Ja, geweldig zoals ze tegen elkaar staan te schreeuwen.quote:
Ik weet wel dat ze meer met emoties gaan doen, meer close-ups enzo, maar of het met Match of the Day kan concurreren moet ik eerst nog maar es zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou het voetbal @ Talpa met BBC's Match of the Day kunnen concurreren ... ?
De meeste mensen die voetbal willen kijken, kijken naar de NOS, die zijn nu allang klaar met Engels voetbal. Dus puur de doelpunten etc hebben de meeste al gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou het voetbal @ Talpa met BBC's Match of the Day kunnen concurreren ... ?
Yup. En Eyeworks doet het voetbal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:51 schreef SlimShady het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Oerlemans voor Talpa programma's produceert?
Ik zag het voor het eerst bij de 'credits' aan het eind van de presentatie.
En nu bij de radio.nl link hierboven. Bij het Googlen zag ik dat hij ook de 'spermashow' () doet.
nee... donderdag opgenomen dacht ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:54 schreef detulp050 het volgende:
Goede live-registratie van dit concert trouwens
Het is toch live
Eergister opgenomenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:54 schreef detulp050 het volgende:
Goede live-registratie van dit concert trouwens
Het is toch live
Op de brandstapel ermee.quote:
Whahahaha, geweldig is die gozerd.quote:
Zeik eens niet zo. Gewoon de aantrekkelijkste wedstrijd. Ze hoeven niet persee van mij te beginnen met de top3.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:03 schreef LuukBes het volgende:
Beginnen met subtoppers en mindere clubs, i.p.v. de top 3, is al typisch commercie....
Maakt mij ook niet uit, ik hoef niet perse meteen de top 3 (i.t.t. het grootste kijkerspubliek...), maar het is wel typisch commercie. En Jan Mulder is een eikel. En ik zeik wanneer ik wil, als het je niet bevalt, lees je het maar fijn niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo. Gewoon de aantrekkelijkste wedstrijd. Ze hoeven niet persee van mij te beginnen met de top3.
En besides, het is slim. Je houdt mensen vast door de meest interessante wedstrijd als laatste uit te zenden. En ja, voetbal is alleen maar commercieel denken. Bevalt het je niet, dan kijk je toch niet meer.
Tot nu toe is het gewoon prima
Wat is er mis met commercie? Dat is nu eenmaal de mediawereld. Zolang het maar niet debiel doorgetrokken wordt naar die prijsvragen onder een wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, ik hoef niet perse meteen de top 3 (i.t.t. het grootste kijkerspubliek...), maar het is wel typisch commercie. En Jan Mulder is een eikel. En ik zeik wanneer ik wil, als het je niet bevalt, lees je het maar fijn niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |