abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29696957
Ik wilde klagen over het programma Thuis van talpa dat loopt van 18.00-19.00 uur.

"Dagelijks live magazine; vijf uitgesproken persoonlijkheden, geven hun eigen kijk op het nieuws van de dag, herkenbaar voor iedereen" nou dat belooft wat....

Hetgeen ze doen is een "oh wat is het leuk, oh wat hebben we het leuk, oh wat is het toch gezellig"
Lachen om elkaars flauwe verzonnen grapjes. Geforceerd leuk doen. bah bah

gisteren ging de hele uitzending over elkaars leven en vakanties oh wat heb jij het leuk en wat heb jij gedaan. Vandaag ging het over elkaar vriendjes. DIe hele neppe sfeer is werkelijk om te kotsen gerstanowitz die hyper loopt te doen.

Angela groothuizen oude tang met werkelijk geen enkele nuttige inbreng. nog leuk nog mooi om te zien, nog......

Winston gerstanowitz: gedwongen tot voorzitter van het zooitje incapabele entertainers

Gordon: leuk in zijn eentje, maar in combinatie met deze sukkels en geforceerde leukig doen niet op zijn plaats. Hij wil toch teveel grapjes maken, grapjes die niet leuk zijn........

Victoria koblenko: wat een personality: geen meerwaarde, niet leuk, sommigen vinden haar knap, ik vind haar wel meevallen. Dat hyper gedrag, net een klein meisje dat aan tafel mag zitten.

Froukje de Both: probeert mee te doen, maar slaagt daar absoluut niet in, het oog wil ook wat en daarom zit ze erbij maar enige leuke danwel zinvolle danwel entertainende inbreng heeft zij niet.

Dus daarom wil ik hierbij klagen over dit absolute inteeltprogramma, waarin een aantal mindere nederlanders geforceerd leuk zitten te doen
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:28:04 #2
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29697197
Talpa ?
pi_29697198
Waarom kijk je het dan. Huilie.
pi_29697256
En die funny movies kijken ze af van ons topic----Funny Links, pics & Clips deel 9!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:34:32 #5
3767 Herald
Come get some
pi_29697367
eens met TS. Ik heb alleen gisteren gekeken, en het ging alleen maar over henzelf. En volgens de TS vandaag dus weer. Ijzersterke formule dus...
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_29697724
Ik zou het niet weten, ik heb dat kansloze kanaal niet eens geprogrammeerd staan. Echt weer het toppunt van domheid dit topic: eerst zelf een vol uur naar die hersenloze zinloosheid kijken en vervolgens klagen.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_29697837
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik zou het niet weten, ik heb dat kansloze kanaal niet eens geprogrammeerd staan. Echt weer het toppunt van domheid dit topic: eerst zelf een vol uur naar die hersenloze zinloosheid kijken en vervolgens klagen.
Je kunt moeilijk klagen over iets wat je niet gezien hebt of je moet een lemming zijn.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:52:52 #8
3767 Herald
Come get some
pi_29697839
quote:
precies, kun je beter naar een topique gaan over een kanaal dat je niet hebt geprogrammeerd en vervolgens klagen over de TS
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_29697842
quote:
Echt weer het toppunt van domheid dit topic: eerst zelf een vol uur naar die hersenloze zinloosheid kijken en vervolgens klagen.
Dit is de klaagbaak......

Verder kijk ik het programma voordat ik er kritiek op kan/wil leveren .......
pi_29698551
Helemaal eens met TS.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:32:42 #11
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_29698759
Ik denk dan: wie is er in hemelsnaam geïnteresseerd in de mening van dit soort figuren over dingen in ehh de maatschappij of dagelijks leven? Is er werkelijk geen beter idee te verzinnen voor een uur televisie?

Okee, ik heb het vijf minuten gezien, maar de over ons heen gestorte derrie vervulde mij met plaatsvervangende schaamte.

Over twee maanden is dit van de buis.

(Trouwens, Talpa werd redelijk afgemaakt in diverse stukken in NRC, gniffel)
Nu met NOG beter webicon!!!!
pi_29703689
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:32 schreef Slachtkalf het volgende:
Ik denk dan: wie is er in hemelsnaam geïnteresseerd in de mening van dit soort figuren over dingen in ehh de maatschappij of dagelijks leven? Is er werkelijk geen beter idee te verzinnen voor een uur televisie?

Okee, ik heb het vijf minuten gezien, maar de over ons heen gestorte derrie vervulde mij met plaatsvervangende schaamte.

Over twee maanden is dit van de buis.

NRC .
pi_29703808
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:32 schreef Slachtkalf het volgende:

quote:
Ik denk dan: wie is er in hemelsnaam geïnteresseerd in de mening van dit soort kranten over dingen in ehh de maatschappij of dagelijks leven?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:05:42 #14
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_29703933
Dan krijg je vanzelf presentatoren met zwemvliezen tussen hun tenen en vingers. Op zich niet erg, je kan er leuk mee spelen als het verder lekkere wijven zijn.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_29705977
Ze laten nu net van die internetfilmpjes zien die al superbekend zijn
pi_29731319
Wat zweette die Gorden vandaag ,pure angstzweet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')