Ik wilde klagen over het programma Thuis van talpa dat loopt van 18.00-19.00 uur.
"Dagelijks live magazine; vijf uitgesproken persoonlijkheden, geven hun eigen kijk op het nieuws van de dag, herkenbaar voor iedereen" nou dat belooft wat....
Hetgeen ze doen is een "oh wat is het leuk, oh wat hebben we het leuk, oh wat is het toch gezellig"
![]()
Lachen om elkaars flauwe verzonnen grapjes. Geforceerd leuk doen. bah bah
gisteren ging de hele uitzending over elkaars leven en vakanties oh wat heb jij het leuk en wat heb jij gedaan. Vandaag ging het over elkaar vriendjes. DIe hele neppe sfeer is werkelijk om te kotsen
![]()
gerstanowitz die hyper loopt te doen.
Angela groothuizen oude tang met werkelijk geen enkele nuttige inbreng. nog leuk nog mooi om te zien, nog......
Winston gerstanowitz: gedwongen tot voorzitter van het zooitje incapabele entertainers
Gordon: leuk in zijn eentje, maar in combinatie met deze sukkels en geforceerde leukig doen niet op zijn plaats. Hij wil toch teveel grapjes maken, grapjes die niet leuk zijn........
Victoria koblenko: wat een personality: geen meerwaarde, niet leuk, sommigen vinden haar knap, ik vind haar wel meevallen. Dat hyper gedrag, net een klein meisje dat aan tafel mag zitten.
Froukje de Both: probeert mee te doen, maar slaagt daar absoluut niet in, het oog wil ook wat en daarom zit ze erbij maar enige leuke danwel zinvolle danwel entertainende inbreng heeft zij niet.
Dus daarom wil ik hierbij klagen over dit absolute inteeltprogramma, waarin een aantal mindere nederlanders geforceerd leuk zitten te doen