Op de brandstapel ermee.quote:
Whahahaha, geweldig is die gozerd.quote:
Zeik eens niet zo. Gewoon de aantrekkelijkste wedstrijd. Ze hoeven niet persee van mij te beginnen met de top3.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:03 schreef LuukBes het volgende:
Beginnen met subtoppers en mindere clubs, i.p.v. de top 3, is al typisch commercie....
Maakt mij ook niet uit, ik hoef niet perse meteen de top 3 (i.t.t. het grootste kijkerspubliek...), maar het is wel typisch commercie. En Jan Mulder is een eikel. En ik zeik wanneer ik wil, als het je niet bevalt, lees je het maar fijn niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo. Gewoon de aantrekkelijkste wedstrijd. Ze hoeven niet persee van mij te beginnen met de top3.
En besides, het is slim. Je houdt mensen vast door de meest interessante wedstrijd als laatste uit te zenden. En ja, voetbal is alleen maar commercieel denken. Bevalt het je niet, dan kijk je toch niet meer.
Tot nu toe is het gewoon prima
Wat is er mis met commercie? Dat is nu eenmaal de mediawereld. Zolang het maar niet debiel doorgetrokken wordt naar die prijsvragen onder een wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, ik hoef niet perse meteen de top 3 (i.t.t. het grootste kijkerspubliek...), maar het is wel typisch commercie. En Jan Mulder is een eikel. En ik zeik wanneer ik wil, als het je niet bevalt, lees je het maar fijn niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |