Ok het heet dus je Leven in de Steigers. Ik zie dus op www.talpa.tv dat het vanavond een herhaling is van de uitzending van 19.30 uur. En de herhaling daarvan is dus vanavond om 22.30 maar in mijn gids staat dat het om 23.00 uur wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef DaveMasteR het volgende:
Dat over dat afgebrande huis komt dagelijks op tv.*Kijk mons eens zielig zijn televisie*Stelletje paupers!
Ja dat dacht ik dus vond het dus al verassend Hide and Seek bij Talpa. Ik weet zeker dat er morgen heel wat Huilies intrappen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef Steve-O het volgende:
Duh tvzender moeten minimaal 3 jaar wachten voordat ze een film mogen laten zien ..
Canal+ ea ff niet meegerekent
Ik had me ook al helemaal verheugd op Hide and Seekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef Razor21 het volgende:
Drommels , Drommels, Drommels en nog is Drommels![]()
![]()
Dacht ah leuk zag het al in de voorbeschouwingen van Talpa woensdag 17 augustus komt Hide And Seek op die zender.
Dacht nog bij mezelf dat doen ze dan wel heel erg goed die film is net 2 maanden geleden (geloof ik) in de bios geweest, en nu al te zien bij Talpa.![]()
Kijk ik net in de gids en lees ik even hoe of wat over die film blijkt het een of andere boutfilm te zijn uit de jaren 90.![]()
![]()
![]()
![]()
Niks dus die nieuwe Hide and Seek die laatst in de bios was.
Ach maakt toch niet uit blijkt toch ook een boutfilm te zijn, maar toch......![]()
![]()
Ga wel lekker gezellig Ned - Duits kijken![]()
Owja gisteren toevallig Huis in de steigers gekeken gaat over afgebranden huizen enz. dus ben wel benieuwd hoe het afloopt enz. Kijk in de gids zie ik dat het vanavond weer komt denk nog ahlees verder staat er H van Herhaling achter
![]()
![]()
Dit is KLB, hier mag je zeurenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:06 schreef ChicaneBT het volgende:
Rot op met je gezeik over Talpa op Net5 en RTL5 zijn vaak kut films en op SBS6, Veronica en RTL7 ook. Dus ga lekker ergens anders zeuren zielepiet.
Ik hoop dat ze jou snel opdrinkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dit is KLB, hier mag je zeuren
En ik hoop dat jij snel dood gaat, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze jou snel opdrinken.
Kansloos typequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij snel dood gaat, maar dat terzijde.
Had verwacht dat Talpa 'vernieuwend' zou zijn, dus ook eens fatsoenlijke films kon draaien.
Fuckers!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |