of andere manier, maar of het terecht is, dat is de grote vraag van het hele gebeuren.
Wat is goed en wat is niet goed?
John de Mol heet niet voor niets "De mol" je krijgt de naam die van toepassing is op jou. John de Mol is blind voor goede TV en John De mol is blind voor kwaliteit. John de Mol maakt misschien kwantiteit. Maar kwantiteit is niet belangrijk.
Het draait om kwaliteit. Al heb je als zender maar 10234 kijkers, als je kwaliteit aanbiedt dan is dat 10393209390 keer belangrijker dan wanneer je 2 miljoen kijkers trekt.
Wat mij betreft groeit die zender helemaal niet meer. Dat de kijkers eens beseffen waar ze naar kijken en dat ze wegzappen naar kwaliteit.
Dat het een groot fiasco wordt ook. Dan krijgt John de Mol zijn verdiende loon
Had hij maar geen blinde mol moeten zijn ook. Had hij maar iets goeds moeten aanbieden en andere zenders met rust moeten laten met zijn machtslust.
Ik gun hem op dit moment het slechtste van het slechtste. Hij had dan wel een jongensdroom, maar hij had een verkeerde jongensdroom. Hij heeft de hele situatie verkeerd ingeschat en heeft misbruik gemaakt van alles.
Iets bescheidener had hij het mogen aanpakken ook. Hij is te machtslustig en bezitterig, en dat wordt vanzelf afgestraft nog.
In ieder geval krijgt hij nooit en te nimmer de hele Nederlandse tv in handen. Al mag hij dat willen. Hij mag veel willen. Hij krijgt het toch niet. Mensen die vragen worden overgeslagen.
[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-08-2005 21:30:51 ]