quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:51 schreef rishi120 het volgende:
Gisteren 3 x gezapt 3 keer reclame! Dus niet echt iets van Talpa gezien.....
Als je Nickelodeon had heb je nu automatisch Talpaquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:07 schreef Steve-O het volgende:
Voetbal
Talpa
stomme zooi heb het niet geprogrameerd en zal het ook nooit doen
Is het zelfs niet waard om op 99 te zetten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:25 schreef User_Name het volgende:
Het wordt trouwens gewoon eens tijd dat ze voetbal verbannen uit de wereld. Dat heeft werkelijk niets met sport te maken namelijk!
Ja, alleen nog maar schaken en dammen !!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:25 schreef User_Name het volgende:
Het wordt trouwens gewoon eens tijd dat ze voetbal verbannen uit de wereld. Dat heeft werkelijk niets met sport te maken namelijk!
Niveau postquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:07 schreef Steve-O het volgende:
Voetbal
Talpa
stomme zooi heb het niet geprogrameerd en zal het ook nooit doen
Is het zelfs niet waard om op 99 te zetten
Wat?! En dat durf je sporten te noemen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, alleen nog maar schaken en dammen !!!
Ga weg kut huilie![]()
Lekker voor ze, moeten ze die f***ing-Nederlands gesproken tekenfilms niet in de avond uitzenden. Ik vind dat Nickelodeon gewoon zelfmoord heeft gepleegd op de avond, anders zonden ze nog steeds uit in de avond.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:33 schreef grindtegel het volgende:
mijn nickelodeon, wat doe je?:'(
Ik wil Bassie & Adriaan terug, en Kuifje!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lekker voor ze, moeten ze die f***ing-Nederlands gesproken tekenfilms niet in de avond uitzenden. Ik vind dat Nickelodeon gewoon zelfmoord heeft gepleegd op de avond, anders zonden ze nog steeds uit in de avond.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |