abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:53:40 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_29701293
Drommels , Drommels, Drommels en nog is Drommels
Dacht ah leuk zag het al in de voorbeschouwingen van Talpa woensdag 17 augustus komt Hide And Seek op die zender.

Dacht nog bij mezelf dat doen ze dan wel heel erg goed die film is net 2 maanden geleden (geloof ik) in de bios geweest, en nu al te zien bij Talpa.

Kijk ik net in de gids en lees ik even hoe of wat over die film blijkt het een of andere boutfilm te zijn uit de jaren 90.

Niks dus die nieuwe Hide and Seek die laatst in de bios was.
Ach maakt toch niet uit blijkt toch ook een boutfilm te zijn, maar toch......

Ga wel lekker gezellig Ned - Duits kijken

Owja gisteren toevallig Huis in de steigers gekeken gaat over afgebranden huizen enz. dus ben wel benieuwd hoe het afloopt enz. Kijk in de gids zie ik dat het vanavond weer komt denk nog ah lees verder staat er H van Herhaling achter
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_29701537
Oki doki.
Ik post om het posten.
pi_29701579
Dat over dat afgebrande huis komt dagelijks op tv.*Kijk ons eens zielig zijn televisie*Stelletje paupers!
pi_29701656
Duh tvzender moeten minimaal 3 jaar wachten voordat ze een film mogen laten zien ..
Canal+ ea ff niet meegerekent
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:03:55 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_29701659
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef DaveMasteR het volgende:
Dat over dat afgebrande huis komt dagelijks op tv.*Kijk mons eens zielig zijn televisie*Stelletje paupers!
Ok het heet dus je Leven in de Steigers. Ik zie dus op www.talpa.tv dat het vanavond een herhaling is van de uitzending van 19.30 uur. En de herhaling daarvan is dus vanavond om 22.30 maar in mijn gids staat dat het om 23.00 uur wordt uitgezonden.

Weet je wat ik kijk wel niet ga wel lekker fokken.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:05:44 #6
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_29701722
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef Steve-O het volgende:
Duh tvzender moeten minimaal 3 jaar wachten voordat ze een film mogen laten zien ..
Canal+ ea ff niet meegerekent
Ja dat dacht ik dus vond het dus al verassend Hide and Seek bij Talpa. Ik weet zeker dat er morgen heel wat Huilies intrappen.

Vader, moeder , zoon en dochter lekker op de bank kat op schoot. Borrelhapjes wat te drinken "Ah eindelijk is een leuke nieuwe film op TV. Komen ze erachter he wat een boutfilm uit de jaren 90 dit is niet wat wij verwachten
pi_29701731
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef Razor21 het volgende:
Drommels , Drommels, Drommels en nog is Drommels
Dacht ah leuk zag het al in de voorbeschouwingen van Talpa woensdag 17 augustus komt Hide And Seek op die zender.

Dacht nog bij mezelf dat doen ze dan wel heel erg goed die film is net 2 maanden geleden (geloof ik) in de bios geweest, en nu al te zien bij Talpa.

Kijk ik net in de gids en lees ik even hoe of wat over die film blijkt het een of andere boutfilm te zijn uit de jaren 90.

Niks dus die nieuwe Hide and Seek die laatst in de bios was.
Ach maakt toch niet uit blijkt toch ook een boutfilm te zijn, maar toch......

Ga wel lekker gezellig Ned - Duits kijken

Owja gisteren toevallig Huis in de steigers gekeken gaat over afgebranden huizen enz. dus ben wel benieuwd hoe het afloopt enz. Kijk in de gids zie ik dat het vanavond weer komt denk nog ah lees verder staat er H van Herhaling achter
Ik had me ook al helemaal verheugd op Hide and Seek
Zie ik in de gids staan dat dat dus helemaal niet die Hide and Seek is
Ik dacht 'Goh, dat Talpa is dus nog best okay', niet dus.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:08:10 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_29701805
Weet nog een leuke matig grap.

John de Mol komt bij RLT4 en koopt Barend en van Dorp.
En dan tijdens het nieuwe seizoen van Barend en van Dorp tijdens de uitzending zegt John die daar dan bij aan tafel zit. Weet je wat ik schop jullie eruit. en begint keihard op hen hoofd te stampen

Waarop die RTL4 baas op belt wat doe je met mijn Barend en Van Dorp. Waarop John zegt ik had ze toch gekocht van je
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:30:00 #9
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_29702528
pi_29703698
Gvd, is dit niet die nieuwe?

Wat een eikels zeg, ik dacht ookal; 'Daar heeft johny-boy flink voor gelapt. '

Is het alsnog zo'n rukfilm.
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_29703975
Rot op met je gezeik over Talpa op Net5 en RTL5 zijn vaak kut films en op SBS6, Veronica en RTL7 ook. Dus ga lekker ergens anders zeuren zielepiet .
pi_29704127
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:06 schreef ChicaneBT het volgende:
Rot op met je gezeik over Talpa op Net5 en RTL5 zijn vaak kut films en op SBS6, Veronica en RTL7 ook. Dus ga lekker ergens anders zeuren zielepiet .
Dit is KLB, hier mag je zeuren
pi_29704164
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Dit is KLB, hier mag je zeuren
Ik hoop dat ze jou snel opdrinken .
pi_29704863
Dat gesmurft over de TV..
pi_29705301
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef ChicaneBT het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze jou snel opdrinken .
En ik hoop dat jij snel dood gaat, maar dat terzijde.

Had verwacht dat Talpa 'vernieuwend' zou zijn, dus ook eens fatsoenlijke films kon draaien.

Fuckers!
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_29705544
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef Toxic_nl het volgende:

[..]

En ik hoop dat jij snel dood gaat, maar dat terzijde.

Had verwacht dat Talpa 'vernieuwend' zou zijn, dus ook eens fatsoenlijke films kon draaien.

Fuckers!
Kansloos type .
pi_29709286
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 01:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Hide & Seek 2005 =
Dakota Fanning
  woensdag 17 augustus 2005 @ 08:08:57 #19
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_29710896
Talpa is gewoon RTL4 twee.
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')