jammer voor je, geen fipo voor jouwquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef Oldbie het volgende:
I agree
Daarom post ik maar lekker fipo in al die kuttopics
Dus ook hier: fipo
Om maar in jouw woorden te vervallen:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef Thrilled het volgende:
Sterf!![]()
Talpa is en blijft een keuze, het verplicht je niet om te kijken, staat een programma jouw niet aan, zap dan weg..
Kom niet hier in Klaagbaak klagen over elk programma wat er wordt uitgezonden, tief dan je tv lekker door een bushokje als je het geestelijk niet meer aan kan.
Ik wordt langzaam gek van al die Talpa klaag topics, dan over het logo, dan over presentatrices , dan over programma's... ARGH!!!
Enkele voorbeelden:
Talpa balken
TALPA ondertitels boven in beeld
Talpa ondertiteling bij films
Talpa bouwvrouwen
Talpa logo nog steeds niet orgineel
[TV] Wat zijn we weer origineel zeg !
Johan Derksen (VI) niet op TALPA te zien
Talpa: Thuis inteelt-programma??
Morgen Hide and Seek op Talpa maar niet wat je verwacht
Talpa "Voetbal Verziek Het Niet" topc #2
De Wedstrijden (talpa)
TALPA
Talpa site - Programma gemist
Het grote "Thuis" bij Talpa kots topic
Fith Element op Talpa
GODVERDEGODVER!!!!!
Als we dan toch met non-argumenten gaan beginnen, -ja voel je 'm al aankomen?- Een KLB topic lezen is en blijft een keuze, het verpilicht je niet om te klikken, staat een topic jou niet aan, klik dan weg...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef Thrilled het volgende:
Sterf!![]()
Talpa is en blijft een keuze, het verplicht je niet om te kijken, staat een programma jouw niet aan, zap dan weg..
Maar hoe moet ik dat dan doen? Ik kan niet surfen!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:05 schreef Arbeider het volgende:
[..]
Om maar in jouw woorden te vervallen:
Het verplicht je niet om te kijken, staat een topic jouw niet aan, surf dan verder.
![]()
Ja, val dood.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Thrilled het volgende:
nog meer "argumenten"?
grappig plaatjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef Arbeider het volgende:
Waarom argumenten in de strijd werpen als je ze zelf niet eens gebruikt?
Btw,
[afbeelding]
Zolang je er niet naar kijkt is het een prima zender.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik heb talpa nog niet eens gezien. Is het zo slecht dan?
Tuurlijk niet. Het is gewoon de nederlandse mentaliteit om meteen te zeuren als er iets nieuws is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik heb talpa nog niet eens gezien. Is het zo slecht dan?
Maak een topicquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef Arbeider het volgende:
Er heeft nog niemand geklaagt over de Tune's van talpa en de achtergrond muziek. Opmerpelijk.
Iemand?
hey pauper, beter kijken, die 2 van jouw staan er al een tijdje tussenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:13 schreef ChicaneBT het volgende:
Je mist nog een paar topics TALPA Huilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |